Die heeft lekkere loempia'squote:Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is dat vietnamese vrouwtje bij het gemeentehuis niet goed genoeg? Leuke muts heeft ze trouwens
Big Snackquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die heeft lekkere loempia's. Ik kan er niks aan doen maar altijd als ik in de stad ben sneak ik ff langs voor 2 loempia's. Hmmm
.
Oh, edit: goeie frietboeren, anyone?
Hehe, aardig eindje van jou weg, Groenstraat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ook even erbij vermelden waar ie zit svp.
Iets zegt me dat er nu weer die discussie op gang komt over meeten, vrouwen, bier en pokerenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:35 schreef Messenga het volgende:
Ben wel eens benieuwd naar de persoon achter hetzusjevan trouwens.
Haha, graag gedaan!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
en Lindytje .....
keek net in je fobo en vond de link naar je inzending van FOK Idol,
nu al de hele tijd liedje in mn kopen bedankt
maar het klonk wel goed
Dat hoeft nog niet eensquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er nu weer die discussie op gang komt over meeten, vrouwen, bier en pokeren.
wat doe je dan nu hierquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef Ace1 het volgende:
Daarnet was ik in bolle, en daar was een tirolerfeest... leuk... dispuutssletjes in van die schattige jurkjes
Ik lul niet.... Maar de groep waar ik mee was ging naar huisquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wat doe je dan nu hierkoekert, je lult
Je hebt het studentenkamers topic volgeluld, maak ff een nieuwequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik lul niet.... Maar de groep waar ik mee was ging naar huis
Vanwaar die intresse?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je hebt het studentenkamers topic volgeluld, maak ff een nieuwe.
Maar sjonge! Leuke mensen.
Hee, er zit een homobar in Tilburg of niet? Lollipop oid?
Mijn twee beste vrienden (van waar ik oorspronkelijk vandaan kom) zijn homo. En al m'n andere vrienden zijn meisjes. Is best vermakelijk denk ik, een keer met ze naar die tent hierquote:
Goed excuus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn twee beste vrienden (van waar ik oorspronkelijk vandaan kom) zijn homo. En al m'n andere vrienden zijn meisjes. Is best vermakelijk denk ik, een keer met ze naar die tent hier.
Ik plaag je maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:58 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]. Nou zeg.
Maak jij ff anders nieuw topique btw, jij zit daar ook en ik heb geen zin.
Ik zag het, ik was weer te ongeduldig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik plaag je maar
Ace heeft et al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |