Dat ik dus al zei, ik ben lui....quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als alle mensen die net als jij voor die paar 100 meter de auto pakken nou eens stopten met huilen over de drukte, en in plaats daarvan zelf zouden fietsen, dat scheelt al de helft.
Je bent zelf onderdeel van het probleem, doe er wat aan!
Ah, jij woont ook al bij mij om de hoek dan! Welke vier supermarkten bedoel jij trouwens??? Ik kom op de kleine Appie, de jumbo en de Super de Boer....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
Ze zijn wel gezellig, mijn huisgenootjes, altijd open voor een gezellig babbeltje, maar ook voor persoonlijke dingen.Ik zit op het eind van de Veestraat, waardoor ik geen overlast heb van de beruchte Veestraat bewoners.
Aldi.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, jij woont ook al bij mij om de hoek dan! Welke vier supermarkten bedoel jij trouwens??? Ik kom op de kleine Appie, de jumbo en de Super de Boer....
En dikke respect dat jij in 2 minuten naar Fontys fietst!
Stevenzandsestraat!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:06 schreef Messenga het volgende:
Waar zit jij dan Lindy?
Toch niet Philips he?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik om 7:15 weggereden, en om 8:35 stond ik op het werk
afslag strijp / centrum
moet zeggen als je eenmaal voorbij oirschot bent kun je overal door blijven gassen
moest je doordeweeks toen naar Breda ? ......quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Sinds half oktober "vorig jaar" (2007).
Een leasebak en dan nog zelf gaan prutsen! Dat kan niet he, doe ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, heb niks kunnen zien :x
misschien omdat het donker was ... maar scheen wel met een maglite
maar jah, zaten er ruim 20 ofzo
zoek dan maar de juiste
na nog aantal zoekdingetjes maar opgegeven,
bel morgen wel de lease maatschappij
net zo makkelijk, gratis en voor niks
nope,quote:
Is dat vlakbij het PSV stadion? Ik ken een goede loempia boer daar in de buurtquote:
Het kan altijd beter, maar niet echt te klagen volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef House-Musik het volgende:
Zeg hoe staat het nou met het vrouwenaanbod in tilburg ?
vanaf het stadion ee nsteen gooien en je gooit hem binnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Is dat vlakbij het PSV stadion? Ik ken een goede loempia boer daar in de buurt(Die staat er morgen weer
)
Dat is te ver weg voor mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is dat vietnamese vrouwtje bij het gemeentehuis niet goed genoeg? Leuke muts heeft ze trouwens
Tuurk niet, ik ben van Maastricht af naar Tilburg verhuisd. Zit hier op kamers omdat ik op de UvT zit (respect trouwens, heb echt bijna niks te klagen over de organisatie, erg strak vergeleken met andere universiteitenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest je doordeweeks toen naar Breda ? ......
zal wel heel toevallig zijn maar toch vraag ik het
vermoedelijk woon je in die flatjes bij de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |