abonnement Unibet Coolblue
pi_57142946
daarvoor is de saturnus in de plaats gekomen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:06:47 #52
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57149181
Saturn is mediamarkt.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:22:49 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_57149497
Is dat hetzelfde??
Nou ja, niet dat het zoveel uitmaakt... Mediamarkt is nou niet echt mijn favo winkel ofzo...
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:31:59 #54
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57149694
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:22 schreef Lindytje het volgende:
Is dat hetzelfde??
Nou ja, niet dat het zoveel uitmaakt... Mediamarkt is nou niet echt mijn favo winkel ofzo...
Zelfde concern, zelfde winkelformule, met enkel een andere inrichting en naam.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:12:51 #55
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_57150549
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

Zelfde concern, zelfde winkelformule, met enkel een andere inrichting en naam.
Aha... en hoppa, weer wat geleerd!
Don't come closer, I might hurt you
pi_57151024
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:22 schreef Lindytje het volgende:
Is dat hetzelfde??
Nou ja, niet dat het zoveel uitmaakt... Mediamarkt is nou niet echt mijn favo winkel ofzo...
Maar ik zie het wel als een waardevolle toevoeging aan het winkelaanbod in Tilburg. Ik ben er blij mee.
pi_57155142
pfff, wat was het vanmorgen een klere zooi om uit tilburg te komen richting eindhoven

- Bij moergestel al 7 km file .... dus Burgemeester Bechtweg = Not done (kom je midden in de file)

- Ringbaan oost richting de a58 (om zo rechtdoor richting hilvarenbeek te gaan, of af te slaan om binnen door naar moergestel) Afgesloten ivm werkzaamheden

- Ringbaan zuid om zo maar richting moergestel / hilvarenbeek te gaan: Werkzaamheden, 1 rijbaan open dus ook maar niet genomen.

Vervolgens bij het laar de a58 op gegaan om zo bij hilvarenbeek (1.5 km verder) er af te gaan .... 30 min stil gestaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:12:50 #58
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_57155298
Vrij zijn
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_57158229
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, wat was het vanmorgen een klere zooi om uit tilburg te komen richting eindhoven

- Bij moergestel al 7 km file .... dus Burgemeester Bechtweg = Not done (kom je midden in de file)

- Ringbaan oost richting de a58 (om zo rechtdoor richting hilvarenbeek te gaan, of af te slaan om binnen door naar moergestel) Afgesloten ivm werkzaamheden

- Ringbaan zuid om zo maar richting moergestel / hilvarenbeek te gaan: Werkzaamheden, 1 rijbaan open dus ook maar niet genomen.

Vervolgens bij het laar de a58 op gegaan om zo bij hilvarenbeek (1.5 km verder) er af te gaan .... 30 min stil gestaan
moet voortaan ook naar Eindhoven iedere dag (afslag Veldhoven) vanmorgen was het inderdaad wel klote, maar heb geen half uur stil gestaan gelukkig (was rond 8 uur de snelweg op gereden)
pi_57158306
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:31 schreef Messenga het volgende:

[..]

Zelfde concern, zelfde winkelformule, met enkel een andere inrichting en naam.
Het is zelfs zo... MediaMarkt is van de Metro groep en die hebben ze als franchises uitgerold in NL en omdat ze nu zelf ook willen gaan vestigen in NL gaan ze dat doen onder de naam Saturn, dit doen ze dan alleen in steden waar geen MM zit om niet te concurreren en om mensen die niet naar de Saturn willen niet weg te lokken
  dinsdag 4 maart 2008 @ 21:21:37 #61
242 Pinball
Electric Monk
pi_57158699
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:09 schreef -_Tommy_- het volgende:

dit doen ze dan alleen in steden waar geen MM zit om niet te concurreren en om mensen die niet naar de Saturn willen niet weg te lokken
Ja, want in Rotterdam, waar de eerste Saturn opende, zit ook helemaal geen MediaMarkt.
Of twee.
Saturn wil gewoon in alle grote steden een filiaal, of daar nou een MediaMarkt zit of niet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_57159699
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

moet voortaan ook naar Eindhoven iedere dag (afslag Veldhoven) vanmorgen was het inderdaad wel klote, maar heb geen half uur stil gestaan gelukkig (was rond 8 uur de snelweg op gereden)
ik om 7:15 weggereden, en om 8:35 stond ik op het werk

afslag strijp / centrum
moet zeggen als je eenmaal voorbij oirschot bent kun je overal door blijven gassen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:42:11 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_57161324
Tilburg is nou sowieso een drama om te rijden....
Van stage op maandag naar huis (ja, ik zou ook kunnen fietsen, maar ik ben lui...) vanaf burg van de mortelplein (daar in de buurt dan) naar piusstraat... Over ringbaan zuid en west is een drama, want staat helemaal vast. Binnendoor staat alles vast... Door centrum is een hel rond 5 uur... Lekker dan. Ik wil gvd alleen maar naar huis!!!!! Kan je eerst half tilburg doorkarren wat een half uur duurt...
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:44:21 #64
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57161399
Pak de fiets.
pi_57162350
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Messenga het volgende:
Pak de fiets.
Die fietsenkelders ook, gratis! Bewaakt (toch?), altijd n plekje.. wauw . Die buspalen (die het niet altijd doen maar oke) waarop de tijden staan, superhandig! Die Nightliner vond ik ook al zo tof, en nou dat nachtnet van de treinen.
*meisje uit boerendorp verbaast zich nog steeds over de wondere dingen van (Tilburg) stad.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:11:27 #66
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57162436
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Die fietsenkelders ook, gratis! Bewaakt (toch?), altijd n plekje.. wauw . Die buspalen (die het niet altijd doen maar oke) waarop de tijden staan, superhandig! Die Nightliner vond ik ook al zo tof, en nou dat nachtnet van de treinen.
*meisje uit boerendorp verbaast zich nog steeds over de wondere dingen van (Tilburg) stad.
Zo herkenbaar dit. Kom zelf ook uit het dorp. Wel jammer dat de tijden vaak missen bij de buspalen ja..
pi_57162887
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef Messenga het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit. Kom zelf ook uit het dorp. Wel jammer dat de tijden vaak missen bij de buspalen ja..
Ja of dat er twee bussen niet komen opdagen.. vanuit de Reeshof naar station is dat heel vaak. Kan er geen peil op trekken :/. Of ze komen niet, of te laat, dan komen er weer twee vlak achter elkaar of haalt de ene bus de ander in .

Ah well, ik voel me hier wel thuis (alhoewel ik ook altijd weer blij ben dat 't vrijdag is en ik weer naar het land van maas en waal terugga, sorry he ). En op zich he, kan je hier 's avonds laat ook nog wel over straat fietsen . In de dorpjes bij ons, oké, maar in de stad dacht ik altijd dat je dan enge figuren tegenkwam en dat 't dus niet erg verantwoord was ofzo ( ). Alhoewel ik in het donker niet meer het rooie fietspad terugneem maar mooi via de hart van brabantlaan fiets.. lekker licht en veel auto's .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:27:26 #68
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57163022
Haha, waar zit je kamer eigenlijk zusje? Bussen maak ik eigenlijk nauwelijks gebruik van, alles is voor mij fietsbaar. In een straal van 500m 4 supermarkten, 3 snackbars, stad is 2 minuten fietsen, Fontys ook..
pi_57163379
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:27 schreef Messenga het volgende:
Haha, waar zit je kamer eigenlijk zusje? Bussen maak ik eigenlijk nauwelijks gebruik van, alles is voor mij fietsbaar. In een straal van 500m 4 supermarkten, 3 snackbars, stad is 2 minuten fietsen, Fontys ook..
Tilburg West.. Paletplein (voorbij de Westermarkt nog). Best irritant als je 's ochtends te laat bent. Tegen de uni aanfietsen alleen dan ligt dat spoor ertussen, kan ik er verd***** helemaal omheen, brug onderdoor en weer tegengestelde richting op. 15 min. fietsen . Vanuit het centrum is het ook 15min.

Maar aan de andere kant is het best een fijn huisje, we eten altijd samen als er iemand is, erg gezellig. Vind ik wel fijn, samen kunnen boodschappen doen, koken en eten. Het zijn niet 100% mijn type mensen, zijn door een huisbaas bij elkaar gezet (nieuw studentenhuis). Gewoon geluk dat we allemaal wel goed met elkaar kunnen, maar toch.. Plus, ik werk bij die Appie en ik moet zeggen: ik heb nog nooit zulke leuke, fijne en makkelijke werkgevers en collegaatjes gehad. Maar wel een uberslecht salaris zeg, baah. Dus ik zit een beetje in dubio, wel of niet verhuizen.. (Ik heb dus nogal wat eisen ).

Beetje kijkavonden afstruinen nu en rustig aan, afwachten tot ik tegen iets aanloop waar ik weg van ben (en de mensen in het huis van mij natuurlijk haha).

Da's wel fijn dat je overal zo dichtbij zit . Mag ik weten welke straat of anders welk gebied? Zuid zeker? (Fontys ligt zuid dacht ik..?). Ook leuk huis, leuke mensen? Vier supermarkten is wel luxe zeg .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:48:44 #70
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57163587
Ah, je zit compleet aan de andere kant

Ik zit in een studentenhuis met 5 anderen, waarvan 3 meisjes en 2 jongens. Deze 3-3 verhouding houden we ook altijd. We kunnen als er nieuwe mensen nodig zijn altijd zelf kiezen. We eten net als jij vaak samen. Helaas valt dit op dinsdag vaak tegen door onder andere ESN. Twee dames zitten daarbij. Eigenlijk zit iedereen wel bij een clubje, behalve ik op dit moment Binnenkort maar een keer een leuke sportvereniging zoeken..Geen Vidar overigens .

Ze zijn wel gezellig, mijn huisgenootjes, altijd open voor een gezellig babbeltje, maar ook voor persoonlijke dingen. Ik zit op het eind van de Veestraat, waardoor ik geen overlast heb van de beruchte Veestraat bewoners.

Ook mijn werk verdient niet veel, maar ik vind het gewoon ubertof werk!
pi_57166103
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ja, want in Rotterdam, waar de eerste Saturn opende, zit ook helemaal geen MediaMarkt.
Of twee.
Saturn wil gewoon in alle grote steden een filiaal, of daar nou een MediaMarkt zit of niet.
nou dat was de presentatie die ik van Saturn en MediaMarkt gezien heb, werk nu nl voor een bedrijf wat aan beide bedrijven spullen levert!
pi_57166158
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Tilburg West.. Paletplein (voorbij de Westermarkt nog). Best irritant als je 's ochtends te laat bent. Tegen de uni aanfietsen alleen dan ligt dat spoor ertussen, kan ik er verd***** helemaal omheen, brug onderdoor en weer tegengestelde richting op. 15 min. fietsen . Vanuit het centrum is het ook 15min.

Maar aan de andere kant is het best een fijn huisje, we eten altijd samen als er iemand is, erg gezellig. Vind ik wel fijn, samen kunnen boodschappen doen, koken en eten. Het zijn niet 100% mijn type mensen, zijn door een huisbaas bij elkaar gezet (nieuw studentenhuis). Gewoon geluk dat we allemaal wel goed met elkaar kunnen, maar toch.. Plus, ik werk bij die Appie en ik moet zeggen: ik heb nog nooit zulke leuke, fijne en makkelijke werkgevers en collegaatjes gehad. Maar wel een uberslecht salaris zeg, baah. Dus ik zit een beetje in dubio, wel of niet verhuizen.. (Ik heb dus nogal wat eisen ).

Beetje kijkavonden afstruinen nu en rustig aan, afwachten tot ik tegen iets aanloop waar ik weg van ben (en de mensen in het huis van mij natuurlijk haha).

Da's wel fijn dat je overal zo dichtbij zit . Mag ik weten welke straat of anders welk gebied? Zuid zeker? (Fontys ligt zuid dacht ik..?). Ook leuk huis, leuke mensen? Vier supermarkten is wel luxe zeg .
* Crazy-M schrikt wakker,

hoor ik daar paletplein
is nog geen minuut lopen vanaf mij
hoelang woon je al in tilburg zusje?
heb zelf vorig jaar vaak met de bus richting station west moeten reizen, (lijn 2 en 3) maybe ooit gezien
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 5 maart 2008 @ 07:32:03 #73
242 Pinball
Electric Monk
pi_57166208
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Lindytje het volgende:
Tilburg is nou sowieso een drama om te rijden....
Van stage op maandag naar huis (ja, ik zou ook kunnen fietsen, maar ik ben lui...) vanaf burg van de mortelplein (daar in de buurt dan) naar piusstraat... Over ringbaan zuid en west is een drama, want staat helemaal vast. Binnendoor staat alles vast... Door centrum is een hel rond 5 uur... Lekker dan. Ik wil gvd alleen maar naar huis!!!!! Kan je eerst half tilburg doorkarren wat een half uur duurt...
Als alle mensen die net als jij voor die paar 100 meter de auto pakken nou eens stopten met huilen over de drukte, en in plaats daarvan zelf zouden fietsen, dat scheelt al de helft.

Je bent zelf onderdeel van het probleem, doe er wat aan!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 5 maart 2008 @ 07:35:09 #74
242 Pinball
Electric Monk
pi_57166231
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 06:54 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nou dat was de presentatie die ik van Saturn en MediaMarkt gezien heb, werk nu nl voor een bedrijf wat aan beide bedrijven spullen levert!
Ah, vandaar.
Op internet lees ik overal gewoon dat ze in de 25 grootste steden willen zitten. De volgende is in Groningen, en daar zit ook een MediaMarkt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_57166988
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 07:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

* Crazy-M schrikt wakker,

hoor ik daar paletplein
is nog geen minuut lopen vanaf mij
hoelang woon je al in tilburg zusje?
heb zelf vorig jaar vaak met de bus richting station west moeten reizen, (lijn 2 en 3) maybe ooit gezien
Sinds half oktober "vorig jaar" (2007) .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')