Ik wou dat ik zulke uren kon maken..quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
13e dan
Het is al donderdag hé!
Straks van 12 tot 21 weer werken.
Elke donderdag vrij van college.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke uren kon maken..
Doen wij dezelfde opleiding? Ben ook elke donderdag vrij, maar ze plannen me maar max 5,5 uur in op zo'n dag (Appie). Maar kan niks beters vinden atm (ik wil niet op za werken, want dan ben ik helemaal niet meer thuis. Weekend = thuis en dan werk ik thuis, niet in Tilburg. Maar in winkels willen ze juist dat je koopavonden + za beschikbaar bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Elke donderdag vrij van college.
Wat voor werk doe jij dan?
Ik doe geen psychologiequote:Op donderdag 6 maart 2008 00:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Doen wij dezelfde opleiding? Ben ook elke donderdag vrij, maar ze plannen me maar max 5,5 uur in op zo'n dag (Appie). Maar kan niks beters vinden atm (ik wil niet op za werken, want dan ben ik helemaal niet meer thuis. Weekend = thuis en dan werk ik thuis, niet in Tilburg. Maar in winkels willen ze juist dat je koopavonden + za beschikbaar bent).
Komende week tentamens en daarna elke vrijdag vrij voortaan.
Welke appie werk je? Ik werk bij AH korvel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Doen wij dezelfde opleiding? Ben ook elke donderdag vrij, maar ze plannen me maar max 5,5 uur in op zo'n dag (Appie). Maar kan niks beters vinden atm (ik wil niet op za werken, want dan ben ik helemaal niet meer thuis. Weekend = thuis en dan werk ik thuis, niet in Tilburg. Maar in winkels willen ze juist dat je koopavonden + za beschikbaar bent).
Komende week tentamens en daarna elke vrijdag vrij voortaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tuurk niet, ik ben van Maastricht af naar Tilburg verhuisd. Zit hier op kamers omdat ik op de UvT zit (respect trouwens, heb echt bijna niks te klagen over de organisatie, erg strak vergeleken met andere universiteiten).
En ik zei toch Paletplein. Prof. Vernebelaan ofzo (moeilijk woord), dat zijn de studentenflats bij de sportschool. Liggen tegenover UvT. Die zijn dichterbij de Westermarkt dan bij 't Paletplein
. Ik woon echt in een doodnormale wijk, verbouwd rijtjeshuis. Tuintje, schuurtje, buurhondjes die altijd voor het raam zitten, you know
.
Doe mij ook zo'n baantje + werkgever ^^. Goed voor elkaar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik doe geen psychologie
Zie in de stad best veel winkels die iemand willen voor 1 volledige dag + mogelijke extra's. Zo ben ik er ook aan gekomen, met het voordeel dat mijn werkgever erg flexibel is. Was eigenlijk volgeboekt voor morgen overdag, maar ging niet door, dus kon ik alsnog wel ff de hele dag werken.
Kleintje, voorbij de Westermarkt. Westermarkt ken je denk ik wel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:55 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Welke appie werk je? Ik werk bij AH korvel.
Nee, heel andere kant.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dacht ff reitsehoefstraat
woon zelf meer richting de reeshof (in de achterstand wijk west) en dan bij het kerkhof, dus redelijk bij je in de buurt
hehe kreeg een goed aanbod om daar nog een appartement te kopen op de 12e verdieping!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:21 schreef existenz het volgende:westpoint
Bij een 80 jarige die een jong blaadje zocht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hehe kreeg een goed aanbod om daar nog een appartement te kopen op de 12e verdieping!
Mja moest gister ook zeggen reinevaartstraat (ofzoietsquote:
nee bij een makelaar die ze wil verkopen voor bijna 1 ton onder de vorige prijs v.o.n.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij een 80 jarige die een jong blaadje zocht?
Dat is bijna Breda!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja moest gister ook zeggen reinevaartstraat (ofzoiets) rijd elke dag langs die flatjes met mn auto.
Maar zat gister niet goed op te letten met het type denk ik ;p
Reitsehoefstraat is hier ook nog zeker 10 min met de auto vandaan
maar goed, Hier staat mijn huis
nee.... Reeshofquote:
haha, tja als ze dat zo zien als grens .... woon ik in de buitenwijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:16 schreef existenz het volgende:
Dat ook. Mijn vrienden vinden dat ik al buiten TIlburg woonBuiten de ringbaan en net iets meer dan 10 minuten fietsen van de kroeg.
Het is ook pas half 11quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:31 schreef Messenga het volgende:
Wat was het weer fuckin rustig in de stad vandaag.
Da's idd dichtbijquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja moest gister ook zeggen reinevaartstraat (ofzoiets) rijd elke dag langs die flatjes met mn auto.
Maar zat gister niet goed op te letten met het type denk ik ;p
Reitsehoefstraat is hier ook nog zeker 10 min met de auto vandaan
maar goed, Hier staat mijn huis
*Zaterdags lekker thuis bij paps en mams en vriendje en hondje isquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef existenz het volgende:
Zaterdagnacht belletje trekken bij AceIk weet nu waar ie woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |