John Rambo!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Leaf is echt een leuk bandje, en ik vind ze live tof. Heb ze in Uden gezien.
Iemand nog een filmtip? Wil naar de bios maar weet niet zo goed welke film.. moet wel met een redelijke film aankomen anders wil m'n vriend niet.
dat ligt echt helemaal aan jezelf. Ik moest voor mijn eerste kamer ook 2 uur heen en 2 uur terug reizen. Als ej er niets voor over hebt, zal je ook niet doorkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:35 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja ok, maar kijkavonden zijn voor mij 6 uur reizen en een rekensommetje leert dat wanneer je met 10 man daar zit je 10 procent kans hebt op die kamer. En als er voornamelijk jongens beoordelen tijdens zo'n avond en er komt een meisje met cup dd en er zit ook nog eens een leuk frontje op haar hoofd, mijn kansen gewoon compleet verkeken zijn.
Dan moet je niet zeuren.... Als je niet naar kijkavonden wil wordt het erg moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:35 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja ok, maar kijkavonden zijn voor mij 6 uur reizen en een rekensommetje leert dat wanneer je met 10 man daar zit je 10 procent kans hebt op die kamer. En als er voornamelijk jongens beoordelen tijdens zo'n avond en er komt een meisje met cup dd en er zit ook nog eens een leuk frontje op haar hoofd, mijn kansen gewoon compleet verkeken zijn.
ja inderdaad! die kamers worden niet in je schoot geworpen! je moet er wat voor over hebben! en 10% kans is nogal altijd meer dan niet gaan!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:49 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren.... Als je niet naar kijkavonden wil wordt het erg moeilijk.
Geen echt hele toffe aanbiedingen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:31 schreef Messenga het volgende:
Saturn vanaf morgen ja. Ik kijk 's middags wel ff hoe het mijn collega's vergaat.
Dan is het een prima aanbieding denk ik zo, voor 333 euroquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Lindytje het volgende:
Tsja, nou, ik hoef er eigenlijk alleen maar op te Fokken, mailen, msnnen, tekstverwerken en dat soort dingen...
En aangezien de laptop die hier nu staat net een stofzuiger lijkt als ie aan staat... Hahaha!
Alles is beter dan dat ik nu heb. Deze kan ik niet mee naar school nemen door de herrie, en dat zou toch wel heel makkelijk zijn, als dat wél zou kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |