extra postbode vandaag en het pakje kwam binnen
1. het heeft vrij lang geduurd...
2. Het was geen echt pakje, gewoon het stapeltje DVD's omringd met pakpapier, ik had liever een doosje gezien of bubbeltjesplastic-envelop.
3. Shrek 3 en Click zaten los in het dvd-doosje, wat krassen veroorzaakt, komt natuurlijk door de post, maar een stuk keukenrol in het doosje doet wonderen.
3. Ice Age 2, Pirates of the Caribbean 3, Shrek 3 en The Hills Have Eyes 2 zitten vol met kleine krasjes en vingerafdrukken. De vingerafdrukken zijn nu weg, krasjes niet, ben benieuwd of de dvd erop reageert.
4. Harry Potter en de Orde van de Feniks & Pirates of the Caribbean; de kartonnen sleeves zien er rommelmarkt-achtig uit, veel deukjes en scheurtjes.
5. Harry Potter en de Orde van de Feniks; in het doosje zelf was veel sigaretten-as te vinden. bah.
Ik heb de films natuurlijk nog niet bekeken, maar hoop dat ze 't gewoon doen...

Voor de prijs die ik heb betaald voor de hele stapel had ik echt heel wat anders verwacht....
-edit- & 6. Het hoesje van Shrek 3 is kapot, hoekje eraf, en er zit een 5 cm scheur in...
[ Bericht 4% gewijzigd door Patch op 21-03-2008 13:54:54 ]
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *