Toch weer iets te gezellig hier met z'n 2-tjes, dus het kwartiertje liep een beetje uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
Nog even een kwartiertje rondlurken en dan ook maar eens op tijd naar het mandje.
Morgen weer verplicht een halve training volgen, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb met alle nieuwe leuke opdrachten die ik heb binnengehaald.
Doe eens niet zo vrolijk!quote:
Waarom ge je naar het ziekenhuis? Omdat je nog dronken bent?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Euc- het volgende:
Mogguh
2 uurtjes geslapen, was om kwart voor 8 thuis, volgensmij ben ik nog dronken![]()
Op naar het ziekenhuis
Wel ff zwaaien he!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:09 schreef Euc- het volgende:
Mogguh
2 uurtjes geslapen, was om kwart voor 8 thuis, volgensmij ben ik nog dronken![]()
Op naar het ziekenhuis
Hij mag als het goed is vandaag z'n korsetje af laten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom ge je naar het ziekenhuis? Omdat je nog dronken bent?
Ooh, ik dacht dat hij vorige week al verlost werd...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij mag als het goed is vandaag z'n korsetje af laten.
Godik heb een sugar high van 1 bekertje chocomel
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef Euc- het volgende:
WOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHOOOOOOOEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Het is officieel! Ik mag hem aflaten!![]()
![]()
Ik mocht alleen de komende tijd nog niet bungeejumpen, skydiven of berg beklimmen, gek he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
strak buikje, toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
Feli EUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
nynkemooie pens
hoi Smallish
Mijn hemel........quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een opluchting, Euc-! Nu kan ook je rug eindelijk dicht gaan groeien! Zat daar al verbetering in of nog nite!
quote:
hoop dat het smaakt, ikzelf heb flink gepeperd en gezout want erg uitgesproken van smaak is t niet echt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Er is een lekker broodje aan het bakken in de machine, en vanavond maak ik daarbij de erwtjessoep met munt en gebakken parmaham van DE
Daar werd het niet beter vanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
F*ck, ik lijk MoBlo wel met al die smileys!
Nouja, koffie en dan rennen!
Ik heb het wat aangepastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:49 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat het smaakt, ikzelf heb flink gepeperd en gezout want erg uitgesproken van smaak is t niet echt...
maar ik vond het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |