ik was in een nieuw boek begonnen, en kon niet stoppen met lezen, bij blz 185 heb ik toch eindelijk het licht maar uitgedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik doe mee SOL, mijn boek is weer bijna uit dus de ontknoping nadert......
slaapzequote:Op woensdag 5 maart 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Het was zeker koud buiten en dan ben ik maar 20 minuten buiten geweest!
Mijn pc heeft een virusEen grappig, maar vervelend virus. Ik kijk vanmiddag wel wat ik er aan doen kan, ga ik nu slapen.
Fijne dag allemaal.
Ik vond de eerste 3 ook nog wel te pruimen....quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Prachtig boek! Helaas heb ik de fout gemaakt om ook te beginnen aan de 5 vervolgboeken. Bij boek 4 werd het echt slaapverwekkend en boek 5 ligt nog steeds op mijn nachtkastje, ik kom er niet doorheen....
Ik ben meer van de trillers: Tess Gerrittsen, Karin Slaugther, Harmen Coblen, dat genre....
Sorry, LEDSquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Liejannuh het volgende:
Tof!
Ik ga vanavond naar LEDS met mijn ouders en broer omdat ik mijn bul zou krijgen vandaag.
De buluitreiking heb ik afgezegd, het etentje niet.
Klopt ja, hoewel ik ze uiteindelijk wel allemaal heb uitgelezen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Prachtig boek! Helaas heb ik de fout gemaakt om ook te beginnen aan de 5 vervolgboeken. Bij boek 4 werd het echt slaapverwekkend en boek 5 ligt nog steeds op mijn nachtkastje, ik kom er niet doorheen....
Ik ben meer van de trillers: Tess Gerrittsen, Karin Slaugther, Harmen Coblen, dat genre....
www.restaurantleds.nl zit in het Grand Winston.quote:
Zelfde stijl al LOTR of meer als Holebeer?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klopt ja, hoewel ik ze uiteindelijk wel allemaal heb uitgelezen.
Ik ben nu helemaal fan van de serie "Het rad des tijds", vind ik zelfs (veel) beter dan LOTR, hoewel Jordan zijn schrijfstijl je wel moet liggen, ze zitten nu op 11 boeken, waarvan ik er eigenlijk maar 2 iets minder vond. Helaas heeft Jordan zijn verhaal niet af kunnen maken en is hij gestorven toen hij met zijn laatste boek bezig was, dus hoe het echt afloopt..![]()
![]()
Boek 12 komt er overigens wel, het gaat geschreven worden door een andere schrijver, Brandon Sanderson, met hulp van Jordan's vrouw en al zijn aantekeningen, maar het is toch anders vrees ik.
Mèh.quote:Beste Stereo,
bedankt voor jouw e-mail. De bewoonster van kamer B heeft bij ons doorgegeven dat zij niet meer studeert. Wij zullen binnenkort voor haar een huuropzegging maken. Als verhuurder hebben wij een opzegtermijn van minimaal 3 maanden en maximaal 6 maanden. Het termijn is afhankelijk van de woonduur. Het zijn wettelijke termijnen waar wij niet vanaf mogen wijken.
Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
met vriendelijke groet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |