quote:Op maandag 24 maart 2008 22:32 schreef mouzzer het volgende:
Ik heb niet zo'n lekkere loop gehad in Utrecht, begon prima en zat ruim onder schema voor een PR. Maar op gegeven moment kreeg ik een stekende pijn in wat ik dacht m'n achillespees was. Bij elke stap deed het pijn, dus tempo omlaag maar pijn bleef en uiteindelijk rustig proberen uit te lopen en de belasting te beperken (eindtijd was 2:05:45) Het blijkt niet de achillespees te zijn de pijn zit aan de binnenkant van m'n voet tussen enkel en achillespees en lichte druk geeft al een stekende pijn. Nu af en toe aan het koelen en hopen dat het meevalt maar de marathon lijkt op dit moment ver weg.
Lopen in die vette sneeuwbui was trouwens wel geweldig.
Kom je ook nog met je fototoestel naar Zandvoort toe komende zondag, ondanks je lamme pootje?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:37 schreef FJD het volgende:
Kom op he mannen! We gaan nu niet weer massaal de lappenmand in zo vlak voor de marathon van Rotterdam
Ik dacht eerst dat ik het te ver vond om te gaan maar ik bedenk me net dat ik zondag een auto naar Amsterdam moet brengen en dan is het toch best wel weer in de buurt.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:39 schreef Grumpey het volgende:
Kom je ook nog met je fototoestel naar Zandvoort toe komende zondag, ondanks je lamme pootje?
Ja da's waar nog kleine drie weken, laat ik dan zeggen de zandvoort circuit run is nog ver weg.. sinds gisteravond is de plek gezwollen en vanochtend was de plek helemaal rood in bijna halve cirkel om m'n enkel heen en het is nogsteeds dik. Lopen gaat redelijk zolang er geen trappen in me weg staanquote:Op maandag 24 maart 2008 23:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Kop op, nog tijd genoeg om te herstellen in ieder geval....
Ik geloof niet dat ik aan jouw proef wil meewerkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
Je kan ook niet gaan trainen. Gewoon even als proefpersoon dienen: kijken in hoeverre de geest het lichaam kan pushen toch die marathon uit te lopen.
Leuk idee!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor in in ieder geval, iets van 11-11:30u afspreken bij het meeting point- bussiness anders? (locatie staat in wedstrijdboekje op plattegrond). Heb zelf startnummer 5841, en zal waarschijnlijk I AMsterdam op mun rug hebben staan
mijn knie doet al weken pijn als ik hem strek, maar het wordt niet ergerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leuk idee!
Ik ben er rond 11 uur, daarna lijkt het me wel leuk om even te meeten. Ik ben nummer 6531 en loop waarschijnlijk weer in m'n blauwe adidas tshirt.
Het doet trouwens nog steeds pijn om m'n rechterknie helemaal te strekken.. Rustig aan doen of voor de zoveelste keer naar de fisio? Iemand tips?
Ik ken eerlijk gezegd niet echt veel goedkopere schoenen die ook goed genoeg zijn. Misschien bij de decathlon, maar ik betwijfel het. Je kan natuurlijk de perfecte schoen voor jezelf vinden bij de runners world en deze dan uiteindelijk kopen bij de decathlon, ik zou in ieder geval wel een schoen-advies ondergaan bij een speciaalzaak (=gratis).quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef desub het volgende:
ik wil graag hardloopschoenen aanschaffen, maar als ik via de site van runnersworld kijk, zie ik alleen schoenen van tussen de ¤ 110-150. Vind ik nogal prijzig, zeker voor een beginner. zijn dit normale prijzen waar ik rekening mee moet houden, of zijn er ook goedkopere goede schoenen?
2e vraag, hoe lang doe je met zulke schoenen bij ongeveer 10-15km/week?
Na Fysiotherapie wil ik bewegingswetenschappen gaan studeren en dit lijkt me echt super interessant om te onderzoeken. Zoals je ook al zegt: je lichaam kan echt heel veel aan als je je kop ernaar kan zetten. Je kan je lichaam ook voor de gek houden op heel veel manier. Ooit eens gezien op België 1 (vage zenderquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:20 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik aan jouw proef wil meewerken
Maar ik denk dat ik toch wel redelijk het bewijs ben dat je geest je lichaam heel erg ver kan pushen. Of misschien dat je lichaam veel meer aankan dan je zelf ooit hebt geweten.
M'n moeder raakte net voor de CPC met een oude schooljuf van mij in gesprek, die merkte gelijk treffend op 'Maar die kon toch vroeger helemaal niet lopen?!'![]()
Anyway, ik krijg toch wel steeds meer zin om een hele marathon te proberen. Kan sowieso niet wachten om weer een lekkere afstand te lopen.
Maar ik ga iig de eerste maanden gewoon voor m'n lol lopen, zonder trainingsschema, dan zie ik wel hoe goed het gaat en of ik een doel in de vorm van een bijzondere marathon kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |