Zo, gister dus de langste afstand ooit voor mezelf hardgelopen (al zal hopelijk het record maar hooguit 3 weken blijven staan

). Ik had vantevoren ook geen idee waar ik heen zou gaan lopen, aangezien mijn langst mogelijke ronde maar tot 23 km komt. Ineens heb je allerlei opties, 32 kilometer is namelijk best lang dus ineens heb je allemaal opties zoals Volendam, Zaandam, Abcoude etc, plaatsen waar je normaal naar toe fietst ipv loopt :p. Ik besloot maar naar Abcoude te lopen, langs de vertrouwde amstel, zodat ik de aankomende sneeuwbui net zou ontwijken. En dat lukte
Halverwege was ik bang dat ik verkeerde afslag genomen had, waardoor ik vreesde dat ik ineens iets van 5 km meer moet lopen, dus ik besloot wat rustiger aan te lopen voor het geval dat. Achteraf nergens voor nodig. Ik denk dat dat ook de grootste les is voor de marathon, denk niet aan wat gaat komen en dat het nog zwaar wordt, zorg ervoor dat je het op het moment zelf gewoon lekker hebt en in een vlot ritme zit

. Heb nu wel wat pijn in enkel en wat schuurplekken (maar goed, wat wil je), maar niks structureels, ook niet qua energie, had zo nu al een marathon kunnen lopen (denk ik).
Oftewel, kom maar op met die afstand, heb er nu zin in, niets is leuker dan klaar zijn met maandenlange voorbereiding en dat het echte werk mag beginnen