Keane kan wel iemand pijn doen en Davids kan dat wetenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:43 schreef toma het volgende:
Misschien dat Edje aan zn oude teamgenoten kan vragen of Keane net even wat harder door kan gaan op Gomes idd
Kan Perez niet even bij ze op bezoek gaan? Liggen ze volgende week alle 11 met griep in bedquote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat ze die boeren in ieder geval maar eens dwingen tot het gaatje te gaan. Ik wil er op z'n minst een paar met kramp zien liggen kreunen de tweede helft.
Nee, kneuzerig pantoffeldiertje.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef Black-Death het volgende:
Dus omdat je al een x jaar naar het stadion gaat denk je iedereen hier even de les kunnen lezen en vervolgens ook nog woorden als kneus etc. te gebruiken?
Toen was het Amsterdam Tournament er nog niet hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Golfer gaat al naar wedstrijden sinds '64
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Toen was het Amsterdam Tournament er nog niet hoor.
Die van Zwartkruis is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef Lyzio het volgende:
Is de column van de Snor al langsgekomen? Voordat ik weer ouwe koeien uit de sloot pluk
Roept even de eerdere wedstrijd tegen PSV en natuurlijk die fantastische Europese campagne van dit seizoen in herrinering op.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:19 schreef Nashje het volgende:
110% inzet zondag. Hopelijk beseft elke speler dat.
Nee, tuuk niet, maar dat zijn wel 'echten'.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef Jasza het volgende:
Mijn pa is een held toch, hij ging in 71 enzo ook naar Ajax, verdiend ie nu ook een standbeeld?
Hierna ga je dus mijn punt maken.quote:Maargoed Steve, tuurlijk zit er van alles in het stadion.
Dat bedoel ik dus; er zit van alles om je heen, iemand die Ajax in '32 nog kampioen heeft zien worden tot iemand van 6 die '95 niet eens heeft meegemaakt.quote:Gister zat er een jochie van 6 ofzo naast me, die stond alles bij elkaar te schreeuwen en helemaal ADHD hele wedstrijd lang, is mooi om te zien![]()
Volgens mij speelt die wel aardig, ik meen dat ik laatst iets over hem las.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:33 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten met die buitenlandse clubs tegenwoordig.
Weet iemand trouwens hoe die jeugdspeler die naar liverpool is gegaan het nu doet?
Nu ik der overna denk; Mijn pa speelde in '64 in het eerste van AFC en toen kreeg 'ie een seizoenskaart voor Ajax.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:36 schreef SteveBallmer het volgende:
Nee, tuuk niet, maar dat zijn wel 'echten'.
Ik denk niet dat jij een versterking bent voor Ajax, Robbert.quote:Schilder: 'Bij Ajax was het allemaal wat moeilijker en een beetje uitzichtloos'
03-03-08
Afgelopen transferperiode werd Robbert Schilder voor de tweede keer verhuurd aan Heracles Almelo. Voetbalbasis.nl had een interview met de Ajacied. Over hoe het is om weer terug te zijn in Almelo zegt hij: "Leuk, ik ken het hier wel. Bij Ajax was het allemaal wat moeilijker en een beetje uitzichtlooos. Ik ben blij dat ik deze kans heb gekregen. Ik heb het hier heel goed naar mijn zin".
Toch spreekt Schilder de verwachting en hoop uit komende zomer toch weer terug te keren naar Amsterdam: "Ik verwacht het wel, maar je weet niet hoe het loopt. Het seizoen duurt nog twee maanden en ik zie het vanzelf wel", aldus de middenvelder.
Tuurlijk, Steve moet zich gewoon niet zo ergeren aan sommige gastenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef kevin6188 het volgende:
Ik snap het hele probleem niet idd. Hier in het Ajax-topic praat toch ook iedereen met elkaar? Van mensen die al jaren een SCC hebben, mensen die er net een hebben of af en toe een wedstrijd gaan, gasten die naar uitwedstrijden gaan en 'teletekstsupporters'...
Ook zo'n vervelende uitdrukking.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:46 schreef kevin6188 het volgende:
'teletekstsupporters'...
Ja zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Roept even de eerdere wedstrijd tegen PSV en natuurlijk die fantastische Europese campagne van dit seizoen in herrinering op.
Tong ging naar FC Den Boschquote:Op maandag 3 maart 2008 15:23 schreef SteveBallmer het volgende:
Tong nog weer effe later.
Ik gebruik het woord zelf amper, maar dat was meer even om de verschillende mensen aan te geven die hier meepraten. Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ook zo'n vervelende uitdrukking.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Is er nog een actie gepland voor de laatste training voor psv-uit?
Jas, als ik uitgemaakt word voor 3eklas supporter, irriteert dat.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef Jasza het volgende:
Tuurlijk, Steve moet zich gewoon niet zo ergeren aan sommige gasten
Als ze nu niet 100 % gemotiveerd zijn, zijn ze het nooit meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ja zoiets.
Is er nog een actie gepland voor de laatste training voor psv-uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |