quote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Yup zeker al aanwezig, de laatste wedstrijden was dat toch een heel stuk minder omdat we eigenlijk voor spek en bonen speelden. Maar ben bang dat we zondagavond weer allemaal depresief op dit forum kunnen baggeren
Kom een keer kijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:52 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die geluidsinstallatie op 410? Het klinkt erg sad.
Helaas is niet iedereen van ons goed terecht gekomen inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef denthemen het volgende:
Vandaar zijn gedrag
Bij de Graafschap schreeuwt er continu eentje door de megafoon: BOERE!!! SCHOP ZE NEER!!quote:
Hehe ja, dat is Wilcoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij de Graafschap schreeuwt er continu eentje door de megafoon: BOERE!!! SCHOP ZE NEER!!
Afgelopen zaterdag in een scheur gelegen om die gast.
Zonder megafoon/microfoon.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=n8W8m3GsgwY&feature=related
Hehe, grappig.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Alle Boeren zijn homooooquote:Op maandag 3 maart 2008 19:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weetniet stond op een site voor Sjonnie ofzoquote:
He jongen, kom je me zondag opzoeken??quote:Op maandag 3 maart 2008 21:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weetniet stond op een site voor Sjonnie ofzo![]()
Vast allemaal mensen die dingen naar hem mochten schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Geen zin om te klimmen hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 21:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
He jongen, kom je me zondag opzoeken??
vak X, zeg maar verder weg kan nie, achter de goal laag.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen zin om te klimmen hoor![]()
Waar zit je ergens?
Ik denk met z'n reet op een stoelquote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Geen zin om te klimmen hoor![]()
Waar zit je ergens?
Je hebt er zin in zie ik?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
vak X, zeg maar verder weg kan nie, achter de goal laag.
Mag ook zaterdagavond alvast afreizen...
Nee je mag bij ons niet zittenquote:
Moet ie ook niet vragen waar die zitquote:
Dat je me uitnodigt om zaterdagavond te komenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:28 schreef PrincePolly het volgende:
[quote]Op maandag 3 maart 2008 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt er zin in zie ik?
[/quo
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 van de opties! MET 3 STERREN!Horizontale tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het TDK shirt was het mooi maar met AEGON vind ik het al een stuk minder
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat je me uitnodigt om zaterdagavond te komen
Ja denk je datquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja denk je dat [ afbeelding ]
Gaan we dan gezellig carnavalshossen [ afbeelding ]
Eindhoven hooligansquote:Op maandag 3 maart 2008 21:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij dat zou doen (met wat maten voor mij part) dat we dan we een paar van mijn maten echt wel lol zouden hebben. Serieus.
Met al die psvers uit WOS zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.
Hehe, ik weet wat jij bedoelt...quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
Is 1 van de opties! MET 3 STERREN!had ik al eens eerder gepost, maar deze is echt super gewoon, straalt elite uit. En dat zijn wij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
zuipen en vrouwen lastig vallen zal nog wel lukken denk ik met de wossers, de rest??quote:
Met Jorien in Bad?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
WIJ GAAN 5 KEER SCOREEEEEEEEEE
Boys, laat je hooooreeeeeequote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
In eigen goal ja.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:16 schreef BOYS1985 het volgende:
Doen!quote:
Dus jij bent die echte eindhovuuu hooligaann?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef BOYS1985 het volgende:
Sinds me 7e een seizoenskaart heerlijk.
[man]
Wij worden kampioen DeLorge is terug de verlosserquote:Jong Ajax heeft de uitwedstrijd tegen Jong ADO Den Haag met 1-3 gewonnen. Laurent Delorge en Vurnon Anita maakten hun rentree na lange blessureperiodes.
Nee Wilco gebruikt geen megafoon, die overigens alleen gebruikt wordt om liedereen door te zetten als ze dreigen stil te vallen, dus geen 'boere schop ze neer', zoals hier boven wordt gesugerreerd.quote:
Alleen vitesse en psv zijn niet uitverkocht dit seizoen voorderest altijd vol! wel 2 treinen jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef Roberto258 het volgende:
Succes trouwens zondag tegen die nepboeren, jullie gaan wél met 2 treinen neem ik aan?
NAC ook niet hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Alleen vitesse en psv zijn niet uitverkocht dit seizoen voorderest altijd vol! wel 2 treinen ja
Grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 22:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wij worden kampioen DeLorge is terug de verlosser
Oke daag Adidas. Tijd voor mooie shirtsquote:Adidas verbaast zich over berichtgeving megadeal
Een woordvoerder van Adidas heeft laten weten dat de berichtgeving omtrent een megadeal met Ajax voorbarig is. Daarnaast wil het bedrijf zich niet bemoeien met persoonlijke aangelegenheden bij de Amsterdamse club.
Adidas reageert daarmee op het aanstaande ontslag van algemeen directeur Maarten Fontein.
Over een mogelijke megadeal met Ajax laat de woordvoerder in het Algemeen Dagblad het volgende weten: "Wij zijn verbaasd over berichten dat Adidas op het punt staat een nieuwe deal met Ajax te sluiten. Zulke processen duren maanden, dat regel je niet van vandaag op morgen."
Jaakke gaat al wegquote:Op maandag 3 maart 2008 23:38 schreef sexymofo het volgende:
als die deal nu afketst mag Jaakke helemaal hard afgeserveerd worden...
Daar heeft Jaakke toch geen fuck mee te maken. Fontein lekte dat bericht voordat het überhaupt al getekend was/is. Maargoed, gelukkig is die gast binnen enkele dagen verleden tijd.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:38 schreef sexymofo het volgende:
als die deal nu afketst mag Jaakke helemaal hard afgeserveerd worden...
Heeft Fontein het dan gelekt om zijn eigen positie te verbeteren, zn baantje veilig te stellen?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke daag Adidas. Tijd voor mooie shirts
Rommedahl is geen ramp voor de breedt.. Kenhetniet daar en tegen..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Wij hebben Kennedy en Rommedahl.
Nou ik hoorde toch echt een megafoon en iemand die *KRRRK* SCHOP ZE NEER *KRRK* schreeuwdequote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nee Wilco gebruikt geen megafoon, die overigens alleen gebruikt wordt om liedereen door te zetten als ze dreigen stil te vallen, dus geen 'boere schop ze neer', zoals hier boven wordt gesugerreerd.
Doen jullie zelf ook zo vaak he.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
Mag ook zaterdagavond alvast afreizen...
Dat klinkt dan wel weer gezellig.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, zuipen, snuiven, boel afbreken en vrouwen lastig vallen.
En we hadden Amrabatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Wij hebben Kennedy en Rommedahl.
Hopen dat ze een chronische dip-aandoening krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Hopen dat ze de komende weken een dip hebben.
Ja, dat sowieso. Ga je van het weekend nog naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Hopen dat ze de komende weken een dip hebben.
Heb nu geen seizoenskaart en lust geen bavaria, maar uitsluiten zal ik het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ga je van het weekend nog naar Eindhoven?
Mja, hij had wel leuk geweestvoor Ajax.. Mits hij verhuurd zou worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:03 schreef Nashje het volgende:
Amrabat definitief naar psv. Maakt mij niet zoveel uit, maar het wordt tijd dat Ajax weer eens achter de talenten aan gaat zitten.
Is te licht voor de top, blij dat hij dus naar PSV gaat. Ajax kan beter Javier Martina een kans geven dan afgekeurde jeugdspeler voor teveel geld terughalen. Vanaf nu subtoppers van de hand doen, alleen toppers of toptalenten halen en verder de jeugd weer eens een volwaardige kans geven!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mja, hij had wel leuk geweestvoor Ajax.. Mits hij verhuurd zou worden.
Bier staat koud dat weet je he?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb nu geen seizoenskaart en lust geen bavaria, maar uitsluiten zal ik het niet.
Precies, Amrabat scoort leuk tegen de degradatie kandidaten en sub-toppers maar tegen de echte toppers heeft hij nog niet veel laten zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is te licht voor de top, blij dat hij dus naar PSV gaat. Ajax kan beter Javier Martina een kans geven dan afgekeurde jeugdspeler voor teveel geld terughalen. Vanaf nu subtoppers van de hand doen, alleen toppers of toptalenten halen en verder de jeugd weer eens een volwaardige kans geven!
Onbegrijpelijk inderdaad. Van Geel mag wat mij betreft héél snel oprotten. Verkopen kan hij wel, maar de aankopen lijken helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom moet van Geel, die er ook niet goed vanaf kwam in het rapport, niet weg van de supporters maar Fontein wel?
Maarten Fontein had van mij best aangesteld mogen worden als commercieel directeur, want sponsordeals sluiten kon hij wel. John Jaakke zie ik overigens liever verterkken dan Martin van Geel, het liefst allebei trouwens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Van Geel mag wat mij betreft héél snel oprotten. Verkopen kan hij wel, maar de aankopen lijken helemaal nergens op.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maarten Fontein had van mij best aangesteld mogen worden als commercieel directeur, want sponsordeals sluiten kon hij wel. John Jaakke zie ik overigens liever verterkken dan Martin van Geel, het liefst allebei trouwens.
Juist wel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Amrabat scoort leuk tegen de degradatie kandidaten en sub-toppers maar tegen de echte toppers heeft hij nog niet veel laten zien.
Wat word zijn positie bij PSV dan, als hij in de spits gaat heeft hij Lazovic/Koevermans en Farfan voor zich?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Juist wel!
Tegen PSV speelde hij in zijn eentje die hele defensie zoek. Ik blijf erbij, het is een grote gemiste kans dat we Amrabat niet (terug) hebben gehaald. Een typische Ajaxspeler die wij goed kunnen gebruiken. Hier gaan wij spijt van krijgen volgend seizoen...
dat zeggen ze van C. Ronaldo ook. Niet bepaald een slechte speler.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Amrabat scoort leuk tegen de degradatie kandidaten en sub-toppers maar tegen de echte toppers heeft hij nog niet veel laten zien.
Geef mij liever Nike shirtjesquote:Op maandag 3 maart 2008 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke daag Adidas. Tijd voor mooie shirts
Gewoon terug naar Umbroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geef mij liever Nike shirtjes(Ajax, Arsenal
)
Dat dacht ik net ook ja, en nu krijgt ie ook weer Amrabat voor zich.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:48 schreef koentjuh18 het volgende:
Aissati zal zich ook wel genaaid voelen, onder druk van Ajax (voor vijf miljoen over te kopen) biedt psv hem een lulverhaal aan en een goed contract en hop, meneer zit nog steeds keurig op de bank...
Adidas heeft Umbro weten op te kopen, dus binnenkort verdwijnt die merk ook.quote:
Euh? Volgens mij is Umbro juist van Nike.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Adidas heeft Umbro weten op te kopen, dus binnenkort verdwijnt die merk ook.
Ik ken nog wel een goede buitenspelerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef Blight het volgende:
PSV heeft best knappe flanken volgend seizoen, met Zoutzak en Amrabat. Bij Ajax zitten we nog met dat blinde renpaard Rommedahl, dat excuus voor een voetballer Kennedy en een lading verkapte linksbuitens.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een goede buitenspeler![]()
[BonJovi modus]quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waan van de dag. Opportunisme. Iedereen denkt de kennis in pacht te hebben. Zo gaat dat (helaas) nu eenmaal).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef denthemen het volgende:
Wie van de mensen hier weet wérkelijk wat Fontein deed en wat Jaakke precies doet? Niemand toch? Dan snap ik ook de woorden van veel mensen hier niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
PSV heeft volgend jaar een gigantische dip tijdens de ramadan! [ afbeelding ]
Dat kan ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Euh? Volgens mij is Umbro juist van Nike.
Bron.
Lurlingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:
Graag, dat roep ik al tijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van Borussia Dortmund, misschien ook wat voor Ajax?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz staat in de belangstelling van Borussia Dortmund, misschien ook wat voor Ajax?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
In het Parool geeft Kennedy aan dat hij ontevreden is over het beleid van Koster door hem al 4 wedstrijfden achter elkaar te wisselen. Naar zijn mening spelen er andere spelers ook slecht en die moeten dan ook gewisseld worden. Maar Koster is een onervaren trainer die nu met sterren om moet gaan, zegt Kennedy..
In het Parool geeft Kennedy aan dat hij ontevreden is over het beleid van Koster door hem al 4 wedstrijfden achter elkaar te wisselen. Naar zijn mening spelen er andere spelers ook slecht en die moeten dan ook gewisseld worden. Maar Koster is een onervaren trainer die nu met sterren om moet gaan, zegt Kennedy..
quote:Xtratime.org
An Ajax scout was at Zadar yesterday to watch Mato Jajalo of Slaven Belupo, who made a name for himself in that 5:2 win against Dinamo. Ajax will continue to watch him in the future
Ze zouden ook eens een kijkje moeten nemen bij Du¨an Đurić.quote:
Daarom dat rapport. Op basis van dat rapport kan je er wel een mening over hebben aangezien dat de materie laat zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef denthemen het volgende:
Wie van de mensen hier weet wérkelijk wat Fontein deed en wat Jaakke precies doet? Niemand toch? Dan snap ik ook de woorden van veel mensen hier niet
Hebben ze jaren geleden al gedaan, toen hij nog in Zweden speelde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ze zouden ook eens een kijkje moeten nemen bij Du¨an Đurić.
Ja. Maar staat ook in belangstelling van andere Europese topclubs.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Enige tijd geleden deed Ajax een officieel bod op Stevan Jovetić, wordt hij nog steeds gevolgd?
Oh? Dat wist ik nog niet. Ik vond het wel een aardig voetballertje, van wat ik laatst zag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hebben ze jaren geleden al gedaan, toen hij nog in Zweden speelde.
Jep. Toen kreeg Van der Vaart nog rood.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan ook nog een PSV-Ajax herinneren dat er flink werd gevochten aan de zijlijn. Was braamhaar toen ook de scheidsrechter
Jezusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:44 schreef kevin6188 het volgende:
Vandaag vast even m'n kaart naar de sigarenboer gebracht voor Twente-uit. Was ik al nummer acht terwijl we normaal met z'n zessen zijn ofzo. Gloryhunters allemaal.
Toen schopte hij ook expres erg lomp door op Johnny de Jongquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jep. Toen kreeg Van der Vaart nog rood.
Vorig seizoenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toen schopte hij ook expres erg lomp door op Johnny de Jong
Zal mij benieuwen Zondag, als PSV zo slap speelt als uit tegen utreg dan is het gat Zondag nog maar 3 punten denk ik.
Al heb ik PSV zelden slap zien spelen tegen ajax
Klopt, maar Van Bommel had toen ook rood moeten hebben voor een elleboogstoot op Van der Vaart net daarvoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen az waren zijn corners primaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:13 schreef Cheiron het volgende:
Fucking Kennedy heeft in al die minuten nog geen fatsoenlijke corner getrapt. En ja, die hoek is altijd hetzelfde. Het doel staat op dezelfde plek, de cornervlag, de lijnen..
Die goal op 1.10 is welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Komt ie dan he!
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
Blijft leuk
Ajax is natuurlijk het toonbeeld van stabiliteit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen Zondag, als PSV zo slap speelt als uit tegen utreg dan is het gat Zondag nog maar 3 punten denk ik.
Al heb ik PSV zelden slap zien spelen tegen ajax
quote:Bod voor oude logo al op 300.000 euro
Het oude logo van Ajax is een gewild object op internet. Maandag werd op Marktplaats.nl al 300.000 euro geboden op de Ajax-letters die de eretribune van het oude stadion De Meer sierden.
De eigenaar van de letters zegt het logo wegens verbouwingswerkzaamheden te willen verkopen. De letter 'x' is licht beschadigd, de andere letters zouden nog in originele staat verkeren.
Kennedyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wees blij dat je iets mag doen dat gerelateerd is aan je cluppie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:36 schreef kalinho het volgende:
Ze zijn gek bij mij op school, voor bedrijfseconomie moet ik Ajax gaan doorlichten![]()
Vraag 9:
Wat vind jij dat de doelstelling van Ajax zou moeten zijn?
Wat denk jij dat de kritische succesfactoren zijn die bepalend zijn of Ajax het komende jaar deze doelstellingen zal bereiken? Kan je een prestatie-indicator verzinnen die deze kritische succesfactor kan meten?
Vraag 10:
De raad voor de jaarverslaggeving heeft de aanbeveling gedaan om in het jaarverslag aandacht te besteden aan “triple P”: People, Planet en Profit. Kijk of je in het jaarverslag citaten kan vinden die hierover gaan.
Vraag 11:
Het jaarverslag moet melding maken van factoren, omstandigheden en bijzondere gebeurtenissen die van invloed zijn geweest op de financiële resultaten.
Geef met citaten uit het jaarverslag aan met welke bijzondere gebeurtenissen Ajax in het afgelopen jaar te maken heeft gehad. Geef ook aan of deze gebeurtenis een positief of negatief effect op de winstverwachting heeft gehad.
Inderdaad, als ik het had, had ik het er ook niet aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:42 schreef PizzaSalami het volgende:
300.000 euro, welke gek betaald dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |