Sorry, je hebt gelijk. Ik heb echter nog nooit langer dan 15 minuten hoeven te wachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:25 schreef heaven7 het volgende:
Dat is niet helemaal waar:
http://www.flygbussarna.se/Tidtabell.aspx?lid=40&hid=70&lang=SE
er wordt hier (80 km.) boven stockholm flink wat gelanglauft hoor! En voor komend weekend gaat het wat meer sneeuwen, en komt de temperatuur niet boven de -3 uit...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:54 schreef Drive-r het volgende:
Ik hoop op iets meer kou. Binnenkort stukje langlaufen en dan mag het wel vriezen.
Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:50 schreef bassieVL het volgende:
Tip: Begin op tijd met het zoeken van een couch in Stockholm.
De bus vanuit Skavsta vertrekt elke 15/20 minuten naar Stockholm Centraal station.
Leuke site met tips van locals: http://www.spottedbylocals.com/stockholm/
Ik lees vaak mee in de CS Stockholm group voor tips etc: http://www.couchsurfing.com/group.html?gid=680quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Thanks
Ik zal me binnenkort eens inlezen in tips, ga 3 maart en kom de 5e terug dus feitelijk heb ik maar 1 volle dag, eens kijken wat ik dan allemaal kan doen of moet zien
Heb jij ervaring met couchsurfers daar?
Ik ga nog even een stukkie verder dan dat. Maar sneeuw dit weekeinde is goed nieuws, nu gewoon hopen op nog twee weken onder nul...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er wordt hier (80 km.) boven stockholm flink wat gelanglauft hoor! En voor komend weekend gaat het wat meer sneeuwen, en komt de temperatuur niet boven de -3 uit...
Hoe ver ga je nog noordelijker?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ga nog even een stukkie verder dan dat. Maar sneeuw dit weekeinde is goed nieuws, nu gewoon hopen op nog twee weken onder nul...
Richting Mora, dus da's iets van 200 km noordelijker ofzo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe ver ga je nog noordelijker?
da's ongeveer 4 uur rijden nog vanuit Uppsala....ga je voor de crosscountry race?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Richting Mora, dus da's iets van 200 km noordelijker ofzo?
1e zondag van maart toch? Ik heb nog nooit op skiis gestaan, dus de eerste keer 90 is wat teveel...Maar om te kijken lijkt het me al tof, eigenlijk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
De Vasaloppet? ben ik een keer geweest...fantastisch om daar sfeer te proeven! Helaas is 90 kilometer langlaufen ongeveer 89 te veel voor mij..
Klopt, 1 maart dit jaar. Het is heel leuk om te kijken. Het is geen mega-happening maar in Mora is het wel heel gezellig! Nu vind ik Mora trouwens altijd heel gezellig om te zijn, maar de Vasaloppet maakt het nóg leukerquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1e zondag van maart toch? Ik heb nog nooit op skiis gestaan, dus de eerste keer 90 is wat teveel...Maar om te kijken lijkt het me al tof, eigenlijk!
Meen je dat nou? Ik wil graag meer sneeuw en meer vorst!quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:25 schreef heaven7 het volgende:
Succes maar voor mezelf hoop ik spoedig op dooi, warmte en lenteHoewel ik 15 maart voor 5 dagen naar Abisko in het hoge noorden ga
Drie uur vanuit Arlanda, maar daar moest ik wel een grote volvo met spikes voor huren, haha. Anyway, ik doe de oppet spor. Da's de volle wasaloppet, maar zonder het wedstrijd element en de helft van de deelnemers. Had namelijk nooit eerder gelanglaufd, dus wil het in mijn eigen tijd doen en niet plat gelopen worden door die gekke Zweden!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
da's ongeveer 4 uur rijden nog vanuit Uppsala....ga je voor de crosscountry race?
Zolang het vliegtuig morgen maar kan landen ben ik tevreden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef heaven7 het volgende:
Het vriest hier ook alweer 3 dagen en het is zonnig en helder dus dat is wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |