Nope, geldautomaten genoeg daar. En je kunt ook met creditcard op het vliegveld je busticket kopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Glennnd het volgende:
Heuj !!
Ik ga vrijdag met Ryanair naar Zweden toe.
En wil daar de bus pakken naar Stockholm.
Maar hoe zit dat eigenlijk met het geld ?
Staan daar pin automaten op vliegveld waar ik zo die zweedse kronen kan tappen ?
Of moet ik hier in NL wat kronen zien te krijgen ?
Houd er wel rekening mee dat het hele vliegtuig wil pinnenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Glennnd het volgende:
Ah das mooi ! Pin ik daar gewoon geld. Dat is het makkelijkste denk ik.
Hotel zoeken, is dat daar moeilijk ? we komen daar ongeveer 10 uur 's avonds aan.
Gewoon binnen stappen en "Hoi ! " zeggen ?
Zou ik vantevoren regelen. Zeker als je zo laat aankomt.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Glennnd het volgende:
Hotel zoeken, is dat daar moeilijk ? we komen daar ongeveer 10 uur 's avonds aan.
Je kan ook naar het Tourist Center.. daar hebben wij ooit eens een kamer geregeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef Glennnd het volgende:
Ook om 10 uur 's avonds?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan ook naar het Tourist Center.. daar hebben wij ooit eens een kamer geregeld.
uhm.. dat niet nee.quote:
Heerlijk, filka met kaneelbol...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef heaven7 het volgende:
Vandaag weer lekker door hartje centrum heengebaggerd
ik ook! Ik ga nu sinterklaas vieren. hoe decadent! Maar goed, daarvoor ben ik vandaag wel acht uur onderweg ofzo..quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef heaven7 het volgende:
Even terug naar NL is leukHave fun!! Ik ga over 2 weken weer met
Ik gok op een cruise met als eindpunt Stockholm. (en dan dus terugvliegen naar NL)quote:Op zondag 7 december 2008 16:17 schreef gday het volgende:
Dan? Na je vlucht? En haven? Welke haven? Welk treinstation? Ik volg je niet.
Ja die jaquote:Op zondag 7 december 2008 17:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik gok op een cruise met als eindpunt Stockholm. (en dan dus terugvliegen naar NL)
Bedankt !quote:Op maandag 8 december 2008 08:30 schreef bassieVL het volgende:
Vanuit het centraal station in Stockholm kun je naar Arlanda met de rechtstreekse bus (40 minuten +- 11 euro) of met de rechtstreekse sneltrein Arlanda Express (20 minuten, +- 22 euro)
Ik weet het niet precies, maar ik denk dat je leeftijd wel eens een probleem kan gaan vormen voor de 'echte' clubs enzo. Vaak is het vanaf 21/22 etc.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef Nilith het volgende:
Misschien nog iemand die tips heeft over waar uit te gaan als 18jarige in Stockholm(eind februari)"?
En is de kans erg groot dat er nog sneeuw ligt?
Ik neem aan dat je dit topic al helemaal hebt doorgelezen. Wat heb je al gepland qua bezoeken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb twee volle dagen om Stockholm te bekijken. Welke dingen wel en welke dingen niet?
Hier 80 km. boven stockholm sneeuwt het soms, en is alles ijzig. Je fietst constant over ijs..Maar over 3 weken kan dat heel anders zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:04 schreef Anotis het volgende:
Ik ga over drie weken!
Ben benieuwd of er sneeuw ligt en ijs enzo? Iemand die me dat kan vertellen? Dan weet ik wat ik in moet pakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |