Stockholm Encounter Guide van Lonely Planetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:34 schreef -marz- het volgende:
Ik ga misschien dit weekend (indien de vluchten niet vol zitten)
Kan iemand hier een specifieke Stockholm guide aanraden ?
Zelfs op Arlanda verkochten ze hem nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stockholm Encounter Guide van Lonely Planet
http://shop.lonelyplanet.(...)?bmUID=1214897853043
Online bestellen zal wel niet meer voor komend weekend aankomen. Anders ff in de plaatselijke boekhandel of op 't vliegveld regelen.
Klopt, het kan je humeur lichtelijk beïnvloeden, als je maar 7-8 uur zonlicht hebt en als het dan nog regent...quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:41 schreef -marz- het volgende:
[..]
We gaan zeker nog eens terug, m'n lief had het zelfs al over emigrerenop de terugweg spraken we een KLM purser die er woont, zij was er wel over te spreken alleen in de donkere wintermaanden schijn je beter af te zijn in NL.
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit last van gehad. Ik vond het heel snel wennen. Die lichtjes overal heeft ook wel watquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt, het kan je humeur lichtelijk beïnvloeden, als je maar 7-8 uur zonlicht hebt en als het dan nog regent...
Vooral in het noorden schijnt het aantal zelfmoorden dan flink te stijgen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt, het kan je humeur lichtelijk beïnvloeden, als je maar 7-8 uur zonlicht hebt en als het dan nog regent...
Kungstradgardenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:20 schreef piepster het volgende:
Poeh! Die onderste komt me wel bekend voor, maar ik kan me niet herinneren welke het is.
Voor alle 3 fout?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef ennuik het volgende:
RaadJeStockholmPlaatje?
1. De roltrap van T-Centralen richting de blauwe lijn?
2. Een station op de blauwe lijn maar niet Kungstragården, T-Centralen, Rådhuset of Fridhemsplan... Welke welk? Geen idee, een station na Fridhemsplan.
3. Perron op T-Centralen, blauwe lijn?
Win ik een prijs?
De donkere dagen voor kerst hebben ook in Nederland minder dan 8 uur tussen zonsopkomst en zonsondergang. Maar Zweden ligt noordelijker, dus zijn de winterdagen nog korter.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je er een ontkenning tussen zet blijft het 1 zinquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:07 schreef Fogel het volgende:
SAS en service in 1 zin, dat moet een grap zijn...
Daarentegen lopen er nog genoeg nog erg zomers bij.quote:Op maandag 22 september 2008 18:13 schreef bassieVL het volgende:
T-Centralen is inderdaad bij het Centraal Station.
Geen idee hoe het weer dan is, maar ik denk dat het dan wel al goed koud is en de avonden een stuk langer zijn. Sommige Zweden dragen nu al handschoenen en shawls.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:21 schreef Lips het volgende:
Ik heb even hulp nodig!! Welke metrostations horen bij de volgende foto's:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
* noteert voor een volgend bezoekquote:Op maandag 29 september 2008 07:13 schreef twentemeisje het volgende:
Wat ik wederom erg leuk vond, en mijn vriend ook, is de Östermalm Saluhall. Een prachtige, oude en luxe markthal. Heerlijk om je te verlekkeren aan alle delicatessen die ze er hebben uitgestald. Wij hebben er dit keer ook gelunched (bij Husmans Deli) en dat is zowel qua sfeer als qua eten een aanrader!
Mijn favoriete lunchplek.quote:Op maandag 29 september 2008 07:13 schreef twentemeisje het volgende:
Wat ik wederom erg leuk vond, en mijn vriend ook, is de Östermalm Saluhall. Een prachtige, oude en luxe markthal. Heerlijk om je te verlekkeren aan alle delicatessen die ze er hebben uitgestald. Wij hebben er dit keer ook gelunched (bij Husmans Deli) en dat is zowel qua sfeer als qua eten een aanrader!
De addertjes zijn de 4 keer 5 (als ik me niet vergis) euro creditcard toeslag en de toeslag (hoe hoog inmiddels?) per stuk ruimbagage. Dat komt er allemaal bij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:46 schreef Silenus het volgende:
Is dit niet iets te billig, met andere woorden...zitten er addertjes onder het gras of kan ik echt voor 25 euro de neus op en neer? (Niet dat je straks een of andere gekke naheffing krijgt ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |