Hoewel het er mooi uitziet vind ik er weinig diepgang in zitten. Het is een mooie techdemo eigenlijk omdat je steeds hetzelfde doet.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Binnenkort eindelijk eens aan Assassin's Creed beginnen
zoals de meeste weten is dat mijn tvpquote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, 't weer eens wat anders dan de gebruikelijke tvp.
Ben zelf ook heel er benieuwd of die vet gaat wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ben benieuwt of Army of Two nog leuk gaat worden deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:23 schreef Jessah het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Deze week al?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:55 schreef Gamedemon het volgende:
je moet vragen of je geld kan krijgen van MS omdat je die zooi zo loopt te hypenquote:
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je moet vragen of je geld kan krijgen van MS omdat je die zooi zo loopt te hypen
Nee, realistisch eerder, net als Halo 3 eig halo 2.5 was.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?
nope , of ze moeten het goed vinden om een inkakkende framerate te hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben ik pessimistisch als ik denk dat het GoW 1.5 gaat worden?
Wiezo?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Goed weekje gaat het worden.
is beterquote:Op maandag 3 maart 2008 13:56 schreef Digixz het volgende:
Beautiful Katamari
Frontlines Fuels of War
Lost
Lost odyssey
Vanwege 1 van deze games misschien? ^^ Dat is tenminste wat er gereleased word.
Dat is nu juist de charme van de 360quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef DJ_ het volgende:
zucht zat bij een boss met LO , die ik met veel pijn en moeite dood kreeg ( 6 keer over gedaan ) en dan loopt dat kreng verdomme vast
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef DJ_ het volgende:
zucht zat bij een boss met LO , die ik met veel pijn en moeite dood kreeg ( 6 keer over gedaan ) en dan loopt dat kreng verdomme vast
ja als de dvd drive geen geluid meer maakt , maak ik wel geluidquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nu juist de charme van de 360Altijd die spanning voelen of die vast gaat lopen ofnie
![]()
Meestal hoor je het al aankomen dat is het kutte er aan dan weet je dat die binnen een minuut vastloopt!
Jezus, ik zou tekeer gaan zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef DJ_ het volgende:
Ik ook, maar denk wel dat ik hem ga halen. Ik wil een nieuwe co-op game om met mijn vrienden te spelen. R6, marvel en GoW worden ook zo afgezaagd ondertussenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:55 schreef Gamedemon het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Is ie online vet?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef Edwinuss het volgende:
ik zal zo maar ff COD 4 halen denk ik.
Zeker.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Is ie online vet?
Ik speel vooral MP online.
Owned.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Godver de godver!
Net 4 nieuwe games, gaat mun Xdoos naar de klote!
(jeweet wel... dat rode ringetje des doods dat ik aan de telefoon niet zo mocht noemen....)
Grrr.... moet nu waarschijnlijk 3 weken gaan wachten....
ik loop gewoon de stad in de 29equote:Op maandag 3 maart 2008 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pre-orders zijn ok als je ze bij de goede winkels doet
en komt terug met niksquote:
reken er maar op dat de eerste lading snel is uitverkocht jaquote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want het spel zal wel slecht verkrijgbaar zijn
ben best wel benieuwd hoeveel pre orders er zijn. En de shop waar ik het besteld heb is top! Je krijgt een sms als ze de game toch eerder mogen verkopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
reken er maar op dat de eerste lading snel is uitverkocht ja
Kopen die hapquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
lost staat hier voor 24.99
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef wc-eend het volgende:
En dat terwijl me dochtertje mijn xbox zo'n 5 x per dag aanzet (en soms weer uit) omdat ze die lampjes leuk vind
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe zetten jullie eigenlijk de 360 aan? Ik met mijn grote teen![]()
het is geen Wiiquote:
Dan moet ik even achter in het magazijn kijken of er nog een hype ligt.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is er al hype voor Viking: Battle for Asgard?
smsje hier en daar, bericht op live of GTA4 ergens al is gelokaliseerd.quote:
Zal wel goed komen Halo 3 hadden ze ook in overvloed.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:43 schreef kepler het volgende:
[..]
het is geen Wii
Een spel zoals GTAIV zal echt wel genoeg in de winkels liggen. Mocht het nergens meer te koop zijn dan hebben ze echt een grote fout gemaakt
Ik las Hyvequote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet ik even achter in het magazijn kijken of er nog een hype ligt.
Wacht maar tot ze "papa, papa, rowe lampjes, rowe lampjes!"quote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef wc-eend het volgende:
En ik zit hier nog steeds met een first batch, en het enigste probleem is dat me discdrive soms niet open wilt na 1x op het knopje drukken, bij de tweede keer gaat tie gewoon open..
En dat terwijl me dochtertje mijn xbox zo'n 5 x per dag aanzet (en soms weer uit) omdat ze die lampjes leuk vind
Die van mij ook, zet ze dr beer erbijquote:Op maandag 3 maart 2008 19:28 schreef wc-eend het volgende:
Dag van de release hadden ze er een hoop liggen bij de MM.. zal wel goed komen danquote:Op maandag 3 maart 2008 20:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zal wel goed komen Halo 3 hadden ze ook in overvloed.
En je gaat hem zeeeer waarschijnlijk gewoon op de launch dag binnen krijgen. Heb daar m'n collector's edition in bestelling staan.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:13 schreef Rossdale het volgende:
Net toch ook GTA IV maar gepre-ordered. 50 euro bij xboxhome.nl, nog een aantal daagjes en dan gaat de prijs weer omhoog. Denk niet dat ik hem in een winkel veel goedkoper zal gaan vinden
Kutspelquote:Op maandag 3 maart 2008 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
Is er al hype voor Viking: Battle for Asgard?
Hoe kom je daarbij? Volgens mij ben je in de war met een ander spel want dit spel is >quote:
Gewoon halen manquote:Op maandag 3 maart 2008 20:48 schreef Rossdale het volgende:
Army of Two lijkt me wel erg vet, maar ik vind 65 euro echt te veel voor die game... Ik vrees dat ik nog een tijdje zal moeten wachten.
quote:W.O.X. op 28-02-2008 om 09:57 [Niv: 0 / Exp: 17]
mijn exemplaar ligt nog steeds bij de douane
Bastard?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
( klik op qoute voor link )
Wie is dat?
En dat terwijl ik afgelopen donderdag gewoon dat spel bij de MM heb gehaald voor nog geen 50 euroquote:
lijkt me opzich wel cool , maar ik haak gouw af met shooters omdat ik het te eentonig vind .quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke dit topic is weer toe aan een lading screens.
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me sterk dat jij deel 2 in bios gezien hebt, die draaide namelijk in 1986.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:50 schreef Edwinuss het volgende:
hmm ik weet het niet. Ik heb deel 2 in de bioscoop gezien en vond het de grootste Bfilm die ik in een hele lange tijd heb gezien, denk dat ik het gevoel ik ook bij de game heb nu. En ik hou niet van horror. En van die schrikmomenten
Ik denk dat hij hierop doelt!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij deel 2 in bios gezien hebt, die draaide namelijk in 1986.
http://www.imdb.com/title/tt0090605/
hij bedoeld AVP2 , niet alien2 ( alien 1 en 2 waren echt geweldige films )quote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij deel 2 in bios gezien hebt, die draaide namelijk in 1986.
http://www.imdb.com/title/tt0090605/
nee dat maakt het juist nog leukquote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan shooter waar ik me de tyfus schrik
Zuurtjesquote:Op maandag 3 maart 2008 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan shooter waar ik me de tyfus schrik
Mja me nieuwe xbox is onderweg..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
En je gaat hem zeeeer waarschijnlijk gewoon op de launch dag binnen krijgen. Heb daar m'n collector's edition in bestelling staan.
Nog meer mensen in dit topic die Army of Two in de gaten houden? 2 vs 2 multiplayer klinkt wel erg vet. Denk alleen niet dat veel mensen uit m'n friendslist hem gaan kopen.
Long time no see Nickieeequote:Op maandag 3 maart 2008 22:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mja me nieuwe xbox is onderweg..
en denk dat Army Of Two me eerste nieuwe game gaat worden..
Alleen denk ik, dat het CoD4 niet kan verslaan..
de tering, wat heb ik zin om CoD4 weer te doen
True true.. vanaf september zonder de xbox.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Long time no see Nickieee
Binnenkort inderdaad maar weer eens CoD 4 gaan oppakken.
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True true.. vanaf september zonder de xbox.
Nog steeds geen reactie van MS gekregen, ben eigenlijk gek dat ik een nieuwe koop..
Maar goed, heb alle spellen nog steeds, dus anders was dat ook zonde..
Pff CoD4 zal voor mij weer moeilijk gaan worden
Verder alles goed kerel?:)
Ze wouden hem bij mij niet maken, mja wel als ik ff creditcard gaf en 88 ging betalen..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]! Wtf dude... ZIjn die lui van de pot gerukt of zo?
Die van m'n broer (Mc Ziani) heeft het ook begeven (disc drive dan) en heeft dus een Arcade pack gehaald. 90 euro voor het vervangen van de dvd drive is:![]()
![]()
Maar met mij gaat alles goed ja
Jaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Long time no see Nickieee
Binnenkort inderdaad maar weer eens CoD 4 gaan oppakken.
Maar je kan nu dan gewoon online toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze wouden hem bij mij niet maken, mja wel als ik ff creditcard gaf en 88 ging betalen..
Was nog gewoon vol op in de garantie, alleen meneer dacht dat ik gebanned was..
Wat nog steeds raar is, als je tijdens dat je die kut RROD kreeg, gewoon turtles online aant doen was
Nu nieuwe gekocht, met Forza 2 en Viva Pinata (kindergame mag meteen weg) en HD ook..
link ?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben behandeld bij Gamekings @ brievenmaandag
nee ben dus gebanned. Vriend van mij zei het dat mijn geklaak op hyves was overgekomen als smoesquote:
Mensen die hun vragen laten beantwoorden door Gamekingsquote:Op maandag 3 maart 2008 22:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben behandeld bij Gamekings @ brievenmaandag
is geen vraag sjonnie.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die hun vragen laten beantwoorden door Gamekings
Lees nog maar een keer..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:51 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf je hebt gewoon een nieuwe gekocht?
Was je garantie verlopen dan?
Tuurlijk, gewoon geheel nieuwe..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar je kan nu dan gewoon online toch?
Een grote debakel zo te horen. Dat je al vanaf september op je 360 staat te wachten is ronduit triest.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lees nog maar een keer..
[..]
Tuurlijk, gewoon geheel nieuwe..
maar ja, hoef die viva pinata game niet en ook heb ik niks aan 2 HD´s
Morgen of woensdag moet ie hier zijn..
Ja heb ook met Kassa aan de lijn gezeten, maar heb het eigenlijk wel allemaal wel gehad..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een grote debakel zo te horen. Dat je al vanaf september op je 360 staat te wachten is ronduit triest.
Maar goed wellicht dat je je ei kwijt kan bij Kassa. Heb gelezen dat ze binnenkort een nieuwe hoofdstuk uit het 360 hardware fiasco gaan openen
Een brok ellende zo te horenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb ook met Kassa aan de lijn gezeten, maar heb het eigenlijk wel allemaal wel gehad..
vriend van me heeft precies hetzelfde meegemaakt, die is maar een PS3 gaan kopen.
Moest van MS medewerker, ook ff mailtje sturen naar MS..
Dus ik vraag : Nederlands of Engels? Zegt die lul : wat heb je liever? dat het snel gaat of langzaam..
Snel natuurlijk, dus Engels.. 6 maanden later nog niks :/..
Maar goed, moest er gewoon weer 1tje hebben. En zeker nu GTA4 er aan zit te komen
Mja ik weet niet, op de PS3 vind ik tot nu toe alleen Uncharted er leuk uitzien..quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een brok ellende zo te horen![]()
Nouja ben blij dat ik eind deze maand een PS3 krijg. Heb ik in ieder geval nog wat achter de hand als m'n 360 stuk gaat
Don't forget Ratchetquote:Op maandag 3 maart 2008 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, op de PS3 vind ik tot nu toe alleen Uncharted er leuk uitzien..
maar om hem alleen daarom te kopen, was me iets te..
LO, Condemned 2 en straks Star Wars Lego the complete saga moeten het tot april met me doen!quote:
Het ziet eruit of de speler wordt aangevallen door een vliegende vaginaquote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Oke dit topic is weer toe aan een lading screens.
Aliens: Colonial Marines
[ afbeelding ]
Als jij serieus niet weet wat dat is dan weet ik niet of ik jou wel serieus kan nemen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het ziet eruit of de speler wordt aangevallen door een vliegende vaginaKom op, deze game kan ik nu al niet serieus nemen
Natuurlijk weet ik wel wat het is, maar de Alien films zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij serieus niet weet wat dat is dan weet ik niet of ik jou wel serieus kan nemen!
Die bek heeft wel iets van een opengesperde zure sloot idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij serieus niet weet wat dat is dan weet ik niet of ik jou wel serieus kan nemen!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:24 schreef Rossdale het volgende:
Natuurlijk weet ik wel wat het is, maar de Alien films zijn
Maar ik vind het er gewoon droevig uitzien ipv eng.
hopelijk krijgen meer mensen dat gevoel binnenkortquote:
Deze bedoel je denk ik op de PSX.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alien en Aliens behoren tot de beste sci-fi films ooit. De delen die daarna zijn gekomen vallen inderdaad tegen. En dan heb ik het nog niet over die hoop stront die de AvsP films zijn. Maar dit spel is gebaseerd op Aliens. Dus met de setting zit het wel goed. En ik heb vroeger ooit een Aliens spel gespeeld die echt doodeng was. Dus het kan wel.
Ik ben alleen een beetje fps-moe.
de enige shooter die ik heb gears. En rb6 vegas. Speel bijna geen shootersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hopelijk krijgen meer mensen dat gevoel binnenkort
Nee, was een PC-spel. En je kon spelen als Marine, Predator of Alien. Als Marine was trouwens verreweg het spannends.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:16 schreef gijsje79 het volgende:
Deze bedoel je denk ik op de PSX.
[ afbeelding ]
Was een goeie game.
Gears is geen FPS.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef Edwinuss het volgende:
de enige shooter die ik heb gears. En rb6 vegas. Speel bijna geen shooters
Als predator was wel cool met de verschillende visions, maar voor de rest was de game niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, was een PC-spel. En je kon spelen als Marine, Predator of Alien. Als Marine was trouwens verreweg het spannends.
Dude, predator was juist het saaist omdat het zo makkelijk was!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als predator was wel cool met de verschillende visions, maar voor de rest was de game niet echt boeiend.
De vervolgfilms zijn ook gebaseerd op de eerste filmsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alien en Aliens behoren tot de beste sci-fi films ooit. De delen die daarna zijn gekomen vallen inderdaad tegen. En dan heb ik het nog niet over die hoop stront die de AvsP films zijn. Maar dit spel is gebaseerd op Aliens.
Fallout 3 en Brothers in Arms,... die twee FPS/A titels mogen zo in mijn schoot vallen dit jaar!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gears is geen FPS.
Halo 3, Bioshock, Half Life 2 zijn wel de toppers op de 360.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
De vervolgfilms zijn ook gebaseerd op de eerste filmsDat maakt blijkbaar niet echt beter.
Oh ja...helemaal vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 en Brothers in Arms,... die twee FPS/A titels mogen zo in mijn schoot vallen dit jaar!
Spel trekt me op zich wel. Al vond ik Spartan: Total Warrior wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Viking: Battle for Asgard (Sega) development filmpje http://www.gamersyde.com/stream_6242_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen domme vraag,... maar SH is totaal geen shooter,.... en ook geen Bioshock,.. tis meer third person survival horror ala Resident Evil! Ben erg benieuwd naar SH5, maar ook Alone in the Dark spreekt me onwijs aan. Heeft gelukkig niks met de film te maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:30 schreef DJ_ het volgende:
ff een domme vraag![]()
maar hoe erg is silent hill op een shooter gericht ? silent hill 5 lijkt me namelijk wel wat maar als het teveel
naar de shooter kant leunt dan hoef ik hem niet .
is het meer een bioshock achtige game dan zou ik het wel trekken en hem ook zeker aanschaffen
( ga niet zeggen dat het is zoals resident evil , want daar bij het zelfde die heb ik ook nooit gespeeld
omdat ik altijd het idee heb dat het teveel op een shooter lijkt )
zolang de focus maar niet op het schieten ligt vind ik het al goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen domme vraag,... maar SH is totaal geen shooter,.... en ook geen Bioshock,.. tis meer third person survival horror ala Resident Evil! Ben erg benieuwd naar SH5, maar ook Alone in the Dark spreekt me onwijs aan. Heeft gelukkig niks met de film te maken.
Alone in the Dark 'real world' presentatie: Geweldighttp://www.gamersyde.com/stream_6384_en.html
Eurogamer volgt dit spel ook op de voet!!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93709
Op de Guide knop drukken, kijken bij Personal settings en vervolgens iets bij Auto sign-in, MSN -> disable.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Nega het volgende:
Ik vraag me af hoe ik het automatisch aanmelden van msn. als ik inlog bij Xbox live, kan uitzetten.. Het irriteert me namelijk..
Volgens mij kan je dat uitzetten bij je profile, iets van Y ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:15 schreef Nega het volgende:
Ik vraag me af hoe ik het automatisch aanmelden van msn. als ik inlog bij Xbox live, kan uitzetten.. Het irriteert me namelijk..
je kan het uitzetten ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat uitzetten bij je profile, iets van Y ofzo.
Als ik bij Personal Settings kom zie ik onder die menuutjes nergens iets staan van Auto sign in... want de Guide knop is de knop tussen back en start neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op de Guide knop drukken, kijken bij Personal settings en vervolgens iets bij Auto sign-in, MSN -> disable.
ja. Die grote is het!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:25 schreef Nega het volgende:
[..]
Als ik bij Personal Settings kom zie ik onder die menuutjes nergens iets staan van Auto sign in... want de Guide knop is de knop tussen back en start neem ik aan?
Nu al?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
Woaaaah ik heb net Army of 2 gehaald bij de e-plaza in mijn pauze!
zometeen eff spele als ik thuis kom
Oh wacht, klik op je gamercard en kijk dán bij Auto sign-in.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:25 schreef Nega het volgende:
[..]
Als ik bij Personal Settings kom zie ik onder die menuutjes nergens iets staan van Auto sign in... want de Guide knop is de knop tussen back en start neem ik aan?
Bedankt mien jong! Dit is chillerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh wacht, klik op je gamercard en kijk dán bij Auto sign-in.
Welke e-plaza?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
Woaaaah ik heb net Army of 2 gehaald bij de e-plaza in mijn pauze!
zometeen eff spele als ik thuis kom
volgens mij kan je gewoon bij de system tab de wizzard opnieuw laten runnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe reset je de 360 terug naar fabrieksinstellingen? Dus dat als je hem aanzet je weer de installatiewizard krigjt zegt maar? En niet doro de harde schijf te formatteren want de demo's die erop staan moeten erop blijven.
Moet binnen nu en een uur een antwoord hebben
Ja maar hij moet het dus doen zodra hij de volgende keer uitgaat..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij kan je gewoon bij de system tab de wizzard opnieuw laten runnen
( kan nu niet controleren )
Google misschien een ideequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef RacerDKB het volgende:
Moet binnen nu en een uur een antwoord hebben
Misschien heeft hij hem verkochtquote:
Zal zo ff kijken dan, bedankt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Google misschien een idee
Laatste tabblad ergens bij settings,.... onderste optie geloof ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken dan, bedankt.
En ja, tis voor iemand anders, die hem verkocht heeft.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar hij moet het dus doen zodra hij de volgende keer uitgaat..
Mijn profiel moet ook weg maar die kan ik gewoon wel verwijderen ja.
ziet er niet eens zo slecht uit, beetje het coversysteem van GOW (quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dark Sector:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na bijna 3 jaar (op E3 2005 als eerste next gen game getoond) wachten komt het spel eind deze maand uit
Moet je dat spel nou met iemand anders spelen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb army of two gekocht bij de e-plaza die in de amsterdamse poort is gevestigd voo 65 euro
Heb hem net even anderhalf uur zitten te spelen en hij is uber
Maar ben even gestopt halverwege eerste missie in Afghanistan kwam niet verder en ik was begonnen op hard
Helaas heb ik morgen tentamen anders had ik verder gegamed
Nee je kan het helemaal alleen uitspelen maar ook split screen en online co-op.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je dat spel nou met iemand anders spelen?
Ik ook niet, ik vind het ook veel geld hoor. Heb er serieus eens over gedacht om mijn doos om te bouwen. Maar toch niet gedaan. Wil graag de community blijven steunen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
¤ 65,- voor een spel, mijn godDat heb ik nog NOOIT voor een spel betaald.
ik bewaar echt al mijn games. Heb ook nog mijn Cube met 48 gamesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ach ik verkoop hem over een maandje voor 40 eutjes ofzo
tja als het gratis is hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik bewaar echt al mijn games. Heb ook nog mijn Cube met 48 gamesHeb nu ook een PSP. Maar daar heb ik wel heeeeel veel games voor. Maar dat zal je wel snappen
Nee eigenlijk niet leg eens uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik bewaar echt al mijn games. Heb ook nog mijn Cube met 48 gamesHeb nu ook een PSP. Maar daar heb ik wel heeeeel veel games voor. Maar dat zal je wel snappen
Ik heb er nooit aan gedacht m'n Xbox 360 om te bouwen maar ik zal ook nooit (GTA IV uitgezonderd) ¤ 65,- neerleggen voor een game. ¤ 50,- is wel het maximale. Gelukkig bieden sites als Gamehubs & PlayAsia uitkomst (op EA games na dan).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het ook veel geld hoor. Heb er serieus eens over gedacht om mijn doos om te bouwen. Maar toch niet gedaan. Wil graag de community blijven steunen.
Klinkt vast achterlijk.
omgebouwde psx met 300 spellen , dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan gedacht m'n Xbox 360 om te bouwen maar ik zal ook nooit (GTA IV uitgezonderd) ¤ 65,- neerleggen voor een game. ¤ 50,- is wel het maximale. Gelukkig bieden sites als Gamehubs & PlayAsia uitkomst (op EA games na dan).
Ik heb hetzelfde iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit aan gedacht m'n Xbox 360 om te bouwen maar ik zal ook nooit (GTA IV uitgezonderd) ¤ 65,- neerleggen voor een game. ¤ 50,- is wel het maximale. Gelukkig bieden sites als Gamehubs & PlayAsia uitkomst (op EA games na dan).
Inderdaad, maar als ik playstation hoor moet ik meteen aan ombouwen denkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omgebouwde psx met 300 spellen , dat waren nog eens tijden![]()
( natuurlijk nooit allemaal gespeeld)
Utrecht had hem ook vandaag liggen, ik heb hem ook maar even meegenomenquote:
En wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Utrecht had hem ook vandaag liggen, ik heb hem ook maar even meegenomen
Vriend van me heeft het wel gedaan, check daar soms wel van te voren spellen uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het ook veel geld hoor. Heb er serieus eens over gedacht om mijn doos om te bouwen. Maar toch niet gedaan. Wil graag de community blijven steunen.
Klinkt vast achterlijk.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het wel gedaan, check daar soms wel van te voren spellen uit
Zelf wel eens aan zitten denken om te doen, maar goed ik vind live opzich wel erg vet, dus doe het niet
eigenlijk moet ik het gewoon doen, vanwege dat ms zo kuthonden zijn kwa service (jaja blaat, ze zijn wel goed, maar goed ik wacht al 6 maanden op een reactie) maar als ie kapot is, zit je weer met een doos te kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gamedemon op 04-03-2008 20:51:26 (ombouw linkje weg) ]Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Das wel vet dan idd keertje in de trailer gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:45 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ik ook wel tof vind is dat je in een soort van down mode gaat net als Gears of War maar hier zit je gewoon met je benen languit en kan je niet meer voortbewegen het is dan wachten op je team mate die je schietend weg sleept naar een veilige plek om je te healen en je kan ook zelf nog op tegenstanders schieten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf wel eens aan zitten denken om te doen, maar goed ik vind live opzich wel erg vet, dus doe het niet
Ik heb nu 2 missies SP gespeeld en uitgezet, maatje van me koopt hem morgen dan ga ik het co op uitspelen van begin tot eind met hem.quote:
ik hoor echt alleen maar positieve dingen! Ik koop die game morgen ook. Is er misschien ook een demo te downloaden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 missies SP gespeeld en uitgezet, maatje van me koopt hem morgen dan ga ik het co op uitspelen van begin tot eind met hem.
Ik vind het tot nu toe een leuk game, vooral als je kijkt naar de mogelijkheden die online co op je kunnen bieden.
Graphics hadden wat beter gekunt en ik mis een beetje een Sprint optie , maar voorde rest top... een 8 so far
ayquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaan hier nog mensen Bully halen?
En waarom is Army of Two kut?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
army of two , kut game
Idd bij jou weten we dat je slecht beoordeelde games goed vindt, ze koopt en na een week weer verkooptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En waarom is Army of Two kut?
Jorien jouw gedachte's over goeie games zijn vaak nog onnavolgbaarder dan de mijne
oke mag ik je nu wat vragen :pquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 missies SP gespeeld en uitgezet, maatje van me koopt hem morgen dan ga ik het co op uitspelen van begin tot eind met hem.
Ik vind het tot nu toe een leuk game, vooral als je kijkt naar de mogelijkheden die online co op je kunnen bieden.
Graphics hadden wat beter gekunt en ik mis een beetje een Sprint optie , maar voorde rest top... een 8 so far
visueel vrij eentonig. Omgevingen lijken over niet veel variatie te beschikkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En waarom is Army of Two kut?
Jorien jouw gedachte's over goeie games zijn vaak nog onnavolgbaarder dan de mijne
fair enoughquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
visueel vrij eentonig. Omgevingen lijken over niet veel variatie te beschikken
en ik ben niet zo co-op speler
In het midden staat een raket, gebruik je Back knop dan wordt alles verlicht wat met je missie te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oke mag ik je nu wat vragen :p
Bij eerste level in Afghanistan dat je zo een raket onklaar moet maken en dan hoor je zo een stem die een countdown doet ik kill all die gasten enzo maar waar moet ik heen gaan om die raket zijn lancering af te breken?
En je moet hem eerst zelf uitspelen dan krijg je een achievement voor
Owja das een goeiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
In het midden staat een raket, gebruik je Back knop dan wordt alles verlicht wat met je missie te maken heeft.
Die raket krijgt dus een Oranje kleur dan.
7?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
zou geen moeite doen voor 7 euro
hier kost die 40quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
7?
kost 33.20 EUR daar, of zijn de verzendkosten hoog?
Owquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Als ik lost odyssey wil hebben, is dit dan the way to go?
Speelt ie op europese xbox? En als die bij de douane blijft hangen, dan komt ie nog gewoon wel uiteindelijk? En hoe lang duurt dat gemiddeld?
Volgens PlayAsia werkt ie wel op een Europese (PAL dus) Xbox:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Heheh shit
Nja nog een keer dan maar:
[..]
Dat viel me net ook op jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Volgens PlayAsia werkt ie wel op een Europese (PAL dus) Xbox:
http://www.play-asia.com/(...)uide-49-en-84-c.html
Daar staat bij die ene van 33 euro de English Language version een groen vinkje bij PAL.
wat zouden ze dan kunnen doen bij de douane?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat viel me net ook op ja
Enige waar ik nu nog bezorgd over ben is de douane
Wordt netjes bij mij afgeleverd als die uitkomt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaan hier nog mensen Bully halen?
boete gevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat zouden ze dan kunnen doen bij de douane?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef swasfy het volgende:
[..]
Wordt netjes bij mij afgeleverd als die uitkomt.
Heb d'r wel zin in, een van de vele goede PS2 games die ik gemist heb doordat ik geen PS2 had
er zijn nog genoeg games in omloop. Ik koop er deze maand ook 1. Alleen omdat de psp me ontzettend goed bevalt die ik net 1 week heb.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef swasfy het volgende:
[..]
Wordt netjes bij mij afgeleverd als die uitkomt.
Heb d'r wel zin in, een van de vele goede PS2 games die ik gemist heb doordat ik geen PS2 had
als die bij de doune blijft hangen duurt het totaal 3 weken ( echte weken geen buisness dagen )quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat viel me net ook op ja
Enige waar ik nu nog bezorgd over ben is de douane
deze dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
De nieuwe halo 3 gamerspicture voor het Halo 3 toernooi is WOW
Kom dan eens een echte stad inquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Net in de stad gekeken maar ik heb Army of Two hier in Eindhoven nog nergens gezien...
Het is dezelfde game met wat opgeschroefde graphics. Er zit wat extra content bij, namelijk het volgende:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
Oh, dus hij komt nu pas voor de Wii/360.
Is het een compleet nieuwe versie of is het dezelfde als voor de PS2 uit 2006?
quote:Added to the original PS2 version are eight new missions, four new school classes (biology, music, math and geography), new unlockable items and clothing, new two-player offline minigames, new awards and, of course, Achievements.
Bron: IGN
Thanks for the infoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als die bij de doune blijft hangen duurt het totaal 3 weken ( echte weken geen buisness dagen )
en betaal je 10 euro boete .
wil je hem snel hebben raad ik je aan fed-ex shipment te nemen dan heb je geen last van de douane
want dan is het onbekend wat er in het pakje zit ( zit geen sticker met uitleg enzo op de doos , terwijl ze op
de bubble envelop een sticker doen met info over welk spel het is wat het kost en welke console ect . en dat is dus veel makkelijker er uitvissen )
en met fed-ex heb je hem binnen 4 dagen + tracking dus je weet precies waar die is![]()
en ja hij werkt op europeese consoles , veel fokkers hadden hem al weken geleden besteld en spelen hem immidels fanatiek
Ja,.. en ook heel veel nog niet ivm de douane inderdaad. Ik zou nu voor PAL gaan,.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en ja hij werkt op europeese consoles , veel fokkers hadden hem al weken geleden besteld en spelen hem immidels fanatiek
Bij gamehubs.com kost die slechts 35 euro, miss dat je je andere order nog kunt cancelen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:56 schreef Digixz het volgende:
Zeau, toch ook maar GTA IV besteld, kon het niet laten voor die 50 euro
Ja klopt, gister voor het eerst een paketje waar ik voor moest betalen. En zelfs met de boete erbij is het spel nog goedkoper dan in Nederland.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en ook heel veel nog niet ivm de douane inderdaad. Ik zou nu voor PAL gaan,.....Meesterlijk spel overigens!! Oh,.. en de boete is 15 euro
zover ik weet weet , je kan het beste alleen bij play-asia bestellen als je de game voor de europeese release wilt hebben of als de europeese versie censuur heeft ( moeten ze wel regio virj zijn natuurlijk )quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks for the info
Alleen met fedex kost t 17eu extra, voor 5 euro meer heb ik m dan gewoon hier in nederland. Economy Air Box heeft hetzelfde probleem als Economy Air Bubble neem ik aan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]Hmm, ik heb het zelf ook een keer gedaan he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is totaal geen probleem, hij deed het 1 week
maar goed bedankt voor de tip, daar kan me oude misschien wel heen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dat "ding" heet waarschijnlijk Router en daar moeten minstens 2 kabels inzitten. Eén die vanuit "de muur" in de Router gaat, dat is het ADSL of Kabel signaal. De andere kabel die eruit gaat moet je idd op je Xbox 360 aansluiten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Oké, ik heb een vraagje. Een ongelofelijk n00bvraag voor de kenners natuurlijk, maar ik wil 't toch graag weten
Ik wil dus met mijn X360 ook op LIVE gaan. Ik heb een ton van die free trail vouchers hier liggen. Daar gaat 't probleem niet zitten, het probleem bij mij is dat ik niet erg goed ben met computers en zulks. Ik heb zo'n kastje wat in het stopcontact gaat, daar zit een i-netkabeltje in en die gaat naar de X360. Is het echt zo easy as that?
Nee hoor, die gaat gewoon in het stopcontact. Zal wel een draadloze ontvanger in verwerkt zitten. Het werkt ook bij m'n computer overigensquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat "ding" het waarschijnlijk Router en daar moeten minstens 2 kabels inzitten. Eén die vanuit "de muur" in de Router gaat, dat is het ADSL of Kabel signaal. De andere kabel die eruit gaat moet je idd op je Xbox 360 aansluiten.
mijn LO disc 4 is zo bekrast als de neten en niet alleen perfecte cirkel vormen , ook "gewone" krassenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:17 schreef DJ_ het volgende:
mijn 360 loopt echt vaak vast de laatste tijd , is kijken of het ook met andere spellen is of alleen met LO
want dit speelt voor geen meter
Je drive zuigt denk ik,..... maakt krassen op je DVD. Snel even GRAW2 erin doen,... tutorial spelen,... wachten op je RROD en opsturenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn LO disc 4 is zo bekrast als de neten en niet alleen perfecte cirkel vormen , ook "gewone" krassen
en dat terwijl ik hem pas sinds gister in de 360 heb gedaan en hij er nooit uitgeweest is
en het was een nieuwe game verzegeld en al![]()
disc 2 en 3 hebben trouwens ook mooie cirkel vormige krassen op exact de zelfde locatie ( ze zijn niet diep dat scheelt wel )
Het trekt me niet zo,... klinkt ook als een net niet spel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:10 schreef Sala-adin het volgende:
Nog mensen die Army of 2 hebben gehaald?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:10 schreef Sala-adin het volgende:
Nog mensen die Army of 2 hebben gehaald?
Fuck bitches man!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen heb ik vanavond een date die blijft slapenDus ik heb vanavond geen tijd om hem te spelen
Morgen dan maar
duitsland zal mijn NTSC 360 wel niet willen hebben :pquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je drive zuigt denk ik,..... maakt krassen op je DVD. Snel even GRAW2 erin doen,... tutorial spelen,... wachten op je RROD en opsturen
Welke spellen heb je en wat is je gamertag?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:29 schreef Lyzio het volgende:
Whoehoe. XBOX Live rockt.
In a minute. Effe Pro Evo afmaken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke spellen heb je en wat is je gamertag?
Dan ga ik je noobie ass anale vernedering geven
Fr3nkmeisterquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke spellen heb je en wat is je gamertag?
Dan ga ik je noobie ass anale vernedering geven
active whorequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:35 schreef Viro het volgende:
K ga vandaag Army of Two halen...heeft iemand zin om co op te doen vanaaf ?
@ sala : kom maar op 1 vs 1 snipe in GoW
wat gaaf weerquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:52 schreef gijsje79 het volgende:
Condemned 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haar pre-date was toch leuker dan gedacht ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Mijn date is wat later, nu dus toch eerst even Army of Two spelen
Nee, ze hoeft zich niet te haasten want ze blijft toch 'slapen'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haar pre-date was toch leuker dan gedacht ?
Oh, god flamewar coming up!quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Lyzio het volgende:
Welke shoot is nou 't vetste over Live? GoW?
Meh, kvind GoW wel leuk, maar niet echt heel vet. Speel liefts CoD4 online.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Lyzio het volgende:
Ja, ik weet nog niet hoe dat allemaal werkt met vriendjes toevoegen enzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Meh, kvind GoW wel leuk, maar niet echt heel vet. Speel liefts CoD4 online.
Heb ook Frontlines: Fuel of war. Maar die heb ik nog niet echt gespeeld. Leek me ook wel vet. 50 player matches!
Btw. Ik zal je ook ff toevoegenKan ik ook ff je ass kicken!
Kind kan de was doen, je ziet het vanzelf wel als je je xbox aanzet. :quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:17 schreef Lyzio het volgende:
Ja, ik weet nog niet hoe dat allemaal werkt met vriendjes toevoegen enzo
halo 3 duhquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb geen HALO3quote:
Bij de GOTY zit de uitbreiding ''Shivering Isles'' er bij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:15 schreef Spaulding het volgende:
He ff vraagie
Ik zie dat er nu een Oblivion GOTY edition is. Wat is het verschil met de normale editie en de GOTY? Want die laatste is duurder...
Heb hem al uitgespeeld maar weer verkocht, wil hem eigenlijk weer hebben.
quote:De Xbox 360 daalt op 14 maart wellicht in heel Europa in prijs. Alle modellen zouden vijftig euro goedkoper worden. Hiermee zou Microsoft proberen meer spelers Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 te laten spelen.
Het bericht van de prijsdaling is niet afkomstig van Microsoft, maar komt vanuit de retail. Techradar concludeert op basis van diverse welingelichte bronnen bij verschillende retailers dat de Europese prijzen van Microsofts spelcomputer op 14 maart met vijftig euro dalen, maar geen van de retailers wilde bij naam genoemd worden. Ook Microsoft wilde geen commentaar op het gerucht leveren.
Als de prijsdaling inderdaad gelijk is voor alle verschillende configuraties van de spelcomputer, dan zou het goedkoopste model van de Xbox 360 goedkoper worden dan de Nintendo Wii. Het Xbox 360 Core-systeem kost momenteel 279 euro, en zou derhalve voor 229 euro over de toonbank gaan. Het duurste systeem, de Xbox 360 Elite, kost momenteel 429 euro en zou naar 379 euro zakken.
De daling is nog niet bevestigd, maar dat Microsoft zijn prijzen bijstelt lijkt zeer aannemelijk. In Canada werd de console al eerder goedkoper. Bovendien wacht in april de lancering van Grand Theft Auto IV, wat een van de grootste games van 2008 moet worden. Het spel van uitgever Rockstar verschijnt zowel op de Xbox 360 als op de Playstation 3. Met de prijsdaling zou Microsoft geïnteresseerde spelers die nog niet over een van beide systemen beschikken, naar zich toe kunnen trekken.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef DJ_ het volgende:dat zou denk ik zeker een doorbraak zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee, en zijn er ook nog bugfixes verholpen of is het iets sneller geworden met laden of is het alleen die expansion?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij de GOTY zit de uitbreiding ''Shivering Isles'' er bij.
Ik heb je net ook ff toegevoegd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:52 schreef Edwinuss het volgende:
waarom voegt niemand mij toe op Xbox live
ik heb je verwijderd omdat ik nie wist wie je wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik heb je net ook ff toegevoegd.
zeker geen verkeerde zet neequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat zou denk ik zeker een doorbraak zijn
Op deze manier krijgt je nooit vriendjes natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb je verwijderd omdat ik nie wist wie je was![]()
Weet je nu toch nog steeds nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb je verwijderd omdat ik nie wist wie je was![]()
ben eerst ff vrienden aan het ownenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op deze manier krijgt je nooit vriendjes natuurlijk
Je mag mij ook toevoegen als je wilt, ID = Morpheus1412
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |