Dat is het punt ook niet, van hier weet ik het wel. Ik doe nu literatuur onderzoek naar die PI's die volgens de goeroes voor elke organisatie gelden om je interne org. te kunnen beoordelen.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:59 schreef lynda het volgende:
[..]
inknog heel project over gehad
Nou eigenlijk geef jij zelf je antwoord al..
Als succesfactor: Behandelingsduur van geschillen commisie
Indicator: mag maximaal zoveel maanden duren, meetbaar door ....
Succesfactor: Ziekteverzuim zo laag mogelijk houden
Indicator: max %, behalen door juiste planning, weinig overwerk, goede arbeidsomstandigheden
Etc
Tis lastig antwoord geven zonder dat je het hele project kent.. (inclusief de complete achtergrond)
en wat is het verschil ?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar op staande voet ontslaan kan hij natuurlijk niet.
als wij maar beter wetenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg! Straks gaan mensen nog vreemde dingen denken he
Het recht op een WW-uitkeringquote:
quote:Ontslag op staande voet is de zwaarste vorm van ontslag en heeft niet alleen tot gevolg dat uw arbeidsovereenkomst onmiddellijk eindigt, maar leidt er ook toe dat u geen recht heeft op een WW-uitkering.
http://www.ontslag.nl/werknemer/?p=op_staande_voet
Cabaretquote:Op maandag 3 maart 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg! Straks gaan mensen nog vreemde dingen denken he
met die standaard dingen blijft het altijd schoolboekwerk hequote:Op maandag 3 maart 2008 10:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet, van hier weet ik het wel. Ik doe nu literatuur onderzoek naar die PI's die volgens de goeroes voor elke organisatie gelden om je interne org. te kunnen beoordelen.
En daarnaast wil ik wat meningen van buitenstaanders. Soort neutrale set dus, aangevuld met bedrijfsspecifieke set.
heb daarnaast al van een paar directeuren van (middel)grote bedrijven, twee organisatieadviseurs en twee docenten van hogeschool utrecht
heb dus in feite al ruim voldoende, maar ach.
Wat jij verder zegt is gewoon schoolboekwerk, oud nieuws idd. Ik zit gewoon met scriptiefrustratie. Ben al jaren verandermanager/organisatieadviseur en dit is voor mij geneuzel (sorry)
Haha dat is ook zoquote:
De cabaret uitspraak hier gaat vaak over iets anders, het is maar dat je het weetquote:
EN het recht op extra geldquote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het recht op een WW-uitkering
[..]
We moesten de dubbele eerste plek even behoudenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is ook zo![]()
Mooi trouwens voor AZ dit weekend, eindelijk weer is een punt te pakken gekregen, ik gun het ze
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 3 maart 2008 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
EN het recht op extra geldAls jij op een onredelijke wijze ontslagen word kan je nog geld mee krijgen
Recht op WW is en blijft het belangrijkste.. Vooral omdat je baas jou gewoon niet mag ontslaan omdat je ziek bent.. op staande voet is al helemaal onmogelijk omdat er geen gegronde reden is..Ga jij bij het kantongerecht of cwi maar aankomen met ik ontsla piet omdat hij ziek is.. ze lachen je uit
dohquote:Op maandag 3 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De cabaret uitspraak hier gaat vaak over iets anders, het is maar dat je het weet
Zondag is het moment om weer te strijden, het moment om weer in de linker rij te komen, en ik hoop er ook echt op hoor. Bedoel als Feyenoord zo slecht zo spelen dan lach ik me suf, maar vind het toch wel sneu voor AZquote:Op maandag 3 maart 2008 10:31 schreef lynda het volgende:
[..]
We moesten de dubbele eerste plek even behoudenik ben ook al blij met elk puntje die we momenteel binnen halen, liever 1 punt dan keihard op onze bek gaan.. Zondag word nog leuk denk tegen feyenoord
Nee maakt ook niks uitquote:Op maandag 3 maart 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dohhad ik toch iets beter op moeten letten
ah oke, dat wist ik nietquote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het recht op een WW-uitkering
[..]
Zondag kunnen we niet links komen.. hebben 31 punten, nummer 10 heeft er 36.. utrecht heeft als nummer 9 38 punten.. Dus bij de eerste negen komen zal nog heel zwaar worden..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zondag is het moment om weer te strijden, het moment om weer in de linker rij te komen, en ik hoop er ook echt op hoor. Bedoel als Feyenoord zo slecht zo spelen dan lach ik me suf, maar vind het toch wel sneu voor AZ
geweldige woordkeuzequote:Op maandag 3 maart 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee maakt ook niks uitHangt er vanaf of bepaalde personen weer gaan verschijnen maar dan zal die uitspraak weer ten tonele treden
Dat bedoel ikquote:
de wedstrijd van feyenoord was echt klote wat ik van me pa hoorde.... die is zelfs eerder naar huis gegaanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Zondag kunnen we niet links komen.. hebben 31 punten, nummer 10 heeft er 36.. utrecht heeft als nummer 9 38 punten.. Dus bij de eerste negen komen zal nog heel zwaar worden..
Maarja was gister wel leuk dagje, feyenoord op hun flikker, groningen, psv, heerenveendaar kan ik weer even op teren
Maar het moet wel een boost zijn toch? Wetende dat Feyenoord echt niet geweldig speelt. AZ maakt gewoon kans daarquote:Op maandag 3 maart 2008 10:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Zondag kunnen we niet links komen.. hebben 31 punten, nummer 10 heeft er 36.. utrecht heeft als nummer 9 38 punten.. Dus bij de eerste negen komen zal nog heel zwaar worden..
Maarja was gister wel leuk dagje, feyenoord op hun flikker, groningen, psv, heerenveendaar kan ik weer even op teren
maar als ze nu doorgeven dat je je werk gewoon niet goed doet ?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
EN het recht op extra geldAls jij op een onredelijke wijze ontslagen word kan je nog geld mee krijgen
Recht op WW is en blijft het belangrijkste.. Vooral omdat je baas jou gewoon niet mag ontslaan omdat je ziek bent.. op staande voet is al helemaal onmogelijk omdat er geen gegronde reden is..Ga jij bij het kantongerecht of cwi maar aankomen met ik ontsla piet omdat hij ziek is.. ze lachen je uit
Dan is dat volgens mij geen directe reden tot op staande voet ontslag, maar eerder tot een beeindiging van het contract. (Normale ontslag procedure dus)quote:Op maandag 3 maart 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar als ze nu doorgeven dat je je werk gewoon niet goed doet ?
Dit dusquote:Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is dat volgens mij geen directe reden tot op staande voet ontslag, maar eerder tot een beeindiging van het contract. (Normale ontslag procedure dus)
Heb ik er meteen vanaf gegooid, is vrij makkelijk om te verwijderenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
mensen hebben jullie dat ook.... een zelf ingebouwd programma tegen rsi.... ik moet bijna elk uur wel naar het toilet
ah okequote:Op maandag 3 maart 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is dat volgens mij geen directe reden tot op staande voet ontslag, maar eerder tot een beeindiging van het contract. (Normale ontslag procedure dus)
Bij mij is het volgens mij zelfs 3 maandenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke1 maand, met aftrek vakantie dus
die had ik wel eropstaan. is dat degene dat je de oefeningne ziet die je moet doen ??quote:Op maandag 3 maart 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
mensen hebben jullie dat ook.... een zelf ingebouwd programma tegen rsi.... ik moet bijna elk uur wel naar het toilet
tering meen je dat nou ??? das wel erg lang zegquote:Op maandag 3 maart 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij is het volgens mij zelfs 3 maanden
Ja klopt, Workpacequote:Op maandag 3 maart 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die had ik wel eropstaan. is dat degene dat je de oefeningne ziet die je moet doen ??
* WhiteLightning heeft last van rsi nl
Ja klopt, maar is ook wel handig, ze kunnen mij niet zomaar wegschoppen, dan komt er namelijk een behoorlijke afkoopsom kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering meen je dat nou ??? das wel erg lang zeg
Whehehe hoe is het daarquote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
Hmm..internet is hier zo belabberd...dat ik op zoek moet naar een Windows XP cd
Mja maar dat is het lullige van dit seizoen.. Wie had verwacht dat VVV de hele top 3 verslaat (maar van AZ verliestquote:Op maandag 3 maart 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het moet wel een boost zijn toch? Wetende dat Feyenoord echt niet geweldig speelt. AZ maakt gewoon kans daar
ben je toevallig voetballer ?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is ook wel handig, ze kunnen mij niet zomaar wegschoppen, dan komt er namelijk een behoorlijke afkoopsom kijken
nja is bij wel lastig te verwijderen aangezien het gaat om een service die noodzakelijk is om gezond te levenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb ik er meteen vanaf gegooid, is vrij makkelijk om te verwijderen
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
Hmm..internet is hier zo belabberd...dat ik op zoek moet naar een Windows XP cd
Was het maar zo'n feestquote:
Ja wel oke eigenlijk, een geweldig, belachelijk groot appartement, het is 19 graden en de zon schijnt, en tja...alles is heel goedkoopquote:
Ja dat is ook zo, AZ maakt een heel vreemd seizoen mee, maar ik hoop toch echt dat ze hier weer uit komen, want als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit dan is het vaak lastig om daaruit te komenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Mja maar dat is het lullige van dit seizoen.. Wie had verwacht dat VVV de hele top 3 verslaat (maar van AZ verliest) we zo slecht draaien in de eredivisie en de knvb beker maar wel het langst in de uefa cup bleven door spelen (excl PSV die er via de CL gekomen is)..
Net als die uitslagen gister, weinig mensen hadden dit verwacht.. ik doe mee met een pool en gemiddelde qua punten ligt normaal op de 40 a 50.. nu was hij 18!!
Waar zit je dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel oke eigenlijk, een geweldig, belachelijk groot appartement, het is 19 graden en de zon schijnt, en tja...alles is heel goedkoop
Goedkoop als in...?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja wel oke eigenlijk, een geweldig, belachelijk groot appartement, het is 19 graden en de zon schijnt, en tja...alles is heel goedkoop
je moeder is goedkoop! (ja tis maandag hehquote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe trainer misschien ??quote:Op maandag 3 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, AZ maakt een heel vreemd seizoen mee, maar ik hoop toch echt dat ze hier weer uit komen, want als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit dan is het vaak lastig om daaruit te komen
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder is goedkoop! (ja tis maandag heh)
jij dacht het ook wel, geef maar toequote:
Kwam jouw moeder vanmorgen nog tegen hierquote:Op maandag 3 maart 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder is goedkoop! (ja tis maandag heh)
das wel lekker lijkt mequote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop het ook.. en anders geef mij maar degradatiequote:Op maandag 3 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, AZ maakt een heel vreemd seizoen mee, maar ik hoop toch echt dat ze hier weer uit komen, want als je eenmaal in die neerwaartse spiraal zit dan is het vaak lastig om daaruit te komen
Voor een kwartje?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kwam jouw moeder vanmorgen nog tegen hier
Het kost weinigquote:
haha is het zo erg ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kwam jouw moeder vanmorgen nog tegen hier
een kwartje... daar is best moeilijk aan te komenquote:
en Je Moeder ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het kost weinig
Liter Jack Daniels 17 Euro
Slof Lucky Strike 19 Euro
Biertje 0,5 Liter 1 Euro
Taxi per kilometer 48 cent
Succes met je tentamen!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef lynda het volgende:
we gaan weer eens best snelIk mis alleen droxz nog..
Ik ga mezelf ook maar eens onder de douche gooien en richting school
Ik wens u een prettige werkdag verder![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe trainer misschien ??
veel succes, we weten dat je slim bentquote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef lynda het volgende:
we gaan weer eens best snelIk mis alleen droxz nog..
Ik ga mezelf ook maar eens onder de douche gooien en richting school
Ik wens u een prettige werkdag verder![]()
Geen idee, maar die van jou gaf me geld toequote:
Gast, krijg het heen en weer met je NACquote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
Maaruh... ik wilde wel even melden.
NAC staat 3e!!![]()
Niet mee eens... Nederland was zo'n land van vrijheid van alles en nog wat. Maar door dit soort zaken gaat het de slechte kant uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
Toch ben ik benieuwd, wat vinden jullie hier nou van?
'Deel kabinet wil filmverbod Wilders'
Laat mij nou ff! Volgend seizoen degradatievoetbal enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, krijg het heen en weer met je NAC
Haha ja ok, dat is waarquote:Op maandag 3 maart 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat mij nou ff! Volgend seizoen degradatievoetbal enzo
Als het kabinet de film wilt verbieden vanwege het feit dat ze bang zijn voor de gevolgen vanuit de islamitische wereld, waar zegt dat dan iets over?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet mee eens... Nederland was zo'n land van vrijheid van alles en nog wat. Maar door dit soort zaken gaat het de slechte kant uit.
Ik vind dat ze hem alleen kunnen waarschuwen voor de gevolgen, maar verbieden gaat me te ver.
(houdt trouwens niet in, dat ik achter die film, of achter Wilders sta )
Wat ik hiervan vind? Dat de Nederlandse regering zich eens niet zo schijterig op moet stellen, en dat er eens een einde moet komen aan het alles verbieden waarvan de regering *denkt* dat het beter is zo.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
Smokez, we komen overeen qua denkwijzequote:Op maandag 3 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat ik hiervan vind? Dat de Nederlandse regering zich eens niet zo schijterig op moet stellen, en dat er eens een einde moet komen aan het alles verbieden waarvan de regering *denkt* dat het beter is zo.
Mên, wat kots ik toch op die zelfingenomen pennenlikkers die zich de bestuurders van dit land noemen
Juist, daar kan ik dus ook niet tegen. Als die gasten er niet tegen kunnen, dan kijken ze er godver toch niet naar?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het kabinet de film wilt verbieden vanwege het feit dat ze bang zijn voor de gevolgen vanuit de islamitische wereld, waar zegt dat dan iets over?
Iets over de film? Of over het feit dat islamitische wereld in het algemeen redelijk snel op zijn of haar teentjes is getrapt?
Ik ben het niet eens met het beleid van Wilders, laat dat duidelijk zijn, en het is te makkelijk om overal tegenaan te schoppen. Maar wij leven in een vrij land, een land waar iedereen recht heeft op een vrije mening, en als Wilders zijn mening door middel van een film wil tonen dan moet hij dat lekker doen.
Ik lig er niet wakker van, maar ja... tegenwoordig wordt ons land vertegenwoordigd door een stel hielenlikkers, mietjes die maar voor ieder ander groot land kruipen. Bah!
politici zijn toch mongolen, dat weet iedereen.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
De film is er niet. en wilders staat nu al op de lijst van al quada.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het kabinet de film wilt verbieden vanwege het feit dat ze bang zijn voor de gevolgen vanuit de islamitische wereld, waar zegt dat dan iets over?
Iets over de film? Of over het feit dat islamitische wereld in het algemeen redelijk snel op zijn of haar teentjes is getrapt?
Ik ben het niet eens met het beleid van Wilders, laat dat duidelijk zijn, en het is te makkelijk om overal tegenaan te schoppen. Maar wij leven in een vrij land, een land waar iedereen recht heeft op een vrije mening, en als Wilders zijn mening door middel van een film wil tonen dan moet hij dat lekker doen.
Ik lig er niet wakker van, maar ja... tegenwoordig wordt ons land vertegenwoordigd door een stel hielenlikkers, mietjes die maar voor ieder ander groot land kruipen. Bah!
ok , veel plezierquote:Op maandag 3 maart 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga even van het zonnetje genieten buiten, en dan wat gesprekken voeren met nieuw volk hier
"Werk" ze! En mocht ik tijd hebben zal ik wel ff binnen vallen
En ik snap de bekrompen geesten ook niet van die mensen daar, waarom mag hij een dergelijke film niet maken? Waarom moet de Nederlandse regering het verbieden? Waarom moeten nu ineens alle inwoners uit Denemarken en Nederland sterven?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juist, daar kan ik dus ook niet tegen. Als die gasten er niet tegen kunnen, dan kijken ze er godver toch niet naar?
Gewoon uitzenden die hap!
ergens hebben ze wel een punt. 1 man wil met zijn mening duizende levens op het spel zetten met zijn persoonlijke kijk op de islam en de koran.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
Succes jongen!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
Mensen, ik ga even van het zonnetje genieten buiten, en dan wat gesprekken voeren met nieuw volk hier
"Werk" ze! En mocht ik tijd hebben zal ik wel ff binnen vallen
Dan komt de hamvraag, over wie zegt dat wat?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ergens hebben ze wel een punt. 1 man wil met zijn mening duizende levens op het spel zetten met zijn persoonlijke kijk op de islam en de koran.
kijk maar naar de cartoons in Denemarken.... moet je nagaan wat er in Nederland gebeurt. er komen zeker weten rellen, kijk maar naar die man die toen in a'dam neer weg geschoten, omdat hij had lopen steken in een politiebureau. rellen voor een paar dagen lang... en dan heb ik het niet eens over de acties die er in het buitenland tegen de Nederlanders zullen gaan komen.
onderdrukking!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ergens hebben ze wel een punt. 1 man wil met zijn mening duizende levens op het spel zetten met zijn persoonlijke kijk op de islam en de koran.
kijk maar naar de cartoons in Denemarken.... moet je nagaan wat er in Nederland gebeurt. er komen zeker weten rellen, kijk maar naar die man die toen in a'dam neer weg geschoten, omdat hij had lopen steken in een politiebureau. rellen voor een paar dagen lang... en dan heb ik het niet eens over de acties die er in het buitenland tegen de Nederlanders zullen gaan komen.
Dat bedoel ik, voor zover ik weet leven wij in Nederland, en niet in Rusland of China waar het communisme nog steeds hoogtij viert!quote:
nee dat is waar, maar de Nederlandse regering is er om ons Nederlanders te beschermen, ook tegen zichzelf.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan komt de hamvraag, over wie zegt dat wat?
Over ons? Of over de islamitische wereld? Waarom mag je niet een cartoon maken? Wat is er mis mee, je hoeft er toch niet naar te kijken, niemand zegt dat jij je aangevallen moet voelen?
En wie is er nou bekrompen door de Nederlandse vlag te verbranden en ondertussen te zeggen dat Nederland zal sterven.
Wij toch niet...
jij treft het idd slecht. maar altijd beter dan in maassluis hoor. daar is het echt raakquote:Op maandag 3 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat is waar, maar de Nederlandse regering is er om ons Nederlanders te beschermen, ook tegen zichzelf.
daarbij denk ik dat de schade groter zal zijn dan rellen in de grote steden
* tripack is blij dat hij in den haag woont
de vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat je zomaar iedereen tegen de schenen moet schoppen.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, voor zover ik weet leven wij in Nederland, en niet in Rusland of China waar het communisme nog steeds hoogtij viert!
We doen toch niks fout? Het is vrijheids van meningsuiting. Niks meer en niks minder, als de regering ballen had dan lieten ze dit zonder pardon toe.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat is waar, maar de Nederlandse regering is er om ons Nederlanders te beschermen, ook tegen zichzelf.
daarbij denk ik dat de schade groter zal zijn dan rellen in de grote steden
* tripack is blij dat hij in den haag woont
Hij heeft zijn doel al lang bereikt hoor... er is nog niks getoond en het is nu al duidelijk wat voor een gefokte cultuur er daar heerst. Dus Wilders heeft al "gewonnen"quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
de vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat je zomaar iedereen tegen de schenen moet schoppen.
wat wint wilder nou eigenlijk met dat filmpje van 10 minuten waar hij meer dan een half jaar mee bezig is
en die cartoonist dan ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
de vrijheid van meningsuiting wil niet zeggen dat je zomaar iedereen tegen de schenen moet schoppen.
wat wint wilder nou eigenlijk met dat filmpje van 10 minuten waar hij meer dan een half jaar mee bezig is
wij niet. en iedereen heeft ook recht op een mening en die mag hij ook tegen iedereen vertellen.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We doen toch niks fout? Het is vrijheids van meningsuiting. Niks meer en niks minder, als de regering ballen had dan lieten ze dit zonder pardon toe.
Ik zou juist zeggen, schop die rellende lui maar terug naar waar ze horen. Je bent een Nederlander of je bent het niet. En als je dat bent, dan die jij je maar aan onze wetgeving te houden. En daar hoort de vrijheid van meningsuiting bij
jah en dan wat hebben wij eraan? het is leuk om te weten, maar wat moeten we dan doen... elke gekleurde nederlander eruit schoppen en dan alle deuren op slot gooien en nooit meer iemand toelaten?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft zijn doel al lang bereikt hoor... er is nog niks getoond en het is nu al duidelijk wat voor een gefokte cultuur er daar heerst. Dus Wilders heeft al "gewonnen"
Wederom een bevestiging van hoe bekrompen hun cultuur is. En welk probleem is er dan dat hij in de politiek zit? Het volk heeft hem gekozen hoor...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
wij niet. en iedereen heeft ook recht op een mening en die mag hij ook tegen iedereen vertellen.
het probleem zit em ook dat hij in de politiek zit. mensen die in een land leven waar geen democratie heerst, kennen het verschil niet tussen iemand die de regering zit en wie niet. Hun zien dat zo, omdat ze verder niks kennen.
Dat is dus het geweldige van Nederland. Je hoeft er niks aan te hebben, of is het bij jou zo dat elke actie die jij begaat, dat je daar iets aan moet hebben?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en dan wat hebben wij eraan? het is leuk om te weten, maar wat moeten we dan doen... elke gekleurde nederlander eruit schoppen en dan alle deuren op slot gooien en nooit meer iemand toelaten?
ik vind niet dat we democratisch zijn. waarom hebben we nooit een refferendum bijv ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
wij niet. en iedereen heeft ook recht op een mening en die mag hij ook tegen iedereen vertellen.
het probleem zit em ook dat hij in de politiek zit. mensen die in een land leven waar geen democratie heerst, kennen het verschil niet tussen iemand die de regering zit en wie niet. Hun zien dat zo, omdat ze verder niks kennen.
Nederland wordt sowieso al een politiestaatquote:Op maandag 3 maart 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wederom een bevestiging van hoe bekrompen hun cultuur is. En welk probleem is er dan dat hij in de politiek zit? Het volk heeft hem gekozen hoor...
En omdat zij dus niks anders kennen, en zich niet kunnen verplaatsen in de denk en leefwijzen van anderen, moeten wij ons maar gaan aanpassen? Hoezee! Terug naar de dictatuur!
Daarom nietquote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
Nederland wordt sowieso al een politiestaatmaar dat is een andere discussie
het verbieden van één filmpje om zodoende tientallen (misschien wel meer) levens te redden? why not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |