http://www.yaffle.nl/quote:Op zondag 20 april 2008 23:47 schreef w00h00 het volgende:
Weet iemand nog een goede betrouwbare bedrijven met een website waar je Military banden voor mijn Chotovelli kan bestellen?
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil zo in de zomer een tweede horloge erbij kopen.
Mijn budget ligt op maximaal 800 euro.
Het moet een mechanisch horloge zijn en of Zwitsers of Duits. Doorsnede zo tussen de 40 en de 43mm.
Zowel de sportieve als de klassieke modellen bekoren mij, daar heb ik niet echt een eenduidige smaak in; ik moet het meestal gewoon zien en dan vind ik het of mooi of niet.
Een Zeno heb ik al by the way.
Tips graag met foto's.
Oris, Tissot, Stowa, Sinn (weet niet of deze binnen budget vallen), Invicta, Certina...echt keuze te veel om er plaatjes bij te posten idd...quote:Op woensdag 23 april 2008 21:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
dan is je keuze beperkt tot honderden horloge's
![]()
Dat is de "ellende" (quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Oris, Tissot, Stowa, Sinn (weet niet of deze binnen budget vallen), Invicta, Certina...echt keuze te veel om er plaatjes bij te posten idd...
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de "ellende" (): er is zo veel keus. En als ik nou een bepaalde smaak had, maar nee...
Er zijn sportieve horloges die ik wel mooi vind, maar ook sportieve horloges die ik niet mooi vind, datzelfde geldt voor klassieke horloges. Soms vind ik een horloge met een drukke wijzerplaat mooi en een andere drukke wijzerplaat weer niet, datzelfde geldt dan ook weer voor horloges met een eenvoudige wijzerplaat enzovoorts enzovoorts.
De Tissot Le Locle is zo'n voorbeeld.
De Tissot Le Locle met gangreserve vind ik trouwens erg mooi.
Weet iemand de diameter plus de listprice?
-edit: de link werkt niet rechtstreeks naar het horloge
Heb je misschien een wristshot?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt echt een mooie klok! (Ik heb hem zonder gangreserve) Met stalen band gaat die je ongeveer 900 euro kosten. (uit mn hoofd)
Wat ik er zelf zo mooi aan vind:
- 3D romeinse cijfers
-relief op het midden van de wijzerplaat dan een gladde ring waar de cijfers op staan en dan weer een relief rand
- Fijne grootte voor mijn pols (ik zit laatste gaatje)
- Fraaie afwerking van de kast met mat en glans
Ik kan hem van harte aanradenMits witte wijzerplaats want bij de zwarte wijzerplaat vallen veel details weg.
Gaat meer naar Omega Speedmaster qua lay-out imho...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:44 schreef rufo het volgende:
Ik kijk hier normaal een beetje rond, maar ik was nu op zoek naar een nieuw horloge en had hierbij een vraagje.. Ik vind de Carrera serie van Tag Heuer een super geile klok, maar dit is als student gewoon onbetaalbaar
, mits je er nog een normaal leven naast wilt hebben.. Maar na wat zoekwerk kwam ik toch wel op een soort gelijk design van Graf Zeppelin, het was mij onbekent en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de kwaliteit van het klokje.. Het betreft de Graf Zeppelin Black Line Chronograph: [ afbeelding ]
bvd
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:44 schreef rufo het volgende:
Ik kijk hier normaal een beetje rond, maar ik was nu op zoek naar een nieuw horloge en had hierbij een vraagje.. Ik vind de Carrera serie van Tag Heuer een super geile klok, maar dit is als student gewoon onbetaalbaar
, mits je er nog een normaal leven naast wilt hebben.. Maar na wat zoekwerk kwam ik toch wel op een soort gelijk design van Graf Zeppelin, het was mij onbekent en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het zit met de kwaliteit van het klokje.. Het betreft de Graf Zeppelin Black Line Chronograph: [ afbeelding ]
bvd
Google1e hit brengt mij dit: http://www.alpha-watch.com/quote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef rufo het volgende:
oke, thnx!
wat is een redelijke prijs om voor een klok als deze te betalen? of wat is een goed alternatief?
ik heb wel wat Alpha Watches gegoogled.. maar kan niet echt iets vinden..
groeten!
Oke, verkeerd gezegtquote:Op donderdag 24 april 2008 18:39 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Google1e hit brengt mij dit: http://www.alpha-watch.com/
en dan even verder op : http://www.alpha-watch.com/details.php?myid=239
Er gaat niets boven het echte werk:quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef rufo het volgende:
[..]
Oke, verkeerd gezegt, wat ik daar zag sprak mij minder aan, heb wel iets meer te besteden, en dan wil ik dat op een of andere manier ook
![]()
In ieder geval bedankt voor je hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |