hebben deze horloges geen urenwijzer of zie ik dat heel erg verkeerd? En hoe lees je dan de tijd af?quote:
De MS heeft 1 wijzer; De urenwijzer.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:08 schreef Epple het volgende:
[..]
hebben deze horloges geen urenwijzer of zie ik dat heel erg verkeerd? En hoe lees je dan de tijd af?
Deze is gebruikt aangeschaft, en van 2003. boek, papieren en pasjes erbij. verder met garantie.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:21 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Prachtig horloge( Heb dezelfde
)
Had trouwens verwacht dat hij niet meer te krijgen was, tegenwoordig zijn alle omega's toch bijna co-axiaal uitgevoerd >?
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:47 schreef Ultimora het volgende:
[..]
Deze is gebruikt aangeschaft, en van 2003. boek, papieren en pasjes erbij. verder met garantie.
Had het geld niet (over) voor een nieuwe. eerst maar even kijken hoe dit bevalt. Dat is tot nu toe perfect!
¤ 925,- imo niet te duur maar ook niet bijzonder goedkoop. op horlogefora wordt er meestal meer voor gevraagd, en op mp in de regel minder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Dat lijkt me een goede deal geweest dan! Veel draagplezier!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:21 schreef Ultimora het volgende:
[..]
¤ 925,- imo niet te duur maar ook niet bijzonder goedkoop. op horlogefora wordt er meestal meer voor gevraagd, en op mp in de regel minder.
verder is het een automaat, en die zijn gewoon een stuk meer waard als quartz Seamasters. (quartz is va zo'n 600 euro.)
Adidasquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een beetje een hip/stijlvol wit horloge. Hoeft niet van hoge kwaliteit uurwerken te zijn, zolang hij maar werktNiet te duur, iemand ideetjes?
je hebt je keus al gemaakt toch???quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef Adsum het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Oftewel: Zal ik mijn Rolex houden, of verkopen voor de IWC?
Ik heb zelf deze (via ebay gekocht).quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een beetje een hip/stijlvol wit horloge. Hoeft niet van hoge kwaliteit uurwerken te zijn, zolang hij maar werktNiet te duur, iemand ideetjes?
Rolex verkopen! Neem die IWCquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:55 schreef Adsum het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Oftewel: Zal ik mijn Rolex houden, of verkopen voor de IWC?
Die vind ik wel tof, hoe duur was ie?quote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze (via ebay gekocht).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |