Maar geeft hij echt de maanfase aan (1 cyclus in 29,5 dag) of is het een dag/nachtaanduiding?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:48 schreef SeLang het volgende:
Was €700 ongeveer, gekocht toen ik in Taiwan woonde. Maar zou hier ongeveer hetrzelfde moeten kosten.
Eén van de goedkoopste horloges met maanfase, en waarbij de maansfase 'vrij' is (niet gecombineerd met secondenwijzer).
Jazeker! Echte maanfase, geen dag/nacht aanduidingquote:Op woensdag 30 april 2008 19:56 schreef Adsum het volgende:
Maar geeft hij echt de maanfase aan (1 cyclus in 29,5 dag) of is het een dag/nachtaanduiding?
dat kan een arme student al ik niet affordenquote:Op woensdag 30 april 2008 17:48 schreef SeLang het volgende:
Was €700 ongeveer, gekocht toen ik in Taiwan woonde. Maar zou hier ongeveer hetrzelfde moeten kosten.
Eén van de goedkoopste horloges met maanfase, en waarbij de maansfase 'vrij' is (niet gecombineerd met secondenwijzer).
'arme student' is echt een fabeltje zoals al eerder gezegd. Er lopen genoeg studenten rond met iets moois aan de pols.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:48 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
dat kan een arme student al ik niet afforden
voor horloge ga ik max 200e
quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:58 schreef Mr.G het volgende:
[..]
'arme student' is echt een fabeltje zoals al eerder gezegd. Er lopen genoeg studenten rond met iets moois aan de pols.
Als je even goed spaart voor iets moois loont dat. Tot 200e heb je echt niet veel spannende dingen, tot 400 a 500e ligt dit al heel anders.
En als man zijnde is een horloge een van de weinige sieraden waar je mee weg komt, dus in principe ook wel een investering waard.
als die Omega een Pro was geweest had ik hem naar de bovenste foto geschopt...maar voor deze keer vergeef ik je...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:09 schreef Adsum het volgende:
Weer een excuus van een arme student om zijn mooie horloges te showen![]()
[ afbeelding ]
En mijn andere, wat minder mooie:
[ afbeelding ]
De Vostok is er al lang niet meer, is een foto van ergens in 2005
Ach, dan is ie iig ruim op tijd binnen voor de volgende, moet je maar denkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef ForrestX het volgende:
[..]
als die Omega een Pro was geweest had ik hem naar de bovenste foto geschopt...maar voor deze keer vergeef ik je...
Mijn Orange Moster heeft het niet gehaald om voor K-dag binnen te zijn...
Bummerquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef ForrestX het volgende:
[..]
als die Omega een Pro was geweest had ik hem naar de bovenste foto geschopt...maar voor deze keer vergeef ik je...
Mijn Orange Moster heeft het niet gehaald om voor K-dag binnen te zijn...
Zo staat ie anders wel te koopquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:02 schreef Adsum het volgende:
Dat is geen Orange Monster, deze wel:
[ afbeelding ]
De bezels in jouw post en jouw link verschillen van elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:55 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zo staat ie anders wel te koop
Zie ook,
http://www.wristwatchrevi(...)-aka-orange-monster/
Als je 4 a 5 jaar doet met een bandje is dat wel heel erg lang. Ik zou adviseren een nieuw bandje te bestellen gezien de ouderdom van de band.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een beetje een probleem met mijn diesel horloge. Ik heb hem nu een jaar of 4/5 ofzo. En het leren bandje begint bruin te worden aan de binnenkant en bij de gaatjes waar ik hem altijd door doe begint het zelfs een beetje open te schreuren zeg maar. Kan ik dit nog verhelpen met spul ofzo??
Ik heb het horloge vandaag bij de juwelier gezien en inderdaad het horloge is mooier als op de fotoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben vanochtend bij wat juweliers geweest om te kijken voor mijn nieuwe horloge.
Na diverse klokjes bekeken en gepast te hebben bleven er uiteindelijk 2 over waartussen het zou gaan: de Tissot Le Locle met powerreserve en een Maurice Lacroix uit de Masterpiece collectie.
De uiteindelijke keuze was niet eens zo heel moeilijk, want sinds ik dat bewuste horloge op internet had gezien, was ik er eigenlijk al verliefd op.
[ afbeelding ]
Dit is hem uiteindelijk geworden! De Maurice Lacroix ML101
In het echt nog vele malen mooier dan op de foto!
Het horloge heeft een schitterende gequillocheerde (spelling??) wijzerplaat, een lichtbruine soepele krokodillen lederen band met vouwsluiting en een zichtbodem, waardoor het hele mooie 29 steens Peseux handopwindmechaniek (ik meen Cal.7001 maar dat weet ik niet zeker) te zien is.
Nu moet ik alleen nog 3,5 heeeeeeeeeeele lange weken door zien te komen.
Leuk, of niet echt boeiend?quote:Op zondag 4 mei 2008 16:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij het Parool zat deze zaterdag een horloge bijlage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |