Misschien niet hun echte naam??quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Jos & Ger spannen de kroon ja, maar Don & Micha kunnen er ook wat van hoor! En wat te denken van Bas & Waldo?
Waarom heeft 50% van die mensen trouwens zo'n aparte naam?
Vreselijk joh. Maar da's net zo erg als 'regels zijn regels'.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt helemaal gek van dat: "wat de politie zegt is de waarheid dus je kan lullen wat je wil"Ik zal blij zijn als die uitzending is geweest, want dagelijks tig keer zo'n aankondiging is zwaar irritant.
Dat dacht ik idd ook te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef Mikkie het volgende:
Natuurlijk is het lullig dat je je rbw kwijt bent, meer met die inhaalactie van 'm was 't meer dan terecht. Die snelheid vond ik gezeik want er was amper wat te doen op de weg, maar daarvoor is het niet ingevorderd. Die inhaalactie sloeg echt nergens op... hij had niet vooruit kunnen kijken en kon gewoon niks zien door die vrachtwagen. Volgens mij zag je die chauffeur ook nog extra remmen toen die Corsa ervoor knalde.
Als ik Stephan123 mag geloven, ja!!..quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:24 schreef Stephan123 het volgende:
Vanaf morgen: Gloednieuwe wegmisbruikers om 20:30 bij SBS6 (1 filmpje van paar seconden gezien van 09-05-2008)
Die vrachtwagenchauffeur ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef veldmuis het volgende:
Als ik pliesie was had ik die Duitser uit z'n auto getrokken en meegesleurd naar het pliesiebureau
Vrijdag op Veronica?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Stephan123 het volgende:
En wanneer komt de herhaling van deze aflevering?
Ik ben blij dat jij geen politie bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef veldmuis het volgende:
Als ik pliesie was had ik die Duitser uit z'n auto getrokken en meegesleurd naar het pliesiebureau
Sowieso belachelijk dat die agenten Duits spreken (of in elk geval proberen) tegen iemand die ze aanhouden, Dat doet de duitse politie ook niet hoor, niet eens Engels waarschijnlijk. Gewoon die kerel in het Nederlands zijn bekeuring geven en klaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het Duits van het politiekorps staat weer op de kaart
Dat is wel het toppunt van groodheidswaanzin, in een Ford Ka aan de politie proberen te ontsnappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:28 schreef DroogDok het volgende:
De uitzending van volgende week zag er veel belovend uit trouwens, lauwe gansters in een Ford Ka
Een van de eerste van de aflevering van gisteren had zoeen aparte achternaam!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Jos & Ger spannen de kroon ja, maar Don & Micha kunnen er ook wat van hoor! En wat te denken van Bas & Waldo?
Waarom heeft 50% van die mensen trouwens zo'n aparte naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |