Ziet er netjes uit hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:57 schreef erikkll het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij ben ik 1 van de weinige linuxgebruikers hier
Tnxquote:
Draai je Compiz al?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
Tnx
(K)Ubuntu Linux 8.04 - april 2008 is uit
Misschien leuk voor een dual boot voor je eigen pc?
Ja, maar dat is vooral eyecandy. Leuk hoor, flexibele vensters, doorzichtige schermpjes en zo'n mooie 3d-kubus.quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:24 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vooral eyecandy. Leuk hoor, flexibele vensters, doorzichtige schermpjes en zo'n mooie 3d-kubus.
Maar extra functionaliteit?Niet echt
Hoe krijg je je eigen wallpaper bij Eminence permanent ingesteld? Hij schakelt bij mij elke keer weer over op de standaard-Eminence wallpaper.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:54 schreef Kadafi het volgende:
Prachtige bureaubladachtergronden her en der in dit topic!
Ik hou het graag mooi en netjes. De skin "Eminence" komt van Windowblinds. Op de wallpaper staat natuurlijk Holly Valance.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik heb daar geen last van, sorryquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoe krijg je je eigen wallpaper bij Eminence permanent ingesteld? Hij schakelt bij mij elke keer weer over op de standaard-Eminence wallpaper.
quote:
Morgen maar eens even uitproberen, thanxquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb daar geen last van, sorry
Update.
Je opent Windowblinds 5.0, kijkt onder Settings bij Basic Settings. Dan bij Enhance Desktop elements zie je dan waarschijnlijk "Apply any wallpaper supplied" staan, en die is aangevinkt, vink die uit, en doe dan "Apply Changes". Zo heb ik dat ooit gedaan dacht ik.
Origineel?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef Houniet het volgende:
Me nieuwe schermen, dus doe het even ZOOOOO !![]()
.
Linkje naar achtergrond?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:57 schreef erikkll het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij ben ik 1 van de weinige linuxgebruikers hier
Hey, die heb ik ook, die zwartequote:Op zondag 27 april 2008 17:11 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
black-ishh
maar die ik normaal heb is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |