Bij mij werkte compiz opeens WEL op mijn ATI kaartjequote:Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jammer dat Compiz Fusion dan weer niet automatisch draait op een computer met Intel 945GM chipset. En m'n Touchpad niet fatsoenlijk werkt. Moet ik weer moeilijk gaan zitten doen in Config-files en X11.Configs..
Ik krijg het op een of andere manier nog niet aan de praat...
Dat had ik ook in het begin. naja. de balken boven elk venster zegmaarquote:Op maandag 5 mei 2008 13:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Hier doet ie het best goed. Alleen wil compiz icm met mijn nvidia fx5200 soms wat rare dingen op mijn scherm toveren. Zo raak ik soms de menubalken kwijt...
plecies! Hoe heb jij het gefixt?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin. naja. de balken boven elk venster zegmaar
Dat is mij ook overkomen maar ik weet niet meer waar ik dat had veranderd, het was iets van "enable special effects" of zoiets..quote:
Dat vind ik dus zo kansloos aan Linux. Heb je het werkend, installeer je bijvoorbeeld een videodrivertje (op een uiterst primitieve manier door in allerlei bestanden te gaan editten) en dan heb je opeens een kernel panic te pakken ofzo, waardoor het hele systeem niet start.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef DennisMoore het volgende:
Heb 'm nu uiteraard alweer kapot gemaakt.
Klopt, VMware biedt geen ondersteuning voor 3D acceleratie.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of kan het ook gewoon aan VMWare liggen dat ik m'n Compiz niet geactiveerd krijg?
Onder Ubuntu is het installeren van een video driver voor nVidia of ATI niet meer werk dan een paar klikken. Wil je de nieuwste drivers draaien dan installeer je EnvyNG, en wederom met een paar klikken gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo kansloos aan Linux. Heb je het werkend, installeer je bijvoorbeeld een videodrivertje (op een uiterst primitieve manier door in allerlei bestanden te gaan editten) en dan heb je opeens een kernel panic te pakken ofzo, waardoor het hele systeem niet start.
Misschien moeten die Linuxers eens naar Windows gaan kijken. Dat werkt tenminste.
Ja, als je daar een verkeerd drivertje installeert dan krijg je gelukkig in windows geen kernel panics (blue screens)quote:Op maandag 5 mei 2008 14:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo kansloos aan Linux. Heb je het werkend, installeer je bijvoorbeeld een videodrivertje (op een uiterst primitieve manier door in allerlei bestanden te gaan editten) en dan heb je opeens een kernel panic te pakken ofzo, waardoor het hele systeem niet start.
Misschien moeten die Linuxers eens naar Windows gaan kijken. Dat werkt tenminste.
Veldmuis, dat is niet meer. Een videokaart driver installeren en activeren is 5 klikken en een wachtwoordquote:Op maandag 5 mei 2008 14:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
quote:Amarok has crashed! We are terribly sorry about this : (
But, all is not lost! You could potentially help us fix the crash. Information describing the crash is below, so just click send, or if you have time, write a brief description of how the crash happened first.
Many thanks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |