Dat is het enige juiste antwoord. Sorry voor de vertraging, ik was bijna vergeten dat ik een vraag had gesteldquote:
Inderdaad, ik wist niet meer hoeveel slachtoffers er waren gevallen maar ik schrok er wel van toen ik de vraag net opzochtquote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, en dan heeft men het qua ramp vooral over Volendam en Enschede.
neej.. spaansequote:Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef avotar het volgende:
vogel?
quote:
zou ik ook zeggen als het over een school ging..quote:Op maandag 3 maart 2008 13:59 schreef Houtspeer het volgende:
Saved by the Bell?
en ja.... Happy Days is the correct answer...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als het over een school ging..
aangezien Houtspeer mijn eerste keus geeft.. gok ik op happy days?
ow, dat had ik niet verwacht... ff vraagje bedenken dan..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef avotar het volgende:
[..]
en ja.... Happy Days is the correct answer...
pulletje +1
Tussenstand deel 1161
slaveloos 1
mof 1
qonmann 2
ScottTracy 4
ChrisJX 1
Hawaii_Tim 3
Cavese075 1
Erkel 1
Nappei 1
Yurithemaster 2
ElizabethR 1
-_Guitarist_- 1
Appeltjesmoes 1
Avotar 3
Agiath 1
pulletje 1+1 =2
Hij speelde zeker ook in Revenge of the nerds, maar daar was hij geen leraar maar een beetje de '" opper-jock" van de rivaliserende studentenvereniging.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef PPL het volgende:
Hij speelde toch ook in Revenge of the Nerds?
Ik denk dat de serie die je zoekt "Fame" is.
Jump Street en Saved by the Bell kan ik mij niet herinneren uit de seventies.
Niet dus.
begint er op te lijken.. de raaf is veel groter dan degene die ik zoek.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
Raven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |