Dat is het enige juiste antwoord. Sorry voor de vertraging, ik was bijna vergeten dat ik een vraag had gesteldquote:
Inderdaad, ik wist niet meer hoeveel slachtoffers er waren gevallen maar ik schrok er wel van toen ik de vraag net opzochtquote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Tjah, en dan heeft men het qua ramp vooral over Volendam en Enschede.
neej.. spaansequote:Op maandag 3 maart 2008 13:32 schreef avotar het volgende:
vogel?
quote:
zou ik ook zeggen als het over een school ging..quote:Op maandag 3 maart 2008 13:59 schreef Houtspeer het volgende:
Saved by the Bell?
en ja.... Happy Days is the correct answer...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als het over een school ging..
aangezien Houtspeer mijn eerste keus geeft.. gok ik op happy days?
ow, dat had ik niet verwacht... ff vraagje bedenken dan..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef avotar het volgende:
[..]
en ja.... Happy Days is the correct answer...
pulletje +1
Tussenstand deel 1161
slaveloos 1
mof 1
qonmann 2
ScottTracy 4
ChrisJX 1
Hawaii_Tim 3
Cavese075 1
Erkel 1
Nappei 1
Yurithemaster 2
ElizabethR 1
-_Guitarist_- 1
Appeltjesmoes 1
Avotar 3
Agiath 1
pulletje 1+1 =2
Hij speelde zeker ook in Revenge of the nerds, maar daar was hij geen leraar maar een beetje de '" opper-jock" van de rivaliserende studentenvereniging.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef PPL het volgende:
Hij speelde toch ook in Revenge of the Nerds?
Ik denk dat de serie die je zoekt "Fame" is.
Jump Street en Saved by the Bell kan ik mij niet herinneren uit de seventies.
Niet dus.
begint er op te lijken.. de raaf is veel groter dan degene die ik zoek.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
Raven?
Die bedoelde ikquote:Op maandag 3 maart 2008 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Kauwen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Kauwen?
die was ook niet bijster moeilijk... behalve als het een instinker is natuurlijk..quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef PPL het volgende:
1870
Waarom zou ie moeilijk zijn? PPL +1quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef PPL het volgende:
1870
Daar heb je idd helemaal gelijk in.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Waarom zou ie moeilijk zijn? PPL +1
zoals met alles, je moet het wél weten.
Of af en toe een flesje Amstel 1870 opentrekkenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
zoals met alles, je moet het wél weten.
welk merkwaardig dier isquote:De voortplanting vanis opmerkelijk; het mannetje ontwikkelt namelijk de eitjes in een soort buidel op de buik. Voor de paring wordt een uitgebreide paringsdans gemaakt waarbij ook de kleuren vaak veranderen. Het vrouwtje brengt tijdens de paring, waarbij de staarten van een koppel verstrengeld zijn, de eicellen in de buidel, waarna het mannetje ze bevrucht met zijn zaad. Het mannetje raakt als het ware zwanger van het vrouwtje, en beschermt de embryo's in de buik tot deze zelfstandig kunnen leven waarna ze uit de buidel komen en een eigen leven leiden. Dit in tegenstelling tot de meeste vissoorten die de eitjes juist aan hun lot over laten. Er zijn wel meer diersoorten waarbij de man de jongen verzorgt, maar bij een
vindt zelfs de bevruchting in het mannetje plaats, wat uitzonderlijk is. Nadat de jonge
de vader verlaten, kan hij direct weer zwanger worden. Behalve broedzorg kent het
ook nog een andere bijzonderheid; veel soorten zijn monogaam, en blijven het hele leven bij elkaar. Ook is het een sociaal dier dat liefst in groepen leeft, en erg zachtaardig van aard is.
Aangezien het mannetje belast is met het uitbroeden van de jongen, kan het wijfje direct weer beginnen met het produceren van nieuwe eitjes. Het omgekeerde rollenpatroon leidt er ook toe dat bij deze dieren de wijfjes met elkaar wedijveren om de gunst van de mannetjes. Bij de meeste dieren vechten de mannetjes juist om de vrouwtjes, zeker bij vissen.
zeker weten PR +1quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef PhysicsRules het volgende:
zeepaardje
Primaquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef Yurithemaster het volgende:
telekids
Jeejquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Yurithemaster +1
quote:De film speelt zich af in 1870 in Amerika. Luitenant Dunbar krijgt een afgelegen en verlaten post in Dakota toegewezen. Al gauw bemerkt Dunbar, dat hij niet alleen is. Hij raakt bevriend met een wolf, die hij "Two-Socks" noemt. Vlakbij zijn post bevindt zich een indianenstam, de indianen van de stam zijn nieuwsgierig naar die witte vreemdeling.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Dacing with Wolfs? mooie film, ooit gezien bij geschiedenis
Yesyesquote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Phoeniciers
ik heb het antwoord gelezen toen ik de vorige vraag steldequote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef PhysicsRules het volgende:
iedereen weg???
Sportief om niet te antwoordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:37 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
ik heb het antwoord gelezen toen ik de vorige vraag stelde
quote:
ik begrijp de hint nietquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef PhysicsRules het volgende:
hint: je scherm staat voor van deze uitvinding!
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:58 schreef starla het volgende:
alfabet?
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef Morendo het volgende:
Cyrillisch
Inderdaadquote:
Nee, dat zijn allebei emiraten.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:58 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Abu Dhabi en Dubai? Of zijn dat beide aparte landen?
uiteraardquote:Op maandag 3 maart 2008 18:06 schreef RoofingBurner het volgende:
romulus en remus
Dit is meer een vliegende hond:quote:Op maandag 3 maart 2008 18:18 schreef erkel het volgende:
Vliegende hond?
Ziekmakendquote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is meer een vliegende hond:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_gooit_puppy.html
preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 18:18 schreef erkel het volgende:
Vliegende hond?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is meer een vliegende hond:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_gooit_puppy.html
Sugababes en Myspace maken het af, want Partyflock en schoolbank.nl zijn geen profielensites.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef Morendo het volgende:
Hyves, CU2, Myspace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |