'k zag later dat het al in de vraag stond...de gevraagde wetenschappers weet ik nietquote:Op zondag 2 maart 2008 23:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Het experiment is vernoemd naar de 2 wetenschappers die het uitgevoerd hebben, maar het gaat idd om het 'oersoep'- experiment.
Jep. Q +1quote:Op zondag 2 maart 2008 23:13 schreef qonmann het volgende:
Maaskant
Nee, maar kan je nog wel een hint geven. De voornaam van die lepelbuiger lijkt veel op de achternaam van één wetenschappers. En een Amerikaanse skiër draagt dezelfde achternaam als één van hen.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ik heb eergisteren in een populairwetenschappelijk boek gelezen over dat expriment, maar heb de namen niet onthouden (die vliegen je echt om je oren in zo'n boek). Maar het 'opzoeken' mag zeker niet...
Netjes, zo veel was ze niet in beeld dit seizeonquote:Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
Cindy Klassen?
Nee, volgens mij Uri, alleen dan anders geschreven...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:28 schreef Amokzaaier het volgende:
Uli? was erg enthousiast toen ik voor het eerst over dit onderzoek las, echt stoer.
Ok punt voor jou. Voor de bijna goed gespelde naam en het citaatquote:Op zondag 2 maart 2008 23:34 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Uri, alleen dan anders geschreven...En Miller was idd die andere.
Zeer fascinerend onderzoek inderdaad in het boek stond ook een citaat van die kerel: "If God didn't do it this way, he missed a good bet." (die toch maar ff wel opgezocht)
Nagano nog, leuk dat er zoveel landen meedoen tegenwoordig voor de medaillesquote:Op zondag 2 maart 2008 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Heb d'r wel gemist dit seizoen!!
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nagano nog, leuk dat er zoveel landen meedoen tegenwoordig voor de medailles
Time to go![]()
Hm, dit is meer Band Aidquote:Op zondag 2 maart 2008 23:43 schreef erkel het volgende:
Bob Geldoff, Bono en ...
De eerste is niet goed, maar volgens mij bedoel je het wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |