Netjes, zo veel was ze niet in beeld dit seizeonquote:Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
Cindy Klassen?
Nee, volgens mij Uri, alleen dan anders geschreven...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:28 schreef Amokzaaier het volgende:
Uli? was erg enthousiast toen ik voor het eerst over dit onderzoek las, echt stoer.
Ok punt voor jou. Voor de bijna goed gespelde naam en het citaatquote:Op zondag 2 maart 2008 23:34 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij Uri, alleen dan anders geschreven...En Miller was idd die andere.
Zeer fascinerend onderzoek inderdaad in het boek stond ook een citaat van die kerel: "If God didn't do it this way, he missed a good bet." (die toch maar ff wel opgezocht)
Nagano nog, leuk dat er zoveel landen meedoen tegenwoordig voor de medaillesquote:Op zondag 2 maart 2008 23:28 schreef ScottTracy het volgende:
Heb d'r wel gemist dit seizoen!!
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nagano nog, leuk dat er zoveel landen meedoen tegenwoordig voor de medailles
Time to go![]()
Hm, dit is meer Band Aidquote:Op zondag 2 maart 2008 23:43 schreef erkel het volgende:
Bob Geldoff, Bono en ...
De eerste is niet goed, maar volgens mij bedoel je het wel goedquote:
Ah dus die was hetquote:
Zware bevalling, maar we zijn er... Ben ik dan de enige die We are the world uit z'n hoofd kentquote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lionel RIchie
Correct.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
ataturk?
Jeejquote:Op maandag 3 maart 2008 00:40 schreef nappei het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Lawrence of Arabia
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jonathan Meyers
pulletje zou je mij een puntje kunnen geven in de tussenstandquote:Op zondag 2 maart 2008 23:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok punt voor jou. Voor de bijna goed gespelde naam en het citaat![]()
Appeltjesmoes +1
Hopelijk kan de vragensteller het verwerken in de volgende tussenstand![]()
ok, heb eventjes gemist waarvoor, maar je staat er bijquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
pulletje zou je mij een puntje kunnen geven in de tussenstandis er een beetje bij ingeschoten geloof ik. Merci beaucoup
was ook niet richting jou bedoeld, was nogal chaotisch toen met 2 vragen door elkaar etc. Bedankt iigquote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef pulletje het volgende:
[..]
ok, heb eventjes gemist waarvoor, maar je staat er bij
-_Guitarist_- nieuwe vraag?
Kloptquote:Op maandag 3 maart 2008 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jonathan Meyers
en das nrtje 5. Haarlem was ook nog goed geweest.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Yurithemaster het volgende:
middelburg, nijmegen, zwolle, tilburg? leeuwarden, almere
Jeejquote:Op maandag 3 maart 2008 11:02 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Yuri +1
quote:Sometimes everything is wrong. Now it's time to sing along
When your day is night alone, (hold on, hold on)
If you feel like letting go, (hold on)
When you think you've had too much of this life, well hang on
The Corrs - Everybody hurts kan ook nogquote:Op maandag 3 maart 2008 11:04 schreef avotar het volgende:
Heerenveen
Vlissingen
Rem - Everybody Hurts...
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:04 schreef avotar het volgende:
Heerenveen
Vlissingen
Rem - Everybody Hurts...
Sorry.. bedacht me dat ik niet te veel in 1 topic moest gaan posten ..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Avotar+1
Gelieve voortaan je berichten niet te edditen maar gewoow een nieuw antwoord posten in een nieuw bericht![]()
Tussenstand deel 1161
slaveloos 1
mof 1
qonmann 2
ScottTracy 3
ChrisJX 1
Hawaii_Tim 2
Cavese075 1
Erkel 1
Nappei 1
Yurithemaster 2
ElizabethR 1
-_Guitarist_- 1
Appeltjesmoes 1
Avotar 1
quote:"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:27 schreef Amokzaaier het volgende:
One flew over the Kookoo's nest?
Hintje?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:31 schreef avotar het volgende:
[..].. het is een citaat uit een tv-serie.
Ehm, de acteur speelde ook een ietwat zwakzinnige prins in de derde Blackadder serie.quote:
Ik vind persoonljik comedy, hoewel de acteur voor de serie onlangs weer een emmy kreeg voor beste acteur in een drama serie.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:43 schreef Agiath het volgende:
Comedy of 'serieuze' serie?
Nee....quote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef PPL het volgende:
Seinfeld?
Nee.. maar de nationaliteit is goedquote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef PPL het volgende:
Rowan Atkinson?
quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gregory House, House M.D., Hugh Laurie
Avotar +1quote:Op maandag 3 maart 2008 12:30 schreef avotar het volgende:
0033 toch?
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:45 schreef ScottTracy het volgende:
Paul Bosvelt
Het had zeker iets met bloemen te maken, maar ik zoek echt de naam van tentoonstellingquote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Agiath het volgende:
Bloemen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:05 schreef avotar het volgende:
De handelsbeurs in Kappelen, Antwerpen?
volgens mij de westfriese flora?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:10 schreef avotar het volgende:
De Westflora dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |