abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 22:21:50 #51
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_57114798
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Als ik zelf denk dat het beter is om in een God te geloven en volgens rare regels te leven, zal ik dat gaan doen. Jouw mening over mijn manier van leven is niet belangrijk.
Is jouw mening over mijn manier van leven wel belangrijk ?
Mu!
  zondag 2 maart 2008 @ 23:02:07 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57115833
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Is jouw mening over mijn manier van leven wel belangrijk ?
Voor zover die niet in de weg zit van iemand anders manier van leven: nee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 2 maart 2008 @ 23:07:33 #53
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_57115957
Euhm...dit is WFL ??

Verder: ja rot voor je allemaal Trigger. Drama!
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_57116304
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef Triggershot het volgende:
Het spijt me

Door alle vrouwen in Nederland lellebellen te noemen, inclusief de Turkse, heb ik onbewust mijn zusters in de islam gekwetst. Ook door te zeggen dat mijn voorkeur voor een vrouw altijd zal uitgaan naar een Turkse uit Turkije toon ik weinig respect voor mijn in Nederland geboren en getogen moslimzusters. Zusters in de islam, het spijt mij dat ik jullie over één kam heb geschoren met lellebellerige dellebellen, sponsige teefjes en nog meer van dat minderwaardig gespuis.

De zon laat zich de laatste tijd wat vaker zien, dus ze zullen wel weer in groten getale te zien zijn in het park. Kom je daar, ligt er weer zo eentje, geheel gestrekt op haar rug, haar ontblootte, ronde borsten naar de hemel reikend. Een slipje aan vinden de meesten gelukkig nog wel gepast, want dat struikgewas tussen de benen is niet om aan te zien. Toch kun je als man zijnde, bij zo'n lekker temperatuurtje, de verleiding moeilijk weerstaan. De boodschap die ze willen afgeven is overduidelijk: "Hey lekkere moslim, hier lig ik, naakt en wil genomen worden om zo mijn soa aan jou te overdragen".

Als ik mijn moslimbroeders en -zusters oproep om ons geheel op Nederland te richten en niet met één been in land van herkomst te staan dan kan ik ook niet meer voor het importhuwelijk zijn. De nadelen ervan ondervind ikzelf ook elke dag. De tijd, geld en energie dat het helpen integreren van de partner kost kan veel beter benut worden voor het islamiseren van de Nederlandse samenleving. Als ik het dan ook over mocht doen dan zou ik kiezen voor een in Nederland geboren en getogen vrome moslima.

Moslimbroeders, waarom helemaal afreizen naar land van herkomst om daar een vrouw te huwen terwijl er hier genoeg vrome moslima's rondlopen? Zij zijn de beste! Van alle kanten worden ze aangevallen vanwege hun hoofddoek, maar ze houden zich sterk overeind, mashaAllah. Het omgekeerde geldt uiteraard ook voor mijn moslimzusters. Huw elkaar, ongeacht etniciteit, zodat we een sterke moslimgemeenschap kunnen vormen hier in Nederland en kunnen tonen dat onze manier van leven veel beter is.
Het door jouw geschetste beeld is beledigend voor alle vrouwen in Nederland, dus niet alleen alleen voor jouw 'zusters in de islam''. Je hoort dus fatsoenshalve jouw excuses aan te bieden alle vrouwen van Nederland van wie de meeste nette en hardwerkende vrouwen en meisjes zijn.

Alhoewel het best incidenteel voor zal komen heb ik het nog niet meegemaakt dat een vrouw topless lag te zonnen in een park.

Wat bedoel en versta je onder en met de islamitisering van Nederland? Een moslima zonder hoofddoek kan niet vroom zijn? Jouw toekomstige vrouw moet een hoofddoekje dragen?

[ Bericht 0% gewijzigd door rutger05 op 03-03-2008 00:24:07 ]
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_57117153
seni gidi yaramaz seni!
  maandag 3 maart 2008 @ 00:05:42 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57117276
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het door jouw geschetste beeld is beledigend voor alle vrouwen in Nederland, dus niet alleen alleen jouw 'zusters in de islam''. Je hoort dus fatsoenshalve jouw excuses aan te bieden alle vrouwen van Nederland van wie de meeste nette en hardwerkende vrouwen en meisjes zijn.

Alhoewel het best incidenteel voor zal komen heb ik het nog meegemaakt dat een vrouw topless lag te zonnen in een park.

Wat bedoel en versta je onder en met de islamitisering van Nederland? Een moslima zonder hoofddoek kan niet vroom zijn? Jouw toekomstige vrouw moet een hoofddoekje dragen?
En zwemmen in een burkini
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57117419
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Voor zover die niet in de weg zit van iemand anders manier van leven: nee.
en als dat wel zo is ? (heet jij tegenwoordig trouwens trigger ?)
Mu!
  maandag 3 maart 2008 @ 00:21:36 #58
pi_57117567
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:12 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

en als dat wel zo is ? (heet jij tegenwoordig trouwens trigger ?)
Als dat wel zo is dan zal ik er alles aan doen om jouw manier van leven zo aan te passen dat anderen (inm ieder geval ik) er geen last van hebben.

Nee ik heet geen Trigger. Heet jij Karel van de Graaf?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 3 maart 2008 @ 00:26:03 #59
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57117690
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als dat wel zo is dan zal ik er alles aan doen om jouw manier van leven zo aan te passen dat anderen (inm ieder geval ik) er geen last van hebben.

Nee ik heet geen Trigger. Heet jij Karel van de Graaf?
maar jou antwoord interesseert mij niet echt. Ik was benieuwd hoe Trigger dat zag.
Ik heet trouwens ook wel Karel van de Graaf, ja.
Mu!
pi_57117697
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:26 schreef Floripas het volgende:
Ik lach nog steeds.
kijk jij maar uit
Mu!
  maandag 3 maart 2008 @ 00:31:15 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57117734
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:29 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

kijk jij maar uit
Dat zal ik doen, de volgende keer dat Triggershot bij mij van mijn kookkunsten komt genieten.
  maandag 3 maart 2008 @ 00:35:33 #63
pi_57117808
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:28 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

maar jou antwoord interesseert mij niet echt.
Quote mij dan niet!
quote:
Ik was benieuwd hoe Trigger dat zag.
Trigger denkt dat uiteindelijk iedereen het licht ziet en moslim word.
quote:
Ik heet trouwens ook wel Karel van de Graaf, ja.
Dan ben je een kale domme lul met een bril.
  maandag 3 maart 2008 @ 00:39:08 #64
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57117870
Wat een waardeloos topic, zeg
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_57117929
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Quote mij dan niet!
Jezus! Ik bedoelde eigenlijk: ik wist je antwoord toch al.
quote:
[..]

Trigger denkt dat uiteindelijk iedereen het licht ziet en moslim word.
[..]
Misschien heeft hij gelijk
quote:
Dan ben je een kale domme lul met een bril.
Soms. Ik heb wel een kale domme lul. Maar die heeft geen bril. Wel dom, want hij ziet erg slecht. Eigenlijk ook niet verstandig om daar steeds achteraan te lopen. Maar dat is zo'n gewoonte geworden, dat slijt er dan in, hè ? Kom je niet gemakkelijk meer vanaf, heb ik wel eens gehoord. Herken je dat, Papier ?
Trigger niet, die heeft een gesneden lul. Die zijn slimmer. Spitsvondig, zeg maar. Kun je rustig achteraan lopen. Misschien kunnen we daarom ook wel allemaal rustig achter Trigger aanlopen.
Mu!
pi_57117979
Ik moet toegeven dat Nederlanse vrouwen echt shit zijn; lomp, arrogant, luid, geen stijl en niets doen in het huishouden.

Mijn Armeense schone kookt als een Engel !
  maandag 3 maart 2008 @ 00:47:22 #67
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57117993
Allah vind alle Nederlandse vrouwen hoeren, en daar heeft hij volkomen gelijk in.
  maandag 3 maart 2008 @ 00:52:54 #68
pi_57118069
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:42 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Jezus! Ik bedoelde eigenlijk: ik wist je antwoord toch al.
Vragen naar de bekende weg is leuk!
quote:
[..]

Misschien heeft hij gelijk
Nee. Over 500 jaar is iedereen atheïst.
quote:
[..]

Soms. Ik heb wel een kale domme lul. Maar die heeft geen bril. Wel dom, want hij ziet erg slecht. Eigenlijk ook niet verstandig om daar steeds achteraan te lopen. Maar dat is zo'n gewoonte geworden, dat slijt er dan in, hè ? Kom je niet gemakkelijk meer vanaf, heb ik wel eens gehoord. Herken je dat, Papier ?
Nee. Mijn lul doet precies wat ik wil, nooit andersom. Ik ben een van die weinige mannen die gewoon verantwoording neemt voor zijn daden. Mijn lul of dronkenschap misbruik ik nooit als excuus.
quote:
Trigger niet, die heeft een gesneden lul. Die zijn slimmer. Spitsvondig, zeg maar. Kun je rustig achteraan lopen. Misschien kunnen we daarom ook wel allemaal rustig achter Trigger aanlopen.
Ik loop liever achter een mooi vrouwelijk halfbloedje aan.
  maandag 3 maart 2008 @ 00:57:51 #69
pi_57118142
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:47 schreef Scaurus het volgende:
Allah vind alle Nederlandse vrouwen hoeren, en daar heeft hij volkomen gelijk in.
Ik neem aan dat je het woord hoer overdrachtelijk bedoeld en niet in zijn eigenlijke betekenis als betaald animeermeisje?

Wat is daar mis mee? Wat is er mis met een "losse sexuele moraal"? Waarom zou je niet elke dag met iemand anders het bed induiken als je daar zin in hebt? Wat is er mis mee om te genieten van het leven? Wat is er mis mee om andere mee te laten genieten van een mooi lichaam?
  maandag 3 maart 2008 @ 01:07:52 #70
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57118294
quote:
Op maandag 3 maart 2008 00:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik neem aan dat je het woord hoer overdrachtelijk bedoeld en niet in zijn eigenlijke betekenis als betaald animeermeisje?

Hans Teeuwen, vrind

[quote]
Wat is daar mis mee? Wat is er mis met een "losse sexuele moraal"? Waarom zou je niet elke dag met iemand anders het bed induiken als je daar zin in hebt? Wat is er mis mee om te genieten van het leven? Wat is er mis mee om andere mee te laten genieten van een mooi lichaam?
Omdat vrije liefde de mens kapotmaakt. Als je naar '40 dagen zonder seks' kijkt, zie je dat jongeren met een losse seksuele moraal moeite hebben om serieuze relaties in stand te houden. Zoiets als kuisheid en jezelf 'bewaren' voor de ware kennen ze niet: ze gooien alles in de uitverkoop en blijven uiteindelijk achter met een lege winkel.
  maandag 3 maart 2008 @ 01:13:07 #71
pi_57118351
quote:
Op maandag 3 maart 2008 01:07 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Omdat vrije liefde de mens kapotmaakt. Als je naar '40 dagen zonder seks' kijkt, zie je dat jongeren met een losse seksuele moraal moeite hebben om serieuze relaties in stand te houden. Zoiets als kuisheid en jezelf 'bewaren' voor de ware kennen ze niet: ze gooien alles in de uitverkoop en blijven uiteindelijk achter met een lege winkel.
Nee. Er zijn mensen die bepaalde problemen hebben waarvan een losse seksuele moraal een symptoom is. Dat wil niet zeggen dat een losse moraal an sich schadelijk is.
  maandag 3 maart 2008 @ 01:32:49 #72
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57118570
Kijk, de menselijke natuur bevat kwade driften. Als niets hem tegenhoudt, verkracht, moord en bedriegt de mens erop los. Dat illustreerde bijvoorbeeld de staking van de politie in Montreal in de jaren 60. Binnen enkele uren pleegden mensen roofovervallen en werden er moorden gepleegd. Zonder een Leviathan, een absolute macht, verzandt de mens en haar gemeenschap in chaos.

Zo is het ook met moraal. Velen kunnen zelf geen morele standaarden oprichten: naleven is al helemaal moeilijk. Er moet dus moreel onderwijs gegeven worden, het liefst door de ouders in de jeugd. Die ouders moeten zeggen: kind, doe dit of dat niet, want dat is slecht voor je. Natuurlijk veracht je dat als puber, maar uiteindelijk zie je in dat het ouderlijk moraal zo gek nog niet is. Ouders moeten echter niet alleen onderwijzen, maar ook heersen. Ze moeten kunnen zeggen: jij gaat als 13-jarige niet naar die drankschuur, want dan verdrink jij je hersenen.

Onderwijzen en heersen, oftewel het wegwijs leiden in het complexe en gevaarlijke leven, cultiveert de mens, stelt hem in staat zijn driften te onderdrukken en respectvol met de ander om te gaan. Daar zijn wij allen bij gebaat. Incidenteel kunnen de natuurlijke driften nog bovenkomen. Vaak komt dat door een prikkel van de buitenwereld. Denk niet alleen aan lingerieposters, maar ook aan alle marketing. Die heeft één doel: de menselijke begeerte op te roepen, en dat terwijl begeerte niet zelden schadelijk is.

Opvoeding is het fundament van een goed mens. Echter, als de buitenwereld constant destructieve prikkels op de mens afstuurt, dan kan dat vreselijke gevolgen hebben. Denk aan anorexia. Dat wordt voor een groot deel veroorzaakte doordat men prikkels afstuurt op meisjes die daartegen helemaal niet gewapend zijn, die niet de zelfvertrouwen en distantie hebben. Seksualisering is een ander voorbeeld. Door slechte opvoeding (denk aan scheiding, niet weten wat echte liefde is) en constante prikkeling verwordt seks tot een consumptiegoed, vervlakt het en wordt extremer, met gangbangs in garages en jongeren die geen normale relatie kunnen opbouwen.

Wij moeten de menselijke natuur cultiveren en in goede banen leiden. Dat betekend ten eerste een goede opvoeding, ten tweede beperkte prikkeling van buitenaf. De losse seksuele moraal is het product van die hyperprikkeling, wat leidt tot vervlakking en het tot een consumptiegoed worden van seks. Daar moet de mens zich tegen wapenen.
  maandag 3 maart 2008 @ 01:36:04 #73
pi_57118601
Bullshit Scaurus.
  maandag 3 maart 2008 @ 01:41:04 #74
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57118640
Inhoudelijke kritiek, graag
  maandag 3 maart 2008 @ 01:59:08 #75
pi_57118754
Ten eerste zit moraal in de menselijke natuur.
Ten tweede gaat je post in het geheel niet in op mijn vraag: Wat is er mis met rondneuken? Dat jij dat van een slechte moraal vind getuigen is alleen jouw mening. Verder zie ik geen argumenten waarom het slecht zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')