De Nederlander beschouwt het importhuwelijk steeds meer als een belemmering voor een goede integratie. Natuurlijk trek ik mij daar niks van aan, want ik trouw met wie ik wil. Mijn voorkeur ging en gaat voor altijd uit naar een Turkse uit Turkije. Een Turkse uit Nederland leek en lijkt me nog steeds niks. De islam staat mij als moslim deze keuzevrijheid toe, dus kies ik het beste van het beste.
Tja, waarom geen Turkse uit Nederland? Om eerlijk te zijn vind ik alle vrouwen in Nederland lellebellen, dus ook de Turkse. Turkse lellebellen hebben met elkaar gemeen dat ze zo ontzettend vernederlandst zijn. Zo beheersen ze niet of onvoldoende hun eigen moedertaal. Vaak beheersen ze het Nederlands ook niet, waardoor ze Nurks gaan kwebbelen, maar niet alleen kwebbelen, ook ouwehoeren, roddelen, onzin uitkramen, uit de nek lullen, zeiken en zeuren kunnen ze als geen ander.
Waar ze absoluut slecht in zijn is het koken. Ik heb een tijdje wat gehad met zo'n Turkse uit Nederland, dat wijfje kon nog geen eens een eitje bakken. Wilde ik Turks eten zoals mijn moeder het klaarmaakt dan moesten we naar een Turks restaurant en wie moest dat allemaal betalen? Juist, ik! Als ik beter kook dan een vrouw, wat heb ik dan aan zo'n vrouw?
Weinig weet van de Turks-islamitische cultuur, daar zijn ze ook een kei in. Weten wanneer de volgende aflevering van een Turkse soap wordt uitgezonden of de laatste roddels over één of andere Turkse zanger is wel zo'n beetje het enige wat huist in de bovenkamer van een Nederturks teefje.
Natuurlijk ben ik ook vernederlandst. Nederlanders zijn eikels zonder normen en waarden, waar ik ook helaas mee ben besmet en juist daarom wil ik geen vernederlandste vrouw, maar een vrouw die veel dichter bij mijn wortels ligt. Een 100% Turkse vrouw is als het ware een remedie tegen het vernederlandst zijn.
Nederlanders komen dan aan met een lulverhaal als zouden de Turken in Turkije veel verder zijn dan de Turken in Nederland. Hoe komen ze erop? Nederlanders gaan een paar keer op vakantie naar Turkije, naar de toeristenplekjes om precies te zijn, zien een paar verwesterde Turken die ook geld willen verdienen en hup de Nederlander denkt dat heel de Turkse bevolking verwesterd en 'veel verder' is dan de Turken hier. Nee, geef mij maar een 100% Turkse vrouw die nog iets heeft van een eigenwaarde.
- Omdat Yvonne het zo saai vindt in WFL -