abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57112223
De Nederlander beschouwt het importhuwelijk steeds meer als een belemmering voor een goede integratie. Natuurlijk trek ik mij daar niks van aan, want ik trouw met wie ik wil. Mijn voorkeur ging en gaat voor altijd uit naar een Turkse uit Turkije. Een Turkse uit Nederland leek en lijkt me nog steeds niks. De islam staat mij als moslim deze keuzevrijheid toe, dus kies ik het beste van het beste.

Tja, waarom geen Turkse uit Nederland? Om eerlijk te zijn vind ik alle vrouwen in Nederland lellebellen, dus ook de Turkse. Turkse lellebellen hebben met elkaar gemeen dat ze zo ontzettend vernederlandst zijn. Zo beheersen ze niet of onvoldoende hun eigen moedertaal. Vaak beheersen ze het Nederlands ook niet, waardoor ze Nurks gaan kwebbelen, maar niet alleen kwebbelen, ook ouwehoeren, roddelen, onzin uitkramen, uit de nek lullen, zeiken en zeuren kunnen ze als geen ander.

Waar ze absoluut slecht in zijn is het koken. Ik heb een tijdje wat gehad met zo'n Turkse uit Nederland, dat wijfje kon nog geen eens een eitje bakken. Wilde ik Turks eten zoals mijn moeder het klaarmaakt dan moesten we naar een Turks restaurant en wie moest dat allemaal betalen? Juist, ik! Als ik beter kook dan een vrouw, wat heb ik dan aan zo'n vrouw?

Weinig weet van de Turks-islamitische cultuur, daar zijn ze ook een kei in. Weten wanneer de volgende aflevering van een Turkse soap wordt uitgezonden of de laatste roddels over één of andere Turkse zanger is wel zo'n beetje het enige wat huist in de bovenkamer van een Nederturks teefje.

Natuurlijk ben ik ook vernederlandst. Nederlanders zijn eikels zonder normen en waarden, waar ik ook helaas mee ben besmet en juist daarom wil ik geen vernederlandste vrouw, maar een vrouw die veel dichter bij mijn wortels ligt. Een 100% Turkse vrouw is als het ware een remedie tegen het vernederlandst zijn.

Nederlanders komen dan aan met een lulverhaal als zouden de Turken in Turkije veel verder zijn dan de Turken in Nederland. Hoe komen ze erop? Nederlanders gaan een paar keer op vakantie naar Turkije, naar de toeristenplekjes om precies te zijn, zien een paar verwesterde Turken die ook geld willen verdienen en hup de Nederlander denkt dat heel de Turkse bevolking verwesterd en 'veel verder' is dan de Turken hier. Nee, geef mij maar een 100% Turkse vrouw die nog iets heeft van een eigenwaarde.

- Omdat Yvonne het zo saai vindt in WFL -
pi_57112302
/care
underground forever baby
  zondag 2 maart 2008 @ 20:36:09 #3
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_57112323
Tja, als een vrouw niet kan koken, wat heb je dan aan die vrouw?

Goede vraag!

PS: ik hoop echt dat dit een reltopic is (of een topic om Yvonne op stang te jagen), want anders rest mij nog maar een ding:
  zondag 2 maart 2008 @ 20:37:18 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_57112352
zoek er een dan. Google enzo. Hoef je ons er niet mee lastig te vallen
  zondag 2 maart 2008 @ 20:43:46 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57112497
Maar goed. Als je zo graag Turks wil blijven, -wat overigens je goed recht is en hulde dat je niet toegeeft aan de verzoekingen van de Westerse maatschappij-, dan moet je toch beslist niet in Nederland blijven wonen.
Want je kunt nog zo'n oerturkse vrouw uit het achterland van Anatolië halen, wanneer je er in Nederland een gezinnetje mee gaat stichten zullen je kinderen toch naar een Nederlandse school moeten, Nederlands leren spreken, bekend raken met Nederlanse cultuur, normen en waarden en tot slotte gewoon Nederlanders worden. (Met een kleurtje en al dan niet islamitisch).
Dus wat voor zin heeft al dat gedoe dan nog gehad? Als je per se niet wil vernederlandsen, en wil voorkomen dat je gezin het ook doet, moet je hier gewoon niet zijn. Simpel als dat.
The End Times are wild
pi_57112594
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door NanKing op 02-03-2008 20:48:54 (Ik mocht dit nog niet typen :@) ]
ijs_beer fan!
pi_57112599
pi_57112669
Wat mij betreft mag iedere turk die een dergelijk verhaal kan schrijven zijn aanstaande vrouw hoogstpersoonlijk uit de binnenlanden van turkije ophalen.
-
  zondag 2 maart 2008 @ 20:52:53 #9
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_57112685
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef LXIV het volgende:
Maar goed. Als je zo graag Turks wil blijven, -wat overigens je goed recht is en hulde dat je niet toegeeft aan de verzoekingen van de Westerse maatschappij-, dan moet je toch beslist niet in Nederland blijven wonen.
Want je kunt nog zo'n oerturkse vrouw uit het achterland van Anatolië halen, wanneer je er in Nederland een gezinnetje mee gaat stichten zullen je kinderen toch naar een Nederlandse school moeten, Nederlands leren spreken, bekend raken met Nederlanse cultuur, normen en waarden en tot slotte gewoon Nederlanders worden. (Met een kleurtje en al dan niet islamitisch).
Dus wat voor zin heeft al dat gedoe dan nog gehad? Als je per se niet wil vernederlandsen, en wil voorkomen dat je gezin het ook doet, moet je hier gewoon niet zijn. Simpel als dat.
Amen
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_57112691
oftewel je wilt een onderdanig turks vrouwtje die het toelaat dat je haar als boksbal gebruikt en je niet tegen durft te spreken
pi_57112726
Waarom hoepel je niet op naar Turkije?
Kun je lekker 100% Turks trouwen, praten, eten, wonen, werken, geloven en wat al niet meer.
Doe wat je wilt maar geef niet af op de Nederlandse samenleving waar alles anders is.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:56:23 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57112767
Het uiterlijk van een Marokkaanse maar het gedrag van een hoer, Ideaaaaal

Maar meneer wil weer een saai gedienstig gelovig saai tutje om het huishouden voor hem te doen. Alsof een vrouw geen persoon is maar slecht de PA van de man.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Admin zondag 2 maart 2008 @ 20:57:08 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_57112780
Christ

Ga je mond spoelen met zeep, en boek een ticket en ga een vrouw halen uit de diepe binnenlanden van TR.
Allah straft onmiddelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_57112825
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:57 schreef yvonne het volgende:
Christ

Ga je mond spoelen met zeep, en boek een ticket en ga een vrouw halen uit de diepe binnenlanden van TR.
Allah straft onmiddelijk
Over 6 dagen ben ik weg.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:02:45 #15
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_57112890
Een goede vrouw is een cheffin in de keuken, de beste moeder van de planeet, en een hoer in bed.

TS is zo gek nog niet.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 2 maart 2008 @ 21:03:39 #16
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57112897
God, wat ben ik toch blij dat ik een blanke westerling ben, als ik dit zo hoor!

In ieder geval, je zoekt dus een moederlijk naïef moslimvrouwtje, succes met zoeken. Als je eenmaal laat zien dat je centen hebben komen ze zo op je af, zo dom zijn ze niet.
Zyggie.
pi_57112910
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef LXIV het volgende:
Tegentijd dat ik serieus aan kinderen ga beginnen ( te denken) is aantal moslims in NL ook weer gestegen hé, nou ja, in heel Europa.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:04:54 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57112917
Klinkt alsof je met je moeder moet trouwen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_57112975
* TheMagnificent is het eens met Triggershot.

Turks-Turkse meisjes.
pi_57112999
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
TheMagnificent is het eens met Triggershot.

[ afbeelding ]

Turks-Turkse meisjes.
Is zij nie van Yaprak dokumu?
pi_57113031
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is zij nie van Yaprak dokumu?

Fahriye Evcen is de naam.

[ Bericht 17% gewijzigd door TheMagnificent op 02-03-2008 21:17:25 ]
pi_57113089
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 2 maart 2008 @ 21:13:26 #23
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_57113113
Voor de TS zie ik eerder een dikkke boerse turkin met hoofdoek voor me.
De knappe meisjes zijn verwesterd en laten zich ballen door mensen zoals ik.
Zyggie.
pi_57113123
Het positieve aan allochtonen uit bepaalde landen die in Nederland wonen en zoals jij zegt 'vernederlandst' zijn ten opzichte van vrouwen die nog in dergelijke landen wonen.. is dat ze eerder het bed met je delen en je niet eerst een heel serieuze relatie/verloving/huwelijk moet hebben.
Dit gaat overigens niet over huwelijk, maar over lust.
pi_57113132
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef Zyggie het volgende:
Voor de TS zie ik eerder een dikkke boerse turkin met hoofdoek voor me.
De knappe meisjes zijn verwesterd en laten zich ballen door mensen zoals ik.
Nee, jij hebt een gavur generaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')