abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57188123
Jammer Fruppel en Again .. en succes met je project Mefke.

En ivm ovulatietest-gedoe: Ik las dat Happy het had over de ovulatietesten van testjezelf:

ik was (ben) er inderdaad tevreden over.
Wat wel belangrijk is: test altijd het dezelfde tijdstip anders kan je je piek missen. En mocht je een maand geen positieve test hebben gehad, dan moet je misschien de volgende keer rond de tijd dat de test begint te werken dubbel testen (ochtend en avond) zodat de piek wel te traceren is.

[ Bericht 6% gewijzigd door hellennelleh op 06-03-2008 17:39:41 ]
pi_57188544
Mefke dat klinkt leuk even je gedachten verzetten met een leuke nieuwe uitdaging. Dan met frisse moed weer starten Geniet ervan en natuurlijk ook van je bruiloft!
Haha ik hoop ook dat je mij straks niet meer terug ziet Maar ben bang van wel hahaa. Nou hoe dan ook, tot snel!

Ik ga morgen maar effe testjes bestellen (ovutestjes) online. De CB's zijn zo duur
pi_57189994
Dank jullie wel voor de info! Ik heb nu toch sensitesten besteld, op internet wel veel positieve dingen over gelezen.
We zien wel hoe die werken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57190308
Zal best een dilemma zijn geweest, Mefke! Maar ik ben even vergeten hoe oud je bent en of je dus een beetje op moet schieten Veel plezier met die functie in ieder geval en natuurlijk ook een hele fijne trouwdag gewenst!!!
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:24:06 #55
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_57190363
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:17 schreef juttertje het volgende:
Zal best een dilemma zijn geweest, Mefke! Maar ik ben even vergeten hoe oud je bent en of je dus een beetje op moet schieten Veel plezier met die functie in ieder geval en natuurlijk ook een hele fijne trouwdag gewenst!!!
Ik denk dat ze in 1979 is geboren, dus ze is nog niet zo heel oud. Ik heb eigenlijk precies dezelfde keuze gemaakt, al was de reden van de keuze een andere. Ik ga in augustus naar far far away, en dat is een beetje lastig met een zwaar zwangere buik...
pi_57190404
Mefke, veel plezier met je project!!
En natuurlijk met je Dat is ook zooooo leuk

Knap van je dat je er zo tegen aan kunt kijken
pi_57190645
Ik lig ziek in mn bedje
Vandaag mijn laatste vruchtbare dag, gisteravond ondanks dat ik me al niet lekker voelde toch geklust
Deze ronde blijven we dan op 2x klussen hangen, maar wie weet!

Nu weer het lange zenuwslopende afwachten.

(Ik had net trouwens iets heel raars; ik moest niesen en kreeg daardoor een ontzettende pijnscheut in mijn linkereileider.)

Jepali, gefeliciteerd!
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:24:54 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57192082
Againnie, we zitten dus echt weer samen in ronde 11 he wanneer zullen we nou weg mogen hier he!
Hier weer bijna aan de slag met de ovulatietesten en klussen! Zal het deze ronde dan eindelijk raak zijn!?
Heb altijd gehoopt om voor mijn 25ste zwanger te zijn maar die kans word wel steeds kleiner nu, volgende maand vier ik mijn 25ste verjaardag...

Beterschap reinhilde!
Fuente succes alvast met de testen! Hoop dat je er iets aan hebt!
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:39:03 #59
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_57192349
nooit de hoop opgeven Fruppel...
pi_57192491
he wat balen Fruppel!!
Ik gun het jou en Again zo erg!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:50:58 #61
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57192577
Ik geef de hoop ook absoluut niet op, dat is tot nu toe ook nog niet zo geweest...maar zo af en toe slaat de paniek toe, wat als het nou niet lukt!
Iedereen om ons heen word zwanger, en wij? Wij blijven proberen en vermijden de vragen wanneer wij eens voor een kindje gaan.
Vraag me soms af of we niet iets verkeerd doen
pi_57192826
Jullie doen echt niets verkeerd hoor
Blijven hopen!! De paniek kan ik me voorstellen, maar blijf positief!
pi_57192997
Goh dames, het is jullie allemaal zo hard gegund hé! En het zit er ook wel aan te komen, liever gisteren dan morgen natuurlijk! Misschien is een doktersonderzoek toch zo geen slecht idee, al lijkt het wat eng. Jullie zouden niet de eerste zijn bij wie gewoon wat hormonen slikken of iets kleins dergelijks er voor zorgt dat jullie meteen hupsakee naar het zwangerschapstopic kunnen, en dat is het toch wel waard...
Zeker toen ik jouw 25 jaar verhaal las Frups, ik wou dat ook zo graag, een kindje op mijn 25ste. Ik heb dat cadeautje gehad, maar ik vind dat jij er al veel langer recht op had dan ik. Ik zou gerust nog een paar maanden willen wachten hebben eer ik aan de beurt was als jullie daardoor al voor mij zwanger zouden geworden zijn!

Dikke knuffel alleszins.

Mefke, lijkt me idd leuk om even met iets anders bezig te zijn en daarna idd weer met frisse moed er aan te beginnen. Heel veel plezier op en met je huwelijk, het is echt een geweldige dag!
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:09:39 #64
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57194340
Liza lieverd...het is jou en alle zwangeren met jou natuurlijk net zo gegunt he!
De een heeft nou eenmaal wat meer geluk dan een ander denk ik dan maar!
Ik ben ook wel echt heel erg ongeduldig hoor en ik weet ook heus wel dat er meiden zijn waarbij het allemaal nog veel langer duurt, tenslotte ben ik nog geen jaar bezig al zit ik wel al in de 11de ronde (zijn sinds juni bezig).
Over 2 weken gaan de zwemmers naar het ziekenhuis! Ben benieuwd!
pi_57196222
Dat heb ik ook hoor. Ik gun het ook iedereen. Iedereen om me heen wordt zwanger, als ik me daarom druk zou moeten gaan maken Zonde van mijn energie haha.
Het blijft een wondertje, voor iedereen. En iedereen moet daar lekker van genieten.
Wij moeten er iets meer voor doen, maar reken maar dat ik zal genieten als het eenmaal zover is!
pi_57200613
Welke sensitest hebben jullie? De dipstick, de midstream of de cassette?
pi_57200886
Ik heb de dipstick besteld, gewoon van die kartonnetjes.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_57201379
sorry; dubbel

[ Bericht 55% gewijzigd door hellennelleh op 06-03-2008 17:52:45 ]
pi_57201515
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:09 schreef Again het volgende:
Welke sensitest hebben jullie? De dipstick, de midstream of de cassette?
Ik heb zelf cassettes, en die doen het prima. (Niet dat ik zwanger ben na 3 ronden testen en 7 rondes zonder tests.. )
Testjezelf.nu schrijft dat de midstreams en dipsticks niet betrouwbaar zijn:

Ovulatietesten in cassette vorm kennen een hogere betrouwbaarheid dan een ovulatietest in midstream formaat. (...)
Bij een midstream LH test is de hoeveelheid urine bij iedere test weer anders, afhankelijk van de tijd die de midstream in de urine wordt gehouden. Wij raden het gebruik van Midstream Ovulatietesten dan ook niet aan.
De ovulatie Dipsticks die op internet te koop worden aangeboden zijn niet geschikt voor thuisgebruik. Deze strips of sticks zijn alleen betrouwbaar als ze worden gebruikt in gecontroleerde omgevingen (zoals geautomatiseerde urine strook lezers). Voor thuisgebruik zijn deze dipsticks ongeschikt. Bovendien zijn veel van deze dipsticks van bedenkelijke kwaliteit.

http://www.testjezelf.nu/(...)-ovulatietesten.html
Fuente; als die dipsticks van jou gewoon werken, kan je dat dan hier melden? Mochten mijn ronden weer beginnen is het wel fijn om de goedkoopste testen te vinden.
pi_57201821
Is goed hellennelleh, maar ik heb geen idee of ik deze maand al een ei zou spotten. Ik heb ze nog niet binnen en als ik weer een hele korte cyclus heb, zal ik al wel een eisprong gehad hebben of krijg ik er niet eens 1.
Zaterdag verwacht ik ze binnen te hebben en dan begin ik er meteen mee
Sara
Merel
Ukje
pi_57202802
Hee wat leuk om weer wat meiden uit 'mijn' tijd voor een 2e te zien gaan! Vicky, Fuente en Jepali....grappig.
Wij zijn ook nog steeds bezig, maar 't vlot niet echt. Ik heb al een paar clomidkuren achter de rug maar die slaan niet echt aan. De gyn wil dat ik een baarmoederfoto laat maken om te kijken of mijn eileiders wel toegankelijk zijn. Dat schijnt echter nogal pijnlijk te zijn en daar heb ik nu niet zo'n zin in...

Maar goed, we blijven vooral doorgaan
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57203350
Wat jammer dat het nog niet zo wil lukken Igraine..Hoe ging het toen bij Myhron?
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:26:37 #73
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_57203531
@ Igraine: een vriendin van mij heeft dat onlangs laten doen, kijken of haar eileiders wel toegankelijk zijn. En qua pijn viel het behoorlijk mee. Ze had het veeeeeeel erger verwacht.
Ze had natuurlijk wel wat pijn, maar meer achteraf dan tijdens het onderzoek en toen mocht ze gewoon pijnstillers nemen natuurlijk. Het viel haar dus allemaal wel mee.
pi_57204139
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:19 schreef Fuente het volgende:
Wat jammer dat het nog niet zo wil lukken Igraine..Hoe ging het toen bij Myhron?
Toen hebben we het 'gewone' circuit doorlopen. Eerst een jaar proberen, toen twee maanden temperaturen, toen eindelijk doorverwezen naar de gyn. Daar bleek vrijwel direct dat ik PCO heb en bij de eerste ronde clomid was het (onverwacht) raak.

Nu ben ik weer even gestopt met de clomid, ik werd er behoorlijk chaggo van en kwam ook weer direct behoorlijk aan (en ik ben al veel te zwaar naar m'n zin) dus nu even rustig aan....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_57204507
Ik heb gewoon de dipsticks besteld, denk dat het wel los loopt.. Die zijn een stuk goedkoper en als ze niet goed werken ach dan bestel ik wel die andere..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')