--quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering he, ik wou dat ik zo grappig als jij was.
Jij hebt toch je eigen clan?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik zou graag onderdeel worden van la familia
Ja maar die zijn niet zo van dat Italiaanse gebeurenquote:
Sukkeltje.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik zou graag onderdeel worden van la familia
quote:
Ik zag hetquote:Op zondag 2 maart 2008 20:09 schreef Jasza het volgende:
Twente uit gaat zaterdag ook weer gezellig loten worden voor een kaart, op 410 forum word bijv al opgeroepen dat iedereen een kaart moet halen, zullen wel iets van plan zijn
Ik laat hem gewoon weer halen natuurlijk, vroeg opstaan is niets voor mijquote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zag hetmoet ik weer om 10 uur daar staan terwijl ik 9 uur moet werken maar ik wil daar wel heen!
Van Geel doet de spelers aan/verkopenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:53 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee, kneus. Hij zet de handtekening.
Als je al een kop wil zien rollen, schreeuw dan om de kop van Jaakke en/of Van Geel.
Wat Jesse betreft, daar hoef je geen grappen over te maken. Zeker jij niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef denthemen het volgende:
[..]Omdat ik dat Italiaanse gedoe belachelijk noem?
Er zal best wel wat ergs zijn met Jesse, dan is een doek wel gepast, maar een grap over sommige pubers daar mag niet meer?
jij gaat dan naar bedquote:Op zondag 2 maart 2008 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon weer halen natuurlijk, vroeg opstaan is niets voor mij
Dan bied ik daar excuses voor aan maar het geen wat ik neerzette was niks tégen Jesse natuurlijk. Ik ken die jongen niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat Jesse betreft, daar hoef je geen grappen over te maken. Zeker jij niet.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan bied ik daar excuses voor aan maar het geen wat ik neerzette was niks tégen Jesse natuurlijk. Ik ken die jongen niet.
We winnen allebei in eindhoven manquote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
Gefeliciteerd
Nu doorstoten naar het kampioenschap a.u.b.
Wij helpen dan wel een handje als we al zeker zijn de laatste wedstrijd
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We winnen allebei in eindhoven man
Kennelijk weet jij meer...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering he, ik wou dat ik zo grappig als jij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |