Hij doet het dit seizoen goed, en daar baseer ik me op. Ik zie heel weinig van hem en wat ik zie is goed.quote:
Ja dat is ook een verkeerde beslissing...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze kunnen ook een luie Spanjaard halen die meer dan 2 miljoen verdiend met het warmhouden van de tribune.
Inderdaad, denk ook niet dat hij bij Ajax past. Al is hij nu wel wat jaartjes ervarender enzo dan toen hij in de top (Feyenoord) faalde.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef BoNi het volgende:
Naast het feit dat ik Lurling echt de meest walgelijke persoon op de Nederlandse velden vind heb je natuurlijk wel gewoon gelijk. De beste speler van NAC.
Maar Ajax en Lurling is een compleet ongeschikte combinatie, dus totaal niet van toepassing (hoop ik).
Dank je, deze omschrijving zocht ik eigenlijk. Case closed, teveel Lurling in een Ajax topic.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:18 schreef BoNi het volgende:
Naast het feit dat ik Lurling echt de meest walgelijke persoon op de Nederlandse velden vind heb je natuurlijk wel gewoon gelijk. De beste speler van NAC.
Maar Ajax en Lurling is een compleet ongeschikte combinatie, dus totaal niet van toepassing (hoop ik).
quote:'United biedt twintig miljoen en spelers voor Huntelaar'
-------------------------------------------------------------------------------
Datum: 3-mrt-2008 10:04
Manchester United bereidt een bod voor op Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto, tweede van links). Volgens dagblad The People hebben The Red Devils vijftien miljoen pond, zo’n twintig miljoen euro, over voor de eredivisietopscorer.
Om Ajax over de streep te trekken, zou United de Chinees Dong Fangzhuo en Danny Welbeck de stap in omgekeerde richting willen laten maken. Beiden zijn aanvallers. Fangzhuo is met z’n 23 jaar te oud om een ‘talent’ te worden genoemd. De amper zeventienjarige Welbeck is het jongste product van de succesvolle opleiding van United.
Huntelaar werd de voorbije maanden herhaaldelijk in verband gebracht met Manchester United. Ook AS Roma en Juventus zouden in de markt zijn voor de spits. (MA)
Zo succesvol is die jeugdopleiding niet, de laatste Man Utd-waardige voetballers die doorbraken waren David Beckham, Ryan Giggs, de gebroeders Neville, Paul Scholes en Nicky Butt, en dat was een jaar of tien geleden.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:30 schreef Wooldoor het volgende:
Dan nog zeg ik probeer hem koste wat het kost te behouden, we hebben sinds lange tijd niet zo'n goede spits gehad. Sinds lange tijd ook niet meer zo'n spits gehad die gewoon altijd speelt en nooit gewisseld zou worden.
[..]
Zou wel mooi zijn..quote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:
Volgens Barbara Barend blijven KJH en Johnny nog een jaar
Babsquote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:
Ik proef toch wat Tilburgse jaloezie hier.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef toma het volgende:
jezus
Geen 1 speler die in de basis staat bij NAC is beter dan een basisspeler van Ajax.
Surequote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Longmen het volgende:
Misschien heeft Johan ze gebeld en gezegd "blijf nog een jaar en jullie kunnen daarna samen naar Barcelona".quote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Nashje het volgende:
Lijkt me sowieso vreemd als Klaas en Johnny nu al hebben besloten wat ze gaan doen.
Lurling doet het best aardig en is op dit moment sowieso beter dan ene Luque.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
jezus
Geen 1 speler die in de basis staat bij NAC is beter dan een basisspeler van Ajax.
Een basisspeler vergelijken met een speler op de bank/tribune.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lurling doet het best aardig en is op dit moment sowieso beter dan ene Luque.
Ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:13 schreef Noshiba het volgende:
Wie waagt t hier om een naam als lurling te noemen,
Maar absoluut niet van meerwaarde tov Suarez en Leonardo.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lurling doet het best aardig en is op dit moment sowieso beter dan ene Luque.
Sommige spelers op de tribune zijn anders beter dan enkele van onze basisspelers.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een basisspeler vergelijken met een speler op de bank/tribune.
Lekker nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |