Omdat Gentenaar aan heeft gegeven te willen keepen en niet reserve te willen blijven. Stekelenburg heeft aangegeven te willen verlengen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom Gentenaar, lijkt me een uitstekende tweede keeper?
En Rommedahl mag van mij voor de breedte wel blijven.
Lijkt me een ideale speler om in te zetten, wanneer je 1-0 voorkomt en de tegenstander gaat ruimtes weggeven.
Kun je mooi Rommedahl de diepte in sturen.
Verder is je lijstje wel logisch, alhoewel Colin in zijn laatste wedstrjiden toch aardig overeind bleef. (misschien ook voor de breedte?)
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk toch dat Ajax voor volgend jaar Lurling gaat kopen.
Vind je? Voor een spits kijk ik liever naar de topscorers lijst...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgende week is hij de beste speler van de NR 2 van Nederland, dat zegt wel iets natuurlijk.
Daar hebben we er nog niet genoeg van inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2008 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling is dan ook geen spits maar een linksbuiten.
Geen goeie nee.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar hebben we er nog niet genoeg van inderdaad
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling is dan ook geen spits maar een linksbuiten.
Sikora is ook bij NAC een matige speler, heeft vaak niet eens basisplaats. Lurling is een van de betere, zoniet de beste speler van NAC.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef Longmen het volgende:
![]()
Sikora speelt ook bij de nummer2 ook maar terughalen dan?
Ten Rouwelaar misschien?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
Zoals Johan Derksen gisteren al zei.. de spelers van NAC beginnen nu echt te denken dat ze zelf zo goed zijn terwijl het toch duidelijk baggerspelers zijn die zo hoog staan dankzij de trainer.
Niemand van die selectie is geschikt voor de top3 clubs
Hoeft niet, ze kunnen ook een luie Spanjaard halen die meer dan 2 miljoen verdiend met het warmhouden van de tribune.quote:
*rilt* Lurling in het roodwitquote:Op maandag 3 maart 2008 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
Echt, als Ajax besluit Anthony Lurling te halen, verleng ik mijn SCC niet.
Van NAC ja... Is ook gebleken dat deze jongen faalt op hoger niveau. En ik ben zeker niet onder de indruk van zn presteren dit seizoen bij NAC. Spaan is ook al lange tijd niet geloofwaardig meer. Er is echt wel beter.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sikora is ook bij NAC een matige speler, heeft vaak niet eens basisplaats. Lurling is een van de betere, zoniet de beste speler van NAC.
Zou wel mooi zijn voor een film of een boek. " Ten Rouwelaar, Van FC Eindhoven naar Ajax in 3 jaar"quote:Op maandag 3 maart 2008 11:16 schreef Triptamine het volgende:
Ten Rouwelaar misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |