toch wel wat denk ik aangezien ik nog geen inschrijving in dit topic heb gezien behalve van de mensen die dit al de 1ste ronde hebben gespeeldquote:Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel inschrijvingen zijn er nog nodig?
Hoe meer, hoe beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel inschrijvingen zijn er nog nodig?
Het spel gaat lijkt me dan gewoon door maar de dorpsidioot heeft zijn taak dan gewoon goed volbracht en heeft dus al gewonnen...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Artanis1, beantwoord mijn vraag over de dorpsidioot eens.
ocharme tochquote:Op zondag 2 maart 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer na refreshen kijk ik automatisch snel even omhoog, maar sinds het einde geen enkele PM meer gehad.
Maar dan zijn er dus twee winnaars, uiteindelijk?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:55 schreef Wouser het volgende:
[..]
Het spel gaat lijkt me dan gewoon door maar de dorpsidioot heeft zijn taak dan gewoon goed volbracht en heeft dus al gewonnen...
Ik denk dat dat gewoon een bijrolletje is wat uiteindelijk niets aan het spel veranderd. Main is nog steeds dorp tegen mafia zoals we net dedenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar dan zijn er dus twee winnaars, uiteindelijk?
johquote:Op zondag 2 maart 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dorpelingen hebben de vorige ronde gewonnen
Ik had ook gewoon tvp kunnen postenquote:
Ik doe graag mee, maar dan moet je wel mijn naam goed spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef PrincePolly het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarreGarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku.
7. tha_one
8. PrincePolly
9. Isdatzo
10. Wouser
11. WackyDuck
12.Puntenslijpsel
13.BrandX (?) Als we dan toch niet genoeg deelnemers hebben...
Hoeveel deden er nu defintief mee in de 1e ronde?
Nee dan laat maar, als je daarover al begint te zeikenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe graag mee, maar dan moet je wel mijn naam goed spellenPS mag ook, als dat makkelijker is
Ben bezig ermeequote:Op zondag 2 maart 2008 19:28 schreef -SG- het volgende:
Wouser maak is een OP.
Nouja, puntenslijper heeft iets banaals, iets grof. Slijpsel is toch wel iets verfijnder, vrouwelijker, hoop ik tochquote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee dan laat maar, als je daarover al begint te zeiken
Oh ja, ik zie dat je een vrouwelijk kind bent en grappen over puntenslijper niet grappig zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja, puntenslijper heeft iets banaals, iets grof. Slijpsel is toch wel iets verfijnder, vrouwelijker, hoop ik toch
Ja dat is dus het probleemquote:Op zondag 2 maart 2008 20:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie dat je een vrouwelijk kind bent en grappen over puntenslijper niet grappig zijn.
Toch vind ik puntenslijper als vrouw wel een geile naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |