toch wel wat denk ik aangezien ik nog geen inschrijving in dit topic heb gezien behalve van de mensen die dit al de 1ste ronde hebben gespeeldquote:Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel inschrijvingen zijn er nog nodig?
Hoe meer, hoe beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:45 schreef Isdatzo het volgende:
hoeveel inschrijvingen zijn er nog nodig?
Het spel gaat lijkt me dan gewoon door maar de dorpsidioot heeft zijn taak dan gewoon goed volbracht en heeft dus al gewonnen...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Artanis1, beantwoord mijn vraag over de dorpsidioot eens.
ocharme tochquote:Op zondag 2 maart 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Elke keer na refreshen kijk ik automatisch snel even omhoog, maar sinds het einde geen enkele PM meer gehad.
Maar dan zijn er dus twee winnaars, uiteindelijk?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:55 schreef Wouser het volgende:
[..]
Het spel gaat lijkt me dan gewoon door maar de dorpsidioot heeft zijn taak dan gewoon goed volbracht en heeft dus al gewonnen...
Ik denk dat dat gewoon een bijrolletje is wat uiteindelijk niets aan het spel veranderd. Main is nog steeds dorp tegen mafia zoals we net dedenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar dan zijn er dus twee winnaars, uiteindelijk?
johquote:Op zondag 2 maart 2008 19:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dorpelingen hebben de vorige ronde gewonnen
Ik had ook gewoon tvp kunnen postenquote:
Ik doe graag mee, maar dan moet je wel mijn naam goed spellenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef PrincePolly het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarreGarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku.
7. tha_one
8. PrincePolly
9. Isdatzo
10. Wouser
11. WackyDuck
12.Puntenslijpsel
13.BrandX (?) Als we dan toch niet genoeg deelnemers hebben...
Hoeveel deden er nu defintief mee in de 1e ronde?
Nee dan laat maar, als je daarover al begint te zeikenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe graag mee, maar dan moet je wel mijn naam goed spellenPS mag ook, als dat makkelijker is
Ben bezig ermeequote:Op zondag 2 maart 2008 19:28 schreef -SG- het volgende:
Wouser maak is een OP.
Nouja, puntenslijper heeft iets banaals, iets grof. Slijpsel is toch wel iets verfijnder, vrouwelijker, hoop ik tochquote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee dan laat maar, als je daarover al begint te zeiken
Oh ja, ik zie dat je een vrouwelijk kind bent en grappen over puntenslijper niet grappig zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nouja, puntenslijper heeft iets banaals, iets grof. Slijpsel is toch wel iets verfijnder, vrouwelijker, hoop ik toch
Ja dat is dus het probleemquote:Op zondag 2 maart 2008 20:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie dat je een vrouwelijk kind bent en grappen over puntenslijper niet grappig zijn.
Toch vind ik puntenslijper als vrouw wel een geile naam.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie dat je een vrouwelijk kind bent en grappen over puntenslijper niet grappig zijn.
Toch vind ik puntenslijper als vrouw wel een geile naam.
Schakel mod/admin hulp in. Net als dat FokIdols opeens een groot bericht kreeg. Of zoals je bij de fokawards in elk subforum een advertentie kreeg. Maak het groot!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef Artanis1 het volgende:
Ik vind 't prima. Misschien moeten we 't beter adverteren, maar ik heb geen idee hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet erg heel mooie OP alleen header vind ik wel goed gelukt tussenkopjes is bagger![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:27 schreef Wouser het volgende:Header is mooi, tussenkopje misschien iets met een roos? op het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet erg heel mooie OP alleen header vind ik wel goed gelukt tussenkopjes is baggerA little knowledge is a dangerous thing.
Ongeveer de 68e keer dat ik het vraag, STELLETJE LAKSE HONDEN, HOEVEEL????quote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef PrincePolly het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarreGarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku.
7. tha_one
8. PrincePolly
9. Isdatzo
10. Wouser
11. WackyDuck
12.Puntenslijper
13.BrandX (?) Als we dan toch niet genoeg deelnemers hebben...
14.Silver_Shark
Hoeveel deden er nu defintief mee in de 1e ronde?
37.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ongeveer de 68e keer dat ik het vraag, STELLETJE LAKSE HONDEN, HOEVEEL????
14 nu.
niet schrijf je zo: nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta er neit beer bij
En 's nachts is dus met een 'voor de s en niet er na
Misschien nog eerst even 2 rondes zonder al te veel mensen, is makkelijker om problemen e.d af te vangen en de regels te verduidelijken.. en dan het dan pas "groot maken"?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Schakel mod/admin hulp in. Net als dat FokIdols opeens een groot bericht kreeg. Of zoals je bij de fokawards in elk subforum een advertentie kreeg. Maak het groot!
Ja en het is niet beer maar meer. En PS typt te snel en dat gaat mis. Allemaal waar, fair enoughquote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
niet schrijf je zo: niet
en dus niet zo: neit
Ik sluit me daarbij aan...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien nog eerst even 2 rondes zonder al te veel mensen, is makkelijker om problemen e.d af te vangen en de regels te verduidelijken.. en dan het dan pas "groot maken"?
Hé, je bent een meisje.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en het is niet beer maar meer. En PS typt te snel en dat gaat mis. Allemaal waar, fair enough
En van mij hoeft het nog niet groot, iemand zei iets over meer adverteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hé, je bent een meisje.Hé problemen mee?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hé, je bent een meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hé, integendeelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hé, integendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat jij wilt, schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Scherpquote:
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Anders zet iedereen die meedoet het even in z'n signature?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: