als er volgende week gewonnen wordt wel jaquote:Op zondag 2 maart 2008 16:10 schreef SCH het volgende:
Oh, wat grappig, er zijn echt ajacieden die denken dat ze weer kans maken op de titel
Ik bedoel het meer in de strijd tegen degradatie ( omdat vvv ook punten paktequote:
Win je volgende week is het 3 punten, hoop doet levenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:10 schreef SCH het volgende:
Oh, wat grappig, er zijn echt ajacieden die denken dat ze weer kans maken op de titel
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als er volgende week gewonnen wordt wel ja![]()
Nu niet, maar zondag alles op de winst en dan heb je zeker nog wel kansquote:Op zondag 2 maart 2008 16:10 schreef SCH het volgende:
Dan hoop ik wel dat PSV wintquote:Op zondag 2 maart 2008 16:11 schreef waterreus23 het volgende:
Word nog een hete donderdagavond in en tegen de Spurs
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom op Feyenoord en PSV !!!!
Nog een keerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:13 schreef Superheld het volgende:
Affluiten zo, prima standen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
De verdediging van Feyenoord trouwens. Mijn god dat is nog triester dan ons verdediging in november/december
!
Zover ik begrepen was de penal van PSV dat ookquote:Op zondag 2 maart 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
Slecht weekend voor heel Rotterdam
Maar wat een b-commentator zit daar weer bij utrecht, wie is dat joh.
Volstrekt onterechte penalty trouwens.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zover ik begrepen was de penal van PSV dat ook
Ey mafkees, zo praat je maar tegen je vader ja pauper.quote:Nashje zondag 2 maart 2008 @ 16:09 (#15)
Hou je bek nou maar
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zover ik begrepen was de penal van PSV dat ook
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef Nashje het volgende:
Al is de competitie nog zo idioot, kijk naar rotterdam-zuid en lach je dood
Ongetwijfeld.. Maar NEC heeft toch echt de meeste en beste kansen gehad vandaag..quote:
Niet zo stoer doen sukkkeltjequote:Op zondag 2 maart 2008 16:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ey mafkees, zo praat je maar tegen je vader ja pauper.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef numero_uno het volgende:
De enige scorende spits van AZ speelt bij ons![]()
LENS
![]()
Die hebben het toch gewoon zelf in de hand? Die moeten zelf nog tegen VVV en Excelsior. AZ sprokkelt waarschijnlijk wel genoeg om ergens rond die 11e/12e plek te blijven hangen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:19 schreef waterreus23 het volgende:
Kijk eens naar de banauwde positie van AZ:
9. FC Utrecht 27-38
10. Vitesse 27-36
11. AZ 27-31
12. NEC 27-30
13. Heracles 27-29
14. de Graafschap 27-26
15. VVV Venlo 27-26
16. Willem II 27-26
programma AZ:
AZ - Feyenoord:
FC Utrecht - AZ:
AZ - De Graafschap:
AZ -Vitesse:
VVV Venlo - AZ:
Excelsior - AZ:
Het was een mooie wedstrijd idd..quote:
Vanavond moet ik gewoon kijken..ben echt benieuwdquote:Op zondag 2 maart 2008 16:22 schreef Cyberia18 het volgende:
19.00 uur Devrim.
Hoor de fluitconcerten in De Kuip![]()
![]()
![]()
Maak daar maar een DVDbox van.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef Longmen het volgende:
Wordt weer een mooie dvd met hoogtepunten in Rotterdam [ afbeelding ]
Direct in de uitverkoopbakkenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef Longmen het volgende:
Wordt weer een mooie dvd met hoogtepunten in Rotterdam [ afbeelding ]
Misschien volgende week tegen Heerenveen, maar nu eerst nog een week genieten van de standquote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef Dos37 het volgende:
alleeen die zeepbel bij NAC moet nog knappen.
6 punten verschil nuquote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef the_undertaker het volgende:
Joden die denken dat het kampioenschap er nog inzit
Wie doet nu stoerquote:
Ehm met de aanstaande wedstrijd in Eindhoven is dat niet heel gek...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef the_undertaker het volgende:
Kakkelakken die denken dat Europees voetbal er nog inzit
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ajax wint de rest nu wel denk ik maar PSV doet dat waarschijnlijk niet..
inderdaad..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ehm met de aanstaande wedstrijd in Eindhoven is dat niet heel gek...
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef the_undertaker het volgende:
De wedstrijd moet wel gewonnen worden. Makkelijk of niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:25 schreef Eduard37 het volgende:
Tja en ajax had gewoon een makkelijk weekend........
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kans is groot dat ajax volgende week verliest! Utrecht is altijd lastig voor PSV. Ajax kunnen ze meer hun eigen spelletje spelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik zie Ajax volgende week wel winnen van PSV, tot 3 punten in te lopen om vervolgens de week er op onderuit te gaan tegen een laagvlieger. Altijd hetzelfde verhaaltje.
angstquote:Op zondag 2 maart 2008 16:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
gevalletje "angst als grapje wegdoen"
Ajax komt eraan![]()
![]()
Aan doelpunten vóór zal het dit keer niet liggenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
Haha die joden die nu weer gaan hopen op de titelen uiteindelijk wel weer op hun bek gaan om alsnog dat ding op 3 of 4 punten mis te lopen...
loop niet zo te zwammen man!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
Haha die joden die nu weer gaan hopen op de titelen uiteindelijk wel weer op hun bek gaan om alsnog dat ding op 3 of 4 punten mis te lopen...
Feyenoord was goed héquote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
Hoe was het met feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
Inderdaad, dacht dat jullie dat dit seizoen ook ondervonden hadden?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:37 schreef Longmen het volgende:
Ah De.Kromme is er weer.
Nec thuis altijd lastig!
Dus, dat maakte de wedstrijd niet lastig?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Thuis speelde we 0-0 Mark [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar is men bij Ajax tegenwoordig al tevreden mee?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Thuis speelde we 0-0 Mark [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op Zondag 2 maaart 2008 14:41 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord speelt goed.Beetje weer zoals in het begin van het seizoen.
Als 010 onderuit gaat wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar is men bij Ajax tegenwoordig al tevreden mee?
Mwuahahaha Feyenoord 1-3 verliezen van Nec en dan nog commentaar hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef De.Kromme het volgende:
Broodje Gyrosquote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Feyenoord zijn laatste goede wedstrijd op 2 dec tegen heracles gespeeld.![]()
Waarom hebben ze bruins, waarom stelt die klote van marwijk hem op.![]()
Waarom hebben ze de guzman die op doel schiet met 5 km per uur.![]()
Wat was bujs weer slecht zeg.![]()
Waarom hebben ze makaay gekocht, die gast kan NIETS. kan geen bal overspelen, kreeg zn kansen vandaag weer maar verprutsen het weer. waarom hebben wij geen huntelaar , wat een spits![]()
Waarom mag ik van een paar idioten achter mij het elftal niet uitfluiten na de 1-2 en 1-3. En toen riep ik marwijk rot op. ging die gast helemaal losheb je dan zelf ook niet door dat marwijk laf speelt, en dat hij sinds 2 dec geen goede wedstrijd meer heeft gespeeld. En alleen maar bezig is met oranje
![]()
Hoogtepunt van de middag was broodje gyros waar ik 15 minuten aan zat
Wat kotst ik op dit elftal, en dan heb ik een kaart vooor zondag az-feyenoord![]()
Rustig Jorien, adem in, adem uit...quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Feyenoord zijn laatste goede wedstrijd op 2 dec tegen heracles gespeeld.![]()
Waarom hebben ze bruins, waarom stelt die klote van marwijk hem op.![]()
Waarom hebben ze de guzman die op doel schiet met 5 km per uur.![]()
Wat was bujs weer slecht zeg.![]()
Waarom hebben ze makaay gekocht, die gast kan NIETS. kan geen bal overspelen, kreeg zn kansen vandaag weer maar verprutsen het weer. waarom hebben wij geen huntelaar , wat een spits![]()
Waarom mag ik van een paar idioten achter mij het elftal niet uitfluiten na de 1-2 en 1-3. En toen riep ik marwijk rot op. ging die gast helemaal losheb je dan zelf ook niet door dat marwijk laf speelt, en dat hij sinds 2 dec geen goede wedstrijd meer heeft gespeeld. En alleen maar bezig is met oranje
![]()
Hoogtepunt van de middag was broodje gyros waar ik 15 minuten aan zat
Wat kotst ik op dit elftal, en dan heb ik een kaart vooor zondag az-feyenoord![]()
Heerenveen uit of thuis is ook easyquote:Op zondag 2 maart 2008 16:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Misschien volgende week tegen Heerenveen, maar nu eerst nog een week genieten van de stand![]()
![]()
Febo er niet bij.quote:'Gepasseerde Theo Janssen boos naar huis'
Vitesse kent een allerminst rustige voorbereiding in de aanloop naar de uitwedstrijd zaterdagavond bij Excelsior. Volgens Omroep Gelderland is Theo Janssen boos naar Arnhem teruggekeerd, nadat hij te horen kreeg dat hij niet in de basis zou beginnen.
Het is niet de eerste maal dat trainer Aad de Mos een aanvaring heeft met een selectiespeler van de Arnhemmers. Eerder lagen onder meer Anders Due, Remco van der Schaaf en Civard Sprockel in de clinch met de oefenmeester.
Janssen moest door een knieblessure een groot deel van het seizoen missen. In de laatste negen competitieduels stond hij telkens in de basis. Volgens het regionale medium mogen Jasar Takak en Yu Hai wél aan het startsignaal verschijnen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[SuperSunday] Sparta Rotterdam - Roda JC [#1]
Vitesse speelt nou ook niet echt beter sinds ie terug isquote:
Overlay uitzetten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels is Heerenveen - NAC Breda begonnen.
Ik kan geen gifjes maken, zie allemaal maar zwart beeld als ik cap.
Kan niet vinden hoe ik dat uit moet zetten.quote:
nekquote:
Eigen belang gaat even voor. Als NEC wint van de Graafschap en Heracles volgende week wint in Doetinchem dan kan het bijna niet meer fout gaan. Uiteraard moet de Graafschap er gewoon inblijven, laat Excelsior, Sparta & VVV maar op plek 16, 17 en 18 eindigen in willekeurige volgorde.quote:
Neuh, kijk rustig fullscreen en ben wat aan het eten..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:19 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is venomsnake uit woede en teleurstelling ondergedoken.
Nčh. 't Is elk jaar 't zelfdequote:
Ik moet het nog zien.. Geloof er niet zo in..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ontsteking in de rug.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is Berg btw? Geblesseerd?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
1-0 voor NEC, doelpunt van Holman.
Eén troost; Willem II verliest ook bijna altijd in Groningenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk ook bizar dat Groningen ongeacht vorm, stand, etc altijd maar verliest in Tilburg.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAH HAHAHA 1-2?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:18 schreef RayMania het volgende:
Zie je wel venom, alles komt gewoon goed!.
Straks nog even punten verliezen in Madrid en het weekend is weer top.
Je bent altijd welkom bij onsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:27 schreef Adelante het volgende:
VIT failliet, GRA eruit
ik ga toch echt niet naar nijmegen volgend jaar
Lekker belangrijk. Onderin staat het voortbestaan van clubs op bestaan, een iets belangrijkere strijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
"De politiestaking is in het voordeel van PSV"
Eens 81%
Onees 19%
Niet voor de kut-clubjes onderaan neequote:
Gaap.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet voor de kut-clubjes onderaan nee
Laat Willem II maar degraderen, we hebben het daar altijd moeilijk. Weg ermee.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Onderin staat het voortbestaan van clubs op bestaan, een iets belangrijkere strijd.
Juist. Top-9 kan me echt aan de reet roesten om eerlijk te zijn. Zou alleen mooi zijn wanneer Feyenoord de CL plek wint.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet voor de kut-clubjes onderaan nee
Als mijn moeder een pik had was het mijn moeder nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaap.
Volgens mij waren jullie kampioen vorig jaar als jullie niet bij 1 van die kutclubjes gelijk hadden gespeeld?
En als straf dat zij vorig seizoen niet met meer dan 0-2 verloren van Ajax!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Laat Willem II maar degraderen, we hebben het daar altijd moeilijk. Weg ermee.
Willem IIquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Laat Willem II maar degraderen, we hebben het daar altijd moeilijk. Weg ermee.
Zo ben je weer braafquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als mijn moeder een pik had was het mijn moeder niet![]()
![]()
Maar ja inderdaad waar, maar dat gebeurd bij elke club
Heb wel graag dat Heracles/NEC en Sparta erin blijven, toch wel leuke clubjes![]()
Zou wel erg triest zijn als ze nu degraderen, paar jaar terug speelden ze nog CLquote:
Ach, ze bakken er nu al drie jaar helemaal niets van. Terecht dat ze er es een keer uitvliegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zou wel erg triest zijn als ze nu degraderen, paar jaar terug speelden ze nog CL
Jeeeeeeuuhh..quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:46 schreef Blawh het volgende:
Scheids fluit af, ik wil cafe in.
Inderdaad, ik wou erheen. Kan alleen nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende week winnen in Doetinchem en ze krijgen het écht heel lastig.
Grappigquote:Op zondag 9 maart 2008 14:19 schreef SCH het volgende:
We mogen de andere wedstrijden toch wel gewoon hier bespreken?
Ik ben benieuwd of Affelay meedoet.
En zou Van Gaal de boel weer op orde hebben?
Nog 10 minuten
Poll op Ajax site zeker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
"De politiestaking is in het voordeel van PSV"
Eens 81%
Onees 19%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |