quote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef toma het volgende:
Ajax!
PSV Supporterquote:Op zondag 2 maart 2008 14:26 schreef waterreus23 het volgende:
voorspelling: (beetje gewaagd)
FC Utrecht - PSV: 0-1
Ajax - Excelsior: 2-2
FC Groningen - Heracles Almelo: 4-0
Feyenoord - NEC: 1-1
quote:----------------------------Stekelenburg------------------------------
Ogararu----------Heitinga-------------Vermaelen--------Vertonghen
-------------------Gabri------De Jong-----Davids-------------------
-----Kennedy---------------Huntelaar-------------Emanuelson----
Kan niet. De eredivisie wedstrijden gaan maar tot de c.quote:
Sarpong! opvallend.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef DJWeisz het volgende:
Wissels
Dennis Gentenaar
Samuel Kuffour (Gha)
Ismael Urzaiz (Spa)
Leonardo (Bra)
Dennis Rommedahl (Den)
Rasmus Lindgren (Zwe)
Jeffrey Sarpong
Nou ja hij heeft/had aardige voorzetten, maar een rare beslissing is het wel. En voor die jongen ook niet leuk, wordt zo'n beetje overal neergezet.quote:
Luque zit op de tribune, al is dat ook niet veel.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef avw1982 het volgende:
Emanuelson als vleugelspeler. Ajax moet toch wel betere vleugelspelers hebben.
Lijkt me nog altijd beter dan op de back, maarja op de bank kan ook natuurlijk.quote:
Ja Luque heeft niet meer de voorzetten die hij had aan het begin van het seizoen. Maar dan nog. Urbyquote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Luque zit op de tribune, al is dat ook niet veel.
Niet te veel vragen van hem héquote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus Koster, gun Leo nou ook eens wat speelminuten de laatste weken.
Die staat op 410quote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef djstoffel het volgende:
hey waar is leo? eeh driessen dan he
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn broertje moet aan de computer voor school
*kan wedstrijd niet volgen
Radio..quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan doet ie het toch voor of na de wedstrijd?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk toch lieverquote:
Nee dat moet nu want vanavond moet die weg etc...problemen, problemenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan doet ie het toch voor of na de wedstrijd?
Op de radio lijkt het altijd ontzettend spannend...kijk je 's avonds de samenvatting valt het altijd zwaar tegenquote:
Zijn probleem toch dat ie vanavond weg moet?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee dat moet nu want vanavond moet die weg etc...problemen, problemen
PSV is nog niet wakker volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2008 14:40 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd in utrecht
Wij scoren graag in de 89ste minuut de 0-1.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Jezus Utrecht is ontketend zeg
3 spelers van Feyenoord kregen achter elkaar een kans om de bal er in te tikken maar de bal kwam overal tegen aan behalve over de lijn.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:46 schreef Urquhart het volgende:
1-1 Heracles
Is Van Praag weer bezigquote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Jnk18 het volgende:
Die trompetten in de Arena.. echt TE erg gewoon
Preciesquote:
18' Ajax 0-0 (-) Excelsiorquote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef DANILXL het volgende:
tussenstanden?
Groningen-Heracles 1-1, de rest 0-0quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef DANILXL het volgende:
tussenstanden?
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:48 schreef DJWeisz het volgende:
0-1 NEC !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |