Die pissen natuurlijk liever tegen een kerk! Dat is het!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef FleshWound het volgende:
[..]
De man-heid in het algemeen pist ook niet zo vaak tegen bomen aan hoor.
Het is bloesezoon 2 die een din heeft. Nummer 1 heeft de heerquote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
=
Zeg, jij lijkt wel een beetje op Bloezzezoon 1 z'n vriendin, eigenlijk.![]()
![]()
Misschien niet qua armen, maar wel een beetje qua gezicht. Dacht ik.
klaarkomen is zo'n smeerboel.. altijd maar op de vrouw af moeten stappen...je continue moeten bewijzen..quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat zijn dan de negatieve kanten aan man zijn? Door je testosteron kom je minder snel aan, je wordt minder snel beoordeeld op je lijf, je kan pissen tegen elke boom die je tegenkomt...
Ik pis op festivals regelmatig in van die goten, tussen de mannen inquote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is bloesezoon 2 die een din heeft. Nummer 1 heeft de heer
Ik kan ook tegen een boom pissen hoorMet zo'n plastuit
Tezzje morgen jarigWat ga je uitdelen? En moet ik mijn badpak meenemen naar je feestje?
You've got some good points there...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klaarkomen is zo'n smeerboel.. altijd maar op de vrouw af moeten stappen...je continue moeten bewijzen..
Klaarkomen, ok dat is een punt. Maar ik stap eigenlijk altijd juist op mannen af, vooral op rebounds. En je bewijzen, geldt dat niet ook voor vrouwen?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
klaarkomen is zo'n smeerboel.. altijd maar op de vrouw af moeten stappen...je continue moeten bewijzen..
ik denk dat vrouwen zich in de maatschappij veel meer moeten bewijzen. (kunnen we wel zo hard zijn als mannen, kunnen we een vergadering zonder emoties leiden, etc etc.) terwijl mannen zich (voor hun gevoel) naar hun omgeving veel meer moeten bewijzen. Lijkt me lastig!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klaarkomen, ok dat is een punt. Maar ik stap eigenlijk altijd juist op mannen af, vooral op rebounds. En je bewijzen, geldt dat niet ook voor vrouwen?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat vrouwen zich in de maatschappij veel meer moeten bewijzen. (kunnen we wel zo hard zijn als mannen, kunnen we een vergadering zonder emoties leiden, etc etc.) terwijl mannen zich (voor hun gevoel) naar hun omgeving veel meer moeten bewijzen. Lijkt me lastig!
Anyways, interessante discussie, ga denk ik maar naar bed!
Ik hoop aanstaande zaterdag gewoon weer te kunnen spelen. Anders wil je me daar ook niet hebben, dan ben ik echt heel erg chagarijnig! Een week niet sporten is al verschrikkelijk, stel mij eens voor na 3 weken niet sporten.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]we gaan een andere keer wel verder, op de meet ofzo. Je komt toch ook, nu je geblesseerd bent?
Huhquote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is bloesezoon 2 die een din heeft. Nummer 1 heeft de heer
Zoiets ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
HuhHij is celibaat en leeft in een klooster, of hij leeft met een andere kerel?
nopequote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Jeutje DE, das niet erg gezond voor een mens, die stress...
Okayquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat maar door daar in huize CNS
De oven staat hier ff aan voor een paar kleine pizzaatjes
Jullie schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |