diepvries erwtjes.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gebruik je diepvries of potje voor de erwtjes?
Tnxx, goed idee voor deze week
Zo, tis inderdaad weer gebeurd, ze ligt KO.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:36 schreef cul_non_kul het volgende:
Vlgs. mij gaan we zodadelijk lekker aan de amuses en cocktails, voorafgaand aan de rollade etc...
Moest ik ook nog even een venkelsoepje erbij fabriceren, zitten we iig de halve avond lekker te eten.
Tezz, kindje KO werpen in bed? Klinkt spannend![]()
(ik voel een licht sadistische neiging opkomen)
Eerste ronde KO, of had je nog een rondje extra nodig voor de beslissing?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo, tis inderdaad weer gebeurd, ze ligt KO.
Ik heb gewoon haar tandjes gepoetst, plasje laten doen, Dikkie Dik voorgelezen en met haar geknuffeld
Nee hoor, eerste ronde gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Eerste ronde KO, of had je nog een rondje extra nodig voor de beslissing?
Duivels....hahahaquote:Op zondag 2 maart 2008 19:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, eerste ronde gebeurd.
Het wil later op de avond nog wel eens misgaan (dan komt ze een beetje bij uit haar coma), maar dat is dan ook weer zo opgelost.
Wraak ja!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Duiveks....hahaha
Ik had er vroeger altijd eenpesthekel aan als de kinderen 's nachts wakker werden.
Temeer omdat ik idioot vroeg mijn nest uit moest en mijn rust daardoor best behoorlijk verstoord werd.
Inmiddels is dat niet meer aan de orde, nu word ik 's nachts wel eens wakker.Ik denk dat het tijd is voor wraak
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er lekker uit DE!
Ik heb net een kokosnoot geslacht. En nu heb ik 400 gram kokosvlees. Iemand enig idee wat ik daar mee kan gaan doen? Isabeau was al zo vriendelijk om me te vertellen dat er behoorlijk veel calorieen inzitten.
Weet je zeker dat ze dezelfde vader hebben Bloes? Ze lijken totaal niet op elkaarquote:Op zondag 2 maart 2008 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, van de ozzyzoon is dit de laatste foto (in lijstje) die ik heb, zo'n 3 jaar geleden.
Je verbrandt de calorieen wel in het proces van een kokosnoot eet-klaar maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
raspen en roosteren en er serundeng van maken
raspen en gebruiken voor een kip/kokos gerecht
in kleine stukken snijden en opeten
legio mogelijkheden voor de klapper heur
Ik vind Frans wel tof. Heb tenslotte hetzelfde accent!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:14 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een succesvolle serie van Boer zoekt vrouw.
Eindresultaat: 4 vrijgezelle boeren zonder vrouw en 1 boerin met man.
Ik ben nog bezig met het verwerken van de liter rode wijn van vanmiddag....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer : heul zekerAllebei erg blauwe ogen, en een bepaald haarkenmerkje in hun nek
![]()
Heb het gechecked
@ SOL, het water loopt in mijn mond ja
@ DE, bij jou dus ook alga het zeker maken deze week, lekkerrrrrrr
![]()
Zo en dan ga ik er nu een chardonnaytje ingieten.
oeh, die knoflook en sjalotten lijken me erg lekker!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Jahh tnxx allemaal![]()
En weer verder:
-kokos met citroen, komijn en cardemom
-kalkoenrollade met een dressing van citroensap, palmsuiker en gemalen kruidnagel
-kalkoenrollade met tomaat en bleekseldeij in rijstazijn
[ afbeelding ]
-knoflook en sjalotten gepoft in port
[ afbeelding ]
de laatste 2 sets met de amuselepels heeft cnk gemaakt (dat moge duidelijk zijn met dat soort ingredienten) net als de wodka met druif/citroen/basilicum.
De rest komt van mijn hand af
Is CNK soms ook van jou?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer : heul zekerAllebei erg blauwe ogen, en een bepaald haarkenmerkje in hun nek
![]()
Heb het gechecked
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:06 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb te veel pizza gegeten. Zit de hele avond al vol. Nu lekker naar bedje
Zoo simpel is het leven!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]lekker volgebunkerd en nu een korte winterslaap
wat dat betreft ben ik blij dat ik geen man ben!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja was ik maar een man. Dan is het leven zo simpel
Wat zijn dan de negatieve kanten aan man zijn? Door je testosteron kom je minder snel aan, je wordt minder snel beoordeeld op je lijf, je kan pissen tegen elke boom die je tegenkomt...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik blij dat ik geen man ben!
Zeg, jij lijkt wel een beetje op Bloezzezoon 1 z'n vriendin, eigenlijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat zijn dan de negatieve kanten aan man zijn? Door je testosteron kom je minder snel aan, je wordt minder snel beoordeeld op je lijf, je kan pissen tegen elke boom die je tegenkomt...
- Ik zou willen dat ik aankwamquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat zijn dan de negatieve kanten aan man zijn? Door je testosteron kom je minder snel aan, je wordt minder snel beoordeeld op je lijf, je kan pissen tegen elke boom die je tegenkomt...
Dat ben jij specifiek, ik spreek over de man-heid in het algemeen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef FleshWound het volgende:
[..]
- Ik zou willen dat ik aankwam
- Ik word best nog eens beoordeeld op mn lijf![]()
- Zo vaak hoef ik nou ook weer niet tegen bomen aan te pissen.
U zei?
De man-heid in het algemeen pist ook niet zo vaak tegen bomen aan hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat ben jij specifiek, ik spreek over de man-heid in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |