Ohjee DE! Gaat t wel goed met je?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef DarkElf het volgende:
k*tdag, de hele wereld kan wat mij betreft verrekken...
ik ga maar eens douchen, heel lang, fuck de waterrekening en heel heet...
Vertel ?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deze maandag is het begin van een hele toffe week. Alleen vanavond heb ik niets te doen, ivm blessure. Ik kan me niet meer herrineren wanneer de laatste keer was dat ik een maandagavond niets te doen had, dus ben benieuwd wat dit me gaat brengen!
Voor de rest alleen maar leuke dingen deze week!
Ik ga zo ook een kopje koffie pakken denk ikquote:
ja hoor, echt f*cking fantastisch.quote:
Zo dan, dat klinkt niet best (op zijn zachtstuitgedrukt)quote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef DarkElf het volgende:
k*tdag, de hele wereld kan wat mij betreft verrekken...
ik ga maar eens douchen, heel lang, fuck de waterrekening en heel heet...
Hm hm...dat was psies het probleem. En in mijn eentje alles fiksen...lukt niet (altijd), dan moet ik mezelf klonen...neuh doe maar niet, eentje van mij op deze wereld is voldoendequote:Op maandag 3 maart 2008 10:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als de oorzaken van de drama's buiten jou liggen, is het niet jouw fout toch? Jij bent toch gewoon goed bezig?? Dat de rest van je werkomgeving hun taken niet nakomt... Tsja
De SC is niet alleen voor shiny happy people! Als je wilt spuien moet je het doen, anders blijf je er mee zitten, dan stop je t weg en daar schiet je ook geen fuck mee op! Niemand is altijd alleen maar leuk en aardig!quote:Op maandag 3 maart 2008 10:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, echt f*cking fantastisch.
sorry ik ben er wel weer als ik wat aardiger kan doen
Wil je ff schelden? Ga je gang, mss lucht het opquote:Op maandag 3 maart 2008 10:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor, echt f*cking fantastisch.
sorry ik ben er wel weer als ik wat aardiger kan doen
Vanavond idd relaxen, en greys anatomy kijken.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Vertel ?
(heb je eindelijk een relaxavond op de maandag
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:09 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Wil je ff schelden? Ga je gang, mss lucht het op
Klinkt goed, en volbezet, maar dat wist ik al van je.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vanavond idd relaxen, en greys anatomy kijken.
Morgenavond komt er een vriendin, die een half jaar in spanje gestudeerd heeft, voor een traditionele hamburgers en wijn avond. Vooral veel wijn.
Woensdagavond uit eten met D_H
donderdagavond rijles, en hopelijk volleybal.
Vrijdagavond kroeg met een bezoekend herenvolleybal team
Zaterdag en Zondag naar Den Haag!
quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]Dankje maar nee, het lijkt me beter van niet.
Je mag ook schelden via Pm als je wilt hoor. Soms kan het heel lekker zijn om je te uiten, vooral als je met veel boosheid, frustratie of onbegrip zit. Probeer het anders op een constructieve manier kwijt te raken. Ik ram mn kussen in elkaar als ik nergens kom met m'n frustratie...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]Dankje maar nee, het lijkt me beter van niet.
I know ... maar ja. Zoals ik al zei; soms is je mond houden beter... de rest komt wel een keer.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:12 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
als het te maken heeft met wat je gisteraaf vertelde, kun je zeker op begrip rekenen...been there, done that and paid the price
Mr. DE. heeft in deze baan wel gevonden wat hij nodig heeft,t och? Het is heel vervelend dat het op dit moment zo uitpakt nu, maar als hij blij is met de huidige situatie dan doe je er niks aan. En als het goed is, zijn dagen zoals gister/vandaag meer uitzondering dan regel, toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ... maar ja. Zoals ik al zei; soms is je mond houden beter... de rest komt wel een keer.
Mr DE heeft dus nog niet geslapen.. zijn met de laatste controles bezig en daarna weer leuk bespreken hoe en wat
K met P...ik heb het anders bedacht voor mezelf, immers je werk is niet je leven.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ... maar ja. Zoals ik al zei; soms is je mond houden beter... de rest komt wel een keer.
Mr DE heeft dus nog niet geslapen.. zijn met de laatste controles bezig en daarna weer leuk bespreken hoe en wat
Tuurlijk, en tis idd meer uitzondering dan regel maar tis verre van gezond zo (vind ik dan)..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mr. DE. heeft in deze baan wel gevonden wat hij nodig heeft,t och? Het is heel vervelend dat het op dit moment zo uitpakt nu, maar als hij blij is met de huidige situatie dan doe je er niks aan. En als het goed is, zijn dagen zoals gister/vandaag meer uitzondering dan regel, toch?
Klopt, heel verstandig trouwens ...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:18 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
K met P...ik heb het anders bedacht voor mezelf, immers je werk is niet je leven.
Ik zit vandaag thuis en ze kunnen het heen en weer krijgen.
Als ik de enige ben die constant moet rennen, terwijl de rest om vijf uur thuis aan de warme hap zit...
Dan mag de rest nu twee stappen harder gaan lopen, terwijl ik ff bijkom.
Je gezondheid is wat telt.
escaleren is vaak een magisch woord.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt, heel verstandig trouwens ...
alleen duurt het meestal even voordat mensen daarachter zijn geloof ik
Van die ene. nu weer een reply verzinnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een kopje koffie pakken denk ikLekker hyperen voor mn referaat.
Heb je maar 1 mailtje? Ach gosh zieltje. Zo weinig...
Gelukkig maar dat het een uitzondering is. Dat het niet gezond is lijkt me duidelijk. Maakt het alleen niet minder frustrerend.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en tis idd meer uitzondering dan regel maar tis verre van gezond zo (vind ik dan)..
maar goed.. ik zie wel.
Slim, na je ervaring van vrijdag zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:23 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
escaleren is vaak een magisch woord.
Ofwel, ik laat de boel bewust klappen.
Ofwel ik stap even terug, zodat men doorkrijgt dat de zaken die ik aangaf serieus genomen moeten worden.
Bij optie twee neemt iemand anders het over en gaat het vaak sowieso fout.
Sterkte in ieder geval.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk, en tis idd meer uitzondering dan regel maar tis verre van gezond zo (vind ik dan)..
maar goed.. ik zie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |