Ik zou er ook niet aan moeten denken , als ons nieuwbouw huis klaar is , waar ze nog steeds niet aanbegonnen zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
Jezus LKM, een half jaar klussen?! Ben blij dat ik na 2 dagen texen klaar ben
het is een vrij groot gat , hoeveel rek zit er nog bij julle in en hoe graag wil jequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmm we houden een verschil over van 10.000 tussen wat wij zeiden en wat zij zeggen
Wij zijn ook allebei helemaal geen klussersquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
Jezus LKM, een half jaar klussen?! Ben blij dat ik na 2 dagen texen klaar ben
Ik wil heel graag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is een vrij groot gat , hoeveel rek zit er nog bij julle in en hoe graag wil je
Dank je welquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
GefeliciteerdWat een goed nieuws! En 3 maand? Dat is gewoon niets
Krijgen we nu foto's te zien?
Zou het?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef CraZaay het volgende:
Die emotionele afstand gaat je juist veel geld opleveren
Ja, want dat zorgt ervoor dat je nee kunt zeggen en weg kunt lopen. Da's beter dan er in gedachten al te wonen en daarom 10.000 meer te betalen dan je eigenlijk van plan was of het waard is.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Gisteren mijn flat verkocht(of naja, meneer betaald het zonder financiering, dus geen 3 weken wachttijd, wel moet er nog getekend worden & het zooitje de 3 dagen bedenktijd overleven).
Nu nog een nieuw huis vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |