abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58129110
Ons huis is nu ook echt verkocht (als in dat de verkoper de financiering rond heeft) voor ons ook de hele zomer klussen, we hebben geen echte streefdatum om klaar te zijn maar stiekem hoop ik toch eind dit jaar wel een heel eind te wezen!!

23 juni gaat t geweld beginnen
pi_58129112
Heel scherp, rekening houden met enige vertragingen misschien, maar we hebben de planning voor de komende 12 weken gekregen van onze aannemer. Wie vond dat er nu al schot in de zaak zat, zal grondig verschieten van de planning, denk ik
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:33:52 #278
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58129852
Jezus LKM, een half jaar klussen?! Ben blij dat ik na 2 dagen texen klaar ben
pi_58130116
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
Ik zou er ook niet aan moeten denken , als ons nieuwbouw huis klaar is , waar ze nog steeds niet aanbegonnen zijn , dan zit gelukkig de nieuwe keuken en badkamers erin, hoeven alleen nog de wanden een kleur of behang te krijgen , vloeren erin en verlichting voor bereiden en verhuizen maar.
pi_58132210
Wanneer moesten ze er normaalgezien aan beginnen m_a_w? Vreselijk hé dat wachten?
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:25:17 #281
3878 Vork
Manisch creatief
pi_58133779
Hier gaat alles voorspoedig. Vandaag de laatste dingen (meubelstukken) lakken en in elkaar zetten. Dan heb ik op de tafel na al het verf en lakwerk gedaan en kan morgen de vloer er in.
pi_58137592
Hmmm we houden een verschil over van 10.000 tussen wat wij zeiden en wat zij zeggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_58138268
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmm we houden een verschil over van 10.000 tussen wat wij zeiden en wat zij zeggen
het is een vrij groot gat , hoeveel rek zit er nog bij julle in en hoe graag wil je
pi_58139071
Huis bekeken. Erg mooi! Wel aan de grote kant voor 2 personen. (Het is een 1 gezinswoning), maar die ruimte is wel vol te krijgen

Nadeel was de tuin. Mijn vriend is geen tuinmens en ziet er tegenop om hem bij te houden. Ik heb er geen problemen mee, maar hij wil niet betalen voor iets waar hij niet blij mee is. Zit wat in. Waren toch eigenlijk op zoek naar een appartement tot dit huis ineens langskwam.

Hebben hem uiteindelijk niet gekregen, maar gaan lekker door met zoeken
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_58139476
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
Wij zijn ook allebei helemaal geen klussers

Maar goed we hebben allebei hele handige vaders en we vonden de plek + tuin + prijs goed dusja dan moet je er wel wat voor over hebben natuurlijk

We gaan wel zien hoe het loopt, we hebben alle tijd we gaan gewoon lekker een tijdje in t stof wonen
pi_58141390
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

het is een vrij groot gat , hoeveel rek zit er nog bij julle in en hoe graag wil je
Ik wil heel graag!
Maar het is mijn geld niet dus ik heb er allemaal geen zicht op haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:45:07 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58155151
Ik bedenkt me net dat ik dit topic een beetje vergeten ben.. Iedereen die een huis verkocht/gekocht heeft, en die verder zijn met het bouwen/verbouwen van, gefeliciteerd .

Ik heb ook goed nieuws! We zijn ingeloot voor een huurwoning . Maandagochtend intakegesprek, spannend!

Heeft iemand enig idee wat zo'n intakegesprek inhoudt bij sociale woningbouw? Wat ze allemaal willen weten enzo?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_58227363
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Wat een goed nieuws! En 3 maand? Dat is gewoon niets
Krijgen we nu foto's te zien?
Dank je wel
Foto's komen als alles helemaal geregeld is
Zijn al druk "ons" huis aan t inrichten haha.
Wel leuk, kunnen nu lekker een nieuwe badkamer uit gaan zoeken en misschien dat we de keuken ook helemaal doen. Ik vind van wel en vriendlief weet t nog niet zeker IIg gaat de keuken wel opgeknapt worden
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:58:56 #289
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58227424
Sonnetje85, ga je meubels vast bestellen (tenzij je Ikea wilt)! 12 weken levertijd is heel normaal
pi_58229692
Ik weet het. Willen dat ook zeer binnenkort gaan doen. Ze hadden ons al gewaarschuwd dat het zolang kan gaan duren
pi_58236535
Jullie zijn allemaal zo blij!

Wij hebben vandaag een bod uitgebracht op een huis waar we echt kriebels van in de buik kregen. Nu word ik er chagerijnig van want ik vind dit onzekere gedoe niks. Het liefst zou ik gewoon zeggen,' dit geef ik ervoor, ja of nee en geen gelul verder!' De makelaar zei ondanks dat het echt een redelijk bod was dat ze niet akkoord zouden gaan. Toen dacht ik ook gelijk,' laat maar zitten, hou em maar!' Erg hè?
We horen het wel wat de bewoners ervan vinden maar ik vind het nu al niks. Achterlijke koehandel dat het is.
Go hard or go home
  dinsdag 22 april 2008 @ 21:47:23 #292
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58237197
Die emotionele afstand gaat je juist veel geld opleveren
pi_58237812
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 21:47 schreef CraZaay het volgende:
Die emotionele afstand gaat je juist veel geld opleveren
Zou het?
Nadat hij zei al zeker te weten dat ze er niet akkoord mee zouden gaan heb ik aangegeven dat hij nu wel een idee heeft naar wat we zoeken aangezien we er anderhalf uur hebben rondgelopen dus mocht hij nog zoiets in zijn bestand krijgen dan zouden we het waarderen als hij contact met ons op zou nemen. Ik meen het ook nog, ook al is het een prachtig huisje met heel veel grond etc.
Go hard or go home
  dinsdag 22 april 2008 @ 23:10:18 #294
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58239809
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 22:10 schreef noekje het volgende:

[..]

Zou het?
Ja, want dat zorgt ervoor dat je nee kunt zeggen en weg kunt lopen. Da's beter dan er in gedachten al te wonen en daarom 10.000 meer te betalen dan je eigenlijk van plan was of het waard is.
pi_58244863
Precies, als je die emotionele afstand niet kunt nemen, dan kun je beter maar meteen de vraagprijs bieden. Als je onder de vraagprijs gaat zitten moet je ten alle tijden bereid zijn om het huis te laten schieten.
(en oh wat vond ik dat op een gegeven moment moeilijk worden toen iedereen in mijn omgeving enthousiast werd en ik het huis eigenlijk niet meer wilde laten schieten, maar gelukkig toch nog "koel" gebleven )
pi_58245526
Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat het heel moeilijk is om emotionele afstand te nemen/houden. Wij zijn (nu toch al meer dan 2 jaar geleden) gaan zien voor een oud herenhuis dat volledig vernieuwd moest worden. In gedachten wisten we al helemaal hoe we het gingen verbouwen. Waar welke ruimtes gingen komen en het ging fantastisch zijn Tot noch de aannemer, noch de architect een schatting wilden maken van de kosten... Het risico om het niet te kunnen betalen was te groot, maar elke keer als ik eraan terugdenk, zie ik me er toch nog in wonen eigenlijk En dat terwijl we nu bezig zijn met een nieuwbouwwoning
Afstand? Ja Is het soms moeilijk? Zeker
  woensdag 23 april 2008 @ 09:47:18 #297
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_58246811
Gisteren mijn flat verkocht (of naja, meneer betaald het zonder financiering, dus geen 3 weken wachttijd, wel moet er nog getekend worden & het zooitje de 3 dagen bedenktijd overleven).
Nu nog een nieuw huis vinden .
pi_58246937
Goed nieuws bleiblei En veel succes met de zoektocht!
pi_58253709
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:47 schreef bleiblei het volgende:
Gisteren mijn flat verkocht (of naja, meneer betaald het zonder financiering, dus geen 3 weken wachttijd, wel moet er nog getekend worden & het zooitje de 3 dagen bedenktijd overleven).
Nu nog een nieuw huis vinden .
Gefeliciteerd!

Zoals verwacht vandaag een tegenbod gehad. Zoals verwacht was ik het er ook niet mee eens en hakken in het zand. Wat mij betreft waren we al klaar mee maar de makelaar heeft me kunnen overtuigen dat het niks zegt over de uiteindelijke prijs en dat dit nog maar een eerste bod was. Ik moet nodig op cursus want dit gelul is echt niks voor mij. Zeg nou gewoon wat de vaste prijs is en dan ga ik daar over nadenken. Ik ben hier zo slecht in.

Uiteraard heb ik in gedachten ook al de woonkamer behangen, weet al precies wat voor fotobehang ik wil etc. maar dat niet te temperen gevoel wat ik 5 jaar geleden wel zou hebben, heb ik niet meer. Het is een droomhuisje maar gaat het niet door, soit. Scheelt ook dat ik hier wel goed zit en het heeft geen noodzaak.
Go hard or go home
  woensdag 23 april 2008 @ 15:14:34 #300
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58254872
Hoe groot is het verschil tussen wat jij wilt geven en zij willen hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')