Leuk geprobeerd, maar nee.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Krijgt ze genoeg te eten?
Misschien een domme vraag, maar kan zijn..
Ja, dat wel en anders knaagt ze wel aan mijn elleboog. Ze gaat altijd voor mijn elleboog als mijn aandacht wil, en dat is meestal voor eten of kroelen, dus dat zie ik dan snel genoeg.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Krijgt ze genoeg te eten?
Misschien een domme vraag, maar kan zijn..
Klopt, toen onze poes dat deed voor de eerste keer schrok ik ook. Verder niets aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Ja, volgens mij zijn dat liefdesbeetjes. Als je 't niet wilt, moet je misschien zachtjes 'uhuh' zeggen en lekker doorgaan met kroelen.
Nou, in dat geval (van dat oude topic) twijfel ik aan de diagnose 'liefdesbeetjes'.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:28 schreef tisauch het volgende:
[..]
Klopt, toen onze poes dat deed voor de eerste keer schrok ik ook. Verder niets aan de hand.
Check nog even dit oude topic; behandeld hetzelfde.
Alarmfase 1quote:Op zondag 2 maart 2008 11:30 schreef jack4ya het volgende:
Dan was dit een kort topic...![]()
Ow nog even een snelle vraag:
Zij wiegt al-tijd maar dan ook al-tijd met haar staart... alleen niet als ze in diepe slaap is, maar anders echt non-stop.
Waarom is dat? ls onze kater wiegt dan weet ik voldoende, da's alarmfase 1...
Als ze het altijd doet, dat is dat gewoon een eigenaardigheid van je kat. Dan kun je er dus niet zo duidelijk haar mood uit aflezen als bij je andere kat. Als die van mij begint te zwiepstaarten, weet ik al genoeg.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:30 schreef jack4ya het volgende:
Dan was dit een kort topic...![]()
Ow nog even een snelle vraag:
Zij wiegt al-tijd maar dan ook al-tijd met haar staart... alleen niet als ze in diepe slaap is, maar anders echt non-stop.
Je hebt een punt (net nog even nagelezen), topic is niet echt van toegevoegde waarde.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, in dat geval (van dat oude topic) twijfel ik aan de diagnose 'liefdesbeetjes'.
Och, door het verschil zie je misschien duidelijker dat het bij TS haar kat wél liefdesbeetjes zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:32 schreef tisauch het volgende:
[..]
Je hebt een punt (net nog even nagelezen), topic is niet echt van toegevoegde waarde.
Zwiepstaarten is het inderdaad een betere omschrijving, bij mijn kater... oe de dreiging!quote:Op zondag 2 maart 2008 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze het altijd doet, dat is dat gewoon een eigenaardigheid van je kat. Dan kun je er dus niet zo duidelijk haar mood uit aflezen als bij je andere kat. Als die van mij begint te zwiepstaarten, weet ik al genoeg.
Sommige katten doen dat. Wij hebben een poezedame van bijna 14 en die houd van jongs af aan haar staart ook nooit stil, zelfs niet als ze slaapt! Aan d'r staart ook geen stemming aan af te lezen. Die poes doet ook aan lovebitesquote:Op zondag 2 maart 2008 11:30 schreef jack4ya het volgende: Zij wiegt al-tijd maar dan ook al-tijd met haar staart... alleen niet als ze in diepe slaap is, maar anders echt non-stop.
Post anders even wat foto's als het zo'n dropje isquote:Op zondag 2 maart 2008 11:36 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Zwiepstaarten is het inderdaad een betere omschrijving, bij mijn kater... oe de dreiging!
Dan is mijn moppie echt een mutsje met d'r gewieg....
Ook in gedrag trouwens en bij spelen, echt een muts, compleet ongecontroleerd en onbeholpen rondhopsen en uitglijden (vanwege d'r "sneeuwsokjes")
Ik zal haar beetjes een beetje temperen, wil geen krasjes, maar ze is zo zoet... Damn ik ben wel een softie vandaag.![]()
Ik ga even heel stoer iets anders doen...![]()
Voor een hond: akkoord, voor een kat: (excusez le mot) onzin. Zeker in dit geval.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijten door katten is rangordebepaling!
Oftewel NIET toestaan, meteen een tik(je) op de neus o.i.d., anders denkt katlief dat-ie de baas is...
Onzin, katten denken sowieso dat ze de baas zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijten door katten is rangordebepaling!
Oftewel NIET toestaan, meteen een tik(je) op de neus o.i.d., anders denkt katlief dat-ie de baas is...
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Post anders even wat foto's als het zo'n dropje is![]()
't Is wat de katten-psychologie-websites zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een hond: akkoord, voor een kat: (excusez le mot) onzin. Zeker in dit geval.
gehehe leuke kat!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar "blij-dat-ik-glij-schoenen",![]()
kijk maar, die haren tussen de tenen...
[ afbeelding ]
Eens. Toen Jazz er voor het eerst mee begon dacht ik ook Wtf?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:03 schreef Llewella het volgende:
Dat zijn liefdesbeetjes volgens mij inderdaad.
Onze vorige kat simba deed dat ook, helemaal kroelen, tot ie echt in extase was, en dan een zachte beet.
Verschil tussen liefdesbeetjes en andersoortig bijten is trouwens wel duidelijk, alleen moeilijk uit te leggen, ik herkende het iig wel bij onze vorige kat als zodanig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |