Wat een mooi weer deze dagquote:
Hier toch nog wat grijze wolken te zien hoorquote:
Ik ook met de busquote:Op zondag 2 maart 2008 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier toch nog wat grijze wolken te zien hoorEn weer heel veel wind gehad afgelopen nacht.
Rallyrijden wil ik ook nog eens gaan doenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:07 schreef leonieke het volgende:
En hier is nu een stomme rally bezig. Fijn geluid
Lekker met een dubbelgelede bus met fietskar door de woestijn ploegenquote:
Wat er niet staat, kan niet omwaaien ookquote:Op zondag 2 maart 2008 14:02 schreef leonieke het volgende:
Vanavond eens naar de bouw gaan zien. Ik hoop dat we geen schade zullen hebben
Olweez loek on de braajt saajt of laajfquote:Op zondag 2 maart 2008 14:27 schreef leonieke het volgende:
Dat is de vertraging in de bouw heel positief bekeken, Fles
Oh, nouquote:Op zondag 2 maart 2008 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ze trekt natuurlijk wel haar boerkini aan
Toch beter dat dan dat ik tegen hem lieg?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
[..]
Tegenvaller he.
Leonieke wat doe je fles aan.
als er nog plek is en als ik vrij kan krijgen hequote:Op zondag 2 maart 2008 17:29 schreef leonieke het volgende:
Waar ga je heen? En wanneer valt de vakantie?
nee heb me ziek gemeldquote:
Van dat gestuiter met die auto van gisteren?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:57 schreef Ynske het volgende:
heb een hersenschudding, moet de komende dagen rustigaan doen
yepz, blijkbaar toch heftiger gegaan dan ik me kan herinnerenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van dat gestuiter met die auto van gisteren?
beter slapen dan koppijn en misselijkquote:
Dat zijn wel de lekkerste pillen ja. Weet je meteen dat ze werkenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Ynske het volgende:
beter slapen dan koppijn en misselijk
heb wel toffe pillen ervoorga je van halicuneren
Vetquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Ynske het volgende:
Die zijn lekker hoorquote:
En gewoon een keer rust nemen is ook niet verkeerdquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, blijkbaar toch heftiger gegaan dan ik me kan herinneren
Neuh, gelukkig niet!quote:
Ik kan even geen pillen meer zienquote:Op zondag 2 maart 2008 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz, blijkbaar toch heftiger gegaan dan ik me kan herinneren
[..]
beter slapen dan koppijn en misselijk
zie je zo dan!quote:Op zondag 2 maart 2008 08:36 schreef qu63 het volgende:
dus!
Zo. Net wat mensen afgezet in Utrecht, en nu op weg naar Delft!
Wat doe je met je rechterhand?quote:
nouja..quote:
ik was daar zo'n 10,5 uur geledenquote:
Mensen die alleen maar ergens heen gaan om meteen weer terug te gaanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:30 schreef qu63 het volgende:
de periodes in bold heb ik een paar uur geslapen, maar ook nog geredenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
nouja..
Vrijdag: 18.15 vertrek bussum
19.00 aankomst Purmerend
19.30 verrek puermerend
20.00 aankomst/vertrek duivendrecht
20.30 aankomst/vertrek jaarbeursplein
0.00 stop in Siegburg (Duitsland)
0.45 vertrek Siegburg
8.00 aankomst Hochfilzen
8.15 vertrek Hochfilzen
9.45 aankomst Brück
10.45 bed in
16.00 weer op
16.30 tas naar de bus
17.00 in restaurant
17.30 eten
18.15 naar de bus
18.30 naar Hinterglem
19.30 aankomst Hinterglem
19.45 weer weg
nog een stop ergens
op weg naar huis!
23.00 stop net na München
23.30 door naar huis!
6.30 ontbijtstop in Zevenaar
7.15 weer op pad
8.15 jaarbeursplein
9.15 Delft
10.15 tanken
10.45 thuis ofzo
wel veel wakker iig
mensen die vrijwillig een paar uur in de trein gaan zitten voor een foto van een stationsbordjequote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar ergens heen gaan om meteen weer terug te gaan
Wat zijn gelsapen?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
de periodes in bold heb ik een paar uur gelsapen, maar ook nog gereden
Ken je dat niet?quote:
de dissel van een caravan deed een ipon en nu doet mijn rechter elleboog even met drugverband in een mitella hangen!quote:
10-0 voor de dissel van de caravan!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de dissel van een caravan deed een ipon en nu doet mijn rechter elleboog even met drugverband in een mitella hangen!
Nee.quote:
Weet niet wat een ipon is, maar je hebt dus auwa. germ.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de dissel van een caravan deed een ipon en nu doet mijn rechter elleboog even met drugverband in een mitella hangen!
Iets met Judo, waarbij de partij meteen afgelopen isquote:Op zondag 2 maart 2008 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet wat een ipon is,
ik ook niet, heb het maar gewijzigdquote:
dat is een score bij o.a. Judoquote:Weet niet wat een ipon is, maar je hebt dus auwa. germ.
Ja, gamma, hehequote:Op zondag 2 maart 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
dat is een score bij o.a. Judo
en dat is dus dat je in een keer de wedstrijd wint. Soort van knock-out dus
Een experimenteel soort apenquote:
Maar als jij alleen maar aan het verdedigen bent wordt jij gediskwalificeert!quote:
oh ik ging we face-forward... met één hand in me jaszak en een om de klap op te vangen. Typische david-actie weer natuurlijk, maargoedquote:Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef qu63 het volgende:
Doel van het spel is om de tegenstander in volle vaart plat op de rug te gooien. Als dit lukt, is het gevecht direct afgelopen. De scheidsrechter geeft hiervoor ippon. Ook een gevecht afmaken met een verwurging, armklem of een houdgreep (een controletechniek die je 25 seconden vast moet houden) levert een ippon op. Omdat dit doel heel moeilijk te verwezenlijken is, zijn er scores voor worpen die niet perfect lukken, of houdgrepen die korter duren dan 25 seconden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Judo#Wedstrijd
of McD is zo níet stoerquote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zo hey, die caravan is wel erg stoer dan, heeft hem zo op zijn rug.
Sjiek hendig.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lang over gedaan dan!quote:
Leuk idee, moet je doenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks hier even de boel onder kotsen, denk ik. bah, misselijk
toen was ik al een uur bezigquote:Op maandag 3 maart 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks hier even de boel onder kotsen, denk ik. bah, misselijk
toen wel, nu niet meerquote:
Handdoek op de grond leggen en erover heen rollenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef mcDavid het volgende:
Met één hand je rug afdrogen is best pittig overigens.
Video kijken kan hier nietquote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Marc
http://www.nu.nl/news/146(...)orm_%28video%29.html
Nou ja, dat filmpje wat je gisteren doorstuurde dusquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handdoek op de grond leggen en erover heen rollen
Pittig stukje windschering!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier Marc
http://www.nu.nl/news/146(...)orm_%28video%29.html
De man die zich laat Pwnen door een dissel van een caravan, vragen ze niks over vliegtuigen. Ra ra, waarom zou dat zijn?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef mcDavid het volgende:
Pittig stukje windschering!Als je het mij vraagt hadden ze veel eerder door moeten gaan..
Nog beterquote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]! had gekund inderdaad. Maar 't is me al gelukt!
Ah, gezien dusquote:Op maandag 3 maart 2008 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat filmpje wat je gisteren doorstuurde dus
Goed zoquote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef Ynske het volgende:
moggeh
vanmorgen met het werk gebeld.
ben uitgeroosterd tot en met zondag
weet niet hoorquote:
Daarom ook rust houden. Dan zou het echt beter moeten worden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet hoor
voelt een beetje raar
nu gaat t wel ff, maar zometeen staat t janken me weer nader dan t lachen
en wie zegt neit dat t eind van de week een stuk beter gaat enzo?
check, daar heb ik ook nog gehockeyd, als in een paar maanden getraind voordat t helemaal mis ging met mijn polsquote:Op maandag 3 maart 2008 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom ook rust houden. Dan zou het echt beter moeten worden.
Ik ga vanavond hockeyen op sportpark Fletiomare Oost, zegt jou dat wat
Bedrijfshockey vanavond daar. En rij met iemand mee, dus zou goed moeten gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
check, daar heb ik ook nog gehockeyd, als in een paar maanden getraind voordat t helemaal mis ging met mijn pols
das bij de Meern, als ik t goed heb
als je zegmaar bij de koffiefabriek niet naar utrecht maar de andere kant uitgaat, richting die nieuwbouw, wijken doorsteken aan de andere kant ergens
hoe kom je daar nu weer verzeild?
Hopelijk in Friesland of zoquote:
Kap eens met die wiet vogelquote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef mcDavid het volgende:
I'm gonna fiets the rat, that's what I'm gonna do, I'm gonna fiets the rat!
Kutcoverband.quote:
Ja!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:18 schreef mcDavid het volgende:
Er zijn wel meer covers die beter zijn dan het origineel.
Nee, milieuwetgeving, bewonersprotesten, voorlopig nietquote:
haha,quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, milieuwetgeving, bewonersprotesten, voorlopig niet
Ah, dat ken ikquote:Op maandag 3 maart 2008 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
haha,
had een gesprek vandaag, via telefoon nog wel maar klonk goed. Tot we bij het salaris kwamen
Mooi kut is dat. Als ze nou eens een indicatie in de vacature zetten is het ook makkelijker reagerenquote:
Nogal, toen ik aan het solli' en was kreeg ik een lager aanbod dan wat ik nu heb, waar ik dan ook nog eens vervoer voor moest gaan regelen, want een lease auto was alleen voor de verkopers. Toedeldokie, je zorgt maar dat het salaris gelijk is met compensaties aan wat ik nu heb, of meer, altijd beter natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Als ze nou eens een indicatie in de vacature zetten is het ook makkelijker reageren
Heb je gezegd dat het een belediging was?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
Snap ook niet hoe ze voor dat geld een hbo of wo.er denken te krijgen
hehe ja marc je had sollicitatiekosten in rekening moeten brengen bij die schooiersquote:
"weet u hoeveel euro dit gesprek mij gekost heeft?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hehe ja marc je had sollicitatiekosten in rekening moeten brengen bij die schooiers
Zit ik met die man aan de telefoon, komt het nieuwe afdelingshoofd mijn kamer binnenlopen om zich voor te stellen. Hoe bedoel je timingquote:
Ik zit hier goddomme een half uur te lullen, voor DIT??quote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:
"weet u hoeveel euro dit gesprek mij gekost heeft?"
1000 euro meer Flash, meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
1000 euro
per MAAND?![]()
1000 euro voor dat uurtje leuteren zal je bedoelen. Komt nog smartegeld bij voor die SCHANDELIJKE belediging
quote:
Hmm, wel interessantquote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig bij de Tros. Eens wat bedrijven nabellen over hun algemene voorwaarden
Breng gewoon naar De Slegte manquote:Op maandag 3 maart 2008 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga maar mijn boeken die ik toch niet meer gebruik eens ter verkoop doen op FOK!. Lijstje maken ftw
Al die hustlers, playboys etc?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga maar mijn boeken die ik toch niet meer gebruik eens ter verkoop doen op FOK!. Lijstje maken ftw
Dat zal ongeveer één aanelkaargeplakt conglomeraat zijnquote:
Bahquote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal ongeveer één aanelkaargeplakt conglomeraat zijn
Apartquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier stralend weer
en er zitten sneeuwwolken achter
Ga dan maar weer slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
Pff wakker worden hier lukt nog niet echt
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef qu63 het volgende:
Beter
Wel spierpijn in mn nek en mn buik/maag
Goedemorgen Marc.quote:
Mocht dat maarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan maar weer slapen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
In je maag spierpijn?? Wat heb je gegeten?
Tof!quote:
Germ. Beterschapjes dan maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Niks gegeten nog, komt allemaal door het overgeven van gisteren
Onder andere jaquote:
Dankjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ. Beterschapjes dan maar.
Ik ben er weer vantussen.
Anna?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere jaen met een boot, ja met een hele grote bliksems vette boot
quote:
Als ik daar vanuit zou gaan zou het gisteren tropisch warm zijn geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik heb het hendig koud. Zou het dan tķch echt gaan sneeuwen vandaag?
Het is hier nu nog zonnig, maar ik zie al wel grijze wolken!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Mwah, het kan gaan sneeuwen, maar hoeft zeker niet
Hier verwacht ik het niet iig
Ligt er ook maar aan hoe koud het is hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is hier nu nog zonnig, maar ik zie al wel grijze wolken!
Echt? Oeh. Hier is het nog zonnig. Wel heel veel van die losse witte plukken wolk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
EN toen begon het een potje te plenzen, niet grappig meer
Huhquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:13 schreef Kuukske het volgende:
Fonkčččh.
Fonky. Maar dan een beetje hip uitgetypt.quote:
hier nog niks!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
EN toen begon het een potje te plenzen, niet grappig meer
Okee, hier heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Fonky is een broertje van Funky!
Ik ook niet echt eigenlijk.quote:
Daar heeft de beste jongen wel een punt. Wat las ik trouwens over een mitella enzo? Wa hedde gedoan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef mcDavid het volgende:
Als je geen tijd had voor onzin, zat je niet op FOK!
Struikelen over een disselboomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heeft de beste jongen wel een punt. Wat las ik trouwens over een mitella enzo? Wa hedde gedoan?
Arm schaap!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:05 schreef mcDavid het volgende:
Struikelen over een disselboom
Maar 't gaat al een stuk beter.. Had net het verband er even af en kan me arm al weer een redelijk stuk buigen. Zaterdag is het over. Moet ook wel, dan moet ik weer vliegen.
Ik over 4 uur pas.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar richting huis
Ik heb geen tijd voor onzin waarvan ik zie aankomen dat het lang gaat duren. Dat is wat andersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:58 schreef mcDavid het volgende:
Als je geen tijd had voor onzin, zat je niet op FOK!
Zit nu op 4 paracetamol en nog te duizelen. Bed in dusquote:
moet je wat van mijn tabletten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nu op 4 paracetamol en nog te duizelen. Bed in dus
Heb jij ze al niet meer nodig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb nog wel 3 zakjes 600mg ibuprofen liggen anders
Nah, ik ben niet zo van de pijnstillers!quote:
Beter tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo van de pijnstillers!
En zoals hier boven al ergens gezegd, met me arm gaat het best prima. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
whehe
Ik zag die witte handel wel liggen vanochtend ja, was een flinke berg. Maar dat was dus echte sneeuw?Okee
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Flash, jij was een tijdje terug op zoek naar toffe webspace. Nog wat leuks gevonden?
Hmm dat zuigt. Had me al bijna aangemeld daar maar wil het juist gebruiken als data-opslag. Das niet handig dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mwoa
www.one.com![]()
Maar dat is niet voor downloadsites. Je kan alleen maar html en blaatjes kwijt dus. Geen massale dingen. Maar je hebt WEL 4 GB space en ongelimiteerd dataverkeer. Voor weinig.
Ergens vind ik het een beetje "Kijk! De Nurburgring! Helemaal voor jou! En je mag er zo hard en zo lang op rijden als je zelf wilt! Maar alleen met een rolstoel!"
4GB is toch wel voldoende als data-opslagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm dat zuigt. Had me al bijna aangemeld daar maar wil het juist gebruiken als data-opslag. Das niet handig dus.
Ja maar niet als je het alleen voor website-hosting mag gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
4GB is toch wel voldoende als data-opslag
dan pleur je er een index.htm file op en de rest link je directquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar niet als je het alleen voor website-hosting mag gebruiken.
ik ga http://www.antagonist.nl doen. 3GB is ook genoeg, en met 60GB dataverkeer kun je dat 20x per maand volledig overschrijven. En veel duurder is het niet.
je had er dus wel wat van kunnen gebruiken in je 'gevecht' met de caravandissel!quote:Welkom op de site van McDavid. McDavid is een internationaal bedrijf dat sportmedische en sportbeschermende producten ontwikkelt voor alle mogelijke sporten. McDavid wordt door professionals erkend als dé authoriteit op sportmedische bescherming.
quote:McDavid wordt door professionals erkend als dé authoriteit op sportmedische bescherming.
delft, ookwel duft genoemd.quote:
Jij gaat uitsluitend om met zwakbegaafde lieden?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:37 schreef mcDavid het volgende:
Maar meer gewoon 4 letters, makkelijk te onthouden, makkelijk te typen.
Goed zo jongenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:49 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben gewoon lui.
En nu ga ik een USB stick kopen.
Ze stonden er nog toen ik net op de bus stond te wachtenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/146(...)n_op_in_Utrecht.html
Pheno, haal je familie eens in huis
De pinguinsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze stonden er nog toen ik net op de bus stond te wachten
[ afbeelding ]
Hier ook, ging goed tekeer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:23 schreef qu63 het volgende:
en net een soort van sneeuw-achtige neerslag!
hier niet echtquote:
net de reis naar geneve voorbereidt!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks aan het doen?
Nee, vrijdag weg, zaterdag nar de autosalon in geneve, en zondag via het Freddie Mercury Memorial terug naar huisquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:57 schreef qu63 het volgende:
trein
Klinkt goed welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, vrijdag weg, zaterdag nar de autosalon in geneve, en zondag via het Freddie Mercury Memorial terug naar huis
En dat noem je vroegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:57 schreef qu63 het volgende:
morgen vroeg op
9.02 de trein hebben naar Amersfoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |