abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2008 @ 01:41:53 #226
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57881984
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 02:59 schreef rakkertje het volgende:

[..]

Ik ken amanda via de dochter van een goeie vriend van me en amanda is zo oud als ze zegt!! dat is dus nu 20 of 21
En nog moet je gokken hoe oud ze is
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_57926126
Iemand als eens de connectie van Brian zijn moeder met Amanda haar vader gemaakt. Volgens mij komen beiden van Curacao, zit daar geen familie connectie, dat Amanda toch aan Brian zijn moeder gekoppeld kan worden en vandaar de trekken die op elkaar lijken. Dus in het kort waren Brian zijn moeder en Amanda haar vader geen familie?
  woensdag 9 april 2008 @ 02:53:32 #228
143001 Prospera
Verfrissend
pi_57926354
quote:
Op woensdag 9 april 2008 02:03 schreef CHAOS_ het volgende:
Iemand als eens de connectie van Brian zijn moeder met Amanda haar vader gemaakt. Volgens mij komen beiden van Curacao, zit daar geen familie connectie, dat Amanda toch aan Brian zijn moeder gekoppeld kan worden en vandaar de trekken die op elkaar lijken. Dus in het kort waren Brian zijn moeder en Amanda haar vader geen familie?
Ik denk meer richting de vader van Brian en de moeder van amanda
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 9 april 2008 @ 03:09:26 #229
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57926377
Las bij Nowlive dat men zeker denkt te weten wie moeder Del is.Iemand had DE foto.Zag het laat en kreeg geen reactie op mijn pm (poster al naar bed?)
  woensdag 9 april 2008 @ 10:11:41 #230
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57928728
ben wel benieuwd!

Ik heb zelf geen toegang tot NowLife helaas!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:20:24 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57928897
Ik kreeg laatst via PM de volgende suggesties toegespeeld:
quote:
Op Nena's Hyve staat er bij de krabbels van half maart haar nieuwe vriendje, ene Michael ter Haak. Uiteraard zijn hyves dus ook bezocht, en volgens mij is hij de kroonprins van dit bedrijf. ter haak group amsterdam

Maar nu na een beetje google werk kom ik toch een aantal andere namen tegen, ene robert ter haak en zijn papa johan. robert was goede vriend van het halfbroertje van cor van hout en ook omgekomen door de regen van kogels die voor cor bestemd waren.

deze robert had ook andere buddies zoals jan jaap van bode, die de rabobank in eemnes leeg heeft gefraudeerd. afin, lang verhaal, deze johan en robert zijn dus familie van de ter haak group in amsterdam. ik kan er alleen niet achter komen in welke graad.

dacht dat jij als speurneus eerste klas misschien hier iets mee kan, vooral omdat halfbroer van cor vast heeft gezeten in panama (als ik mij goed herrinner).
Moet eerlijk zeggen dat mijn speurneus een beetje verstopt is (Mien, waar is mijn speurneus???) , maar gelukkig zijn er nog meer dan genoeg speurneuzen bezig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 april 2008 @ 12:14:09 #232
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_57931536
Ik ken Michael ter Haak! Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij een relatie met Nena heeft!

inderdaad zoontje van Richard ter Haak, van de Ter Haak group.
behoorlijk vermogende familie!

heb in het verleden weleens een skybox met ze gedeeld in de Amsterdam Arena.
ik zal binnenkort eens kijken of ik er weer een keer heen kan gaan, ben benieuwd of nena er dan ook is.

Robert ter Haak heeft ook geklooi gehad met de justitie vanwege zijn handel in Sunchaser speedbootjes waarin drugs gesmokkeld zou zijn. Robert ter Haak is de broer van Richard en dus de oom van Michael.
pi_57934080
Ik ben op Ibiza, maar waar is Thea? Hoe dan ook, in het vliegtuig kon ik 'La Belle Bettien' (over Bettien Martens) van Frank Bovenkerk uitlezen. Op sommige momenten doet het relaas mij denken aan dat van Thea. Wat het voor mij minder interessant maakt is dat ze wel veel Colombianen kent, maar weinig Nederlandse 'topcriminelen'. Het wordt aan het eind, als ze in kringen van 'de Italiaanse maffia' verzeild raakt, wel duidelijk dat dat één grote ongeorganiseerde bende is en zeker niet de strakke organisatie die sommigen daar van maken. Afgelopen zaterdag had Jolande van de Graaf in de Telegraaf daar ook nog een aardige reportage over: de Italiaanse maffiabaas Filippo Cerfeda, die in 2003 in Nederland is opgepakt, zou 'uit liefde' een liquidatie hebben verzonnen, om zijn Nederlandse maîtresse ook in een getuigenbeschermingsprogramma te krijgen.

Met die maffiaverhalen wordt het al gauw ingewikkeld. "Zijn landgenoot Aldo G., een voormalige restauranthouder uit Amsterdam die eerder door de rechtbank in Utrecht levenslang kreeg, is er zeker van dat de Italiaanse misdaadkoning er alles aan was gelegen om zijn Hollandse maîtresse naar zijn thuisland te halen." De maîtresse zou een Nederlandse prostituee met drie kinderen zijn.
Het gaat om een valse verklaring over een schietpartij in het Amsterdamse café The News.

Het verhaal komt uit de koker van Aldo G. (en diens advocaat Willem Anker). Interessant, maar het voert te ver het hier allemaal aan te halen en uit te leggen, dan ben ik vanmiddag nog bezig. Wel een opmerkelijke passage:

"Cerfeda heeft mogelijk nog een moord in Nederland op zijn geweten. Pas nu blijkt dat hij in 2003 na zijn uitlevering naar Italië over dat misdrijf heeft gepraat. Cerfeda noemt een bij De Telegraaf bekende naam van een seksclub in het centrum van Amsterdam die hij ’niet voor zaken, maar voor persoonlijk vertier’ bezocht. De Italiaanse misdadiger vermeldt verder de voornaam van de toenmalige Nederlandse eigenaar van dit bordeel, met wie hij naar eigen zeggen in drugs handelde. ’Verder heb ik voor zijn rekening een moord gepleegd’, aldus Cerfeda. De Amsterdamse justitie zegt van de kwestie op de hoogte te zijn en verwacht dat de Italiaanse autoriteiten actie zullen ondernemen door Cerfeda voor deze zaak te vervolgen."

Ben ik toch weer nieuwsgierig.

dit alles staat hier te lezen http://misdaadjournalist.web-log.nl//
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_57957816
De verhalen worden steeds gekker.

Jullie moeten niet zoveel gtst kijken...

[ Bericht 32% gewijzigd door JohnDope op 10-04-2008 14:53:58 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:10:21 #235
105575 rakkertje
Als t donker wordt dan...
pi_57984791
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:

[..]

En nog moet je gokken hoe oud ze is

ja moet ik r precieze verjaardagsdatum weten dan
pi_58059579
Vader van Amanda heeft zich dood gedronken en het is niet bekend of hij gevallen of geduwd is. Haar 2e vader is doodgeschoten. Haar moeder heeft 6 jaar geleden een andere naam aangenomen. Zij zit in het drugsmilieu.
De vriend van haar moeder sponserd inderdaad de partij van Rita Verdonk, hij heet Siegfried Kruin en heeft 4 jaar geleden een scheepsrestauratie gekocht.

Joep van Heus die in Bonaire zit en de vriend van Brian is, is ook een vriend van John de Mol
Linda van Laar Music BV.
pi_58062079
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef bbgirltje het volgende:
Vader van Amanda heeft zich dood gedronken en het is niet bekend of hij gevallen of geduwd is. Haar 2e vader is doodgeschoten. Haar moeder heeft 6 jaar geleden een andere naam aangenomen. Zij zit in het drugsmilieu.
De vriend van haar moeder sponserd inderdaad de partij van Rita Verdonk, hij heet Siegfried Kruin en heeft 4 jaar geleden een scheepsrestauratie gekocht.

Joep van Heus die in Bonaire zit en de vriend van Brian is, is ook een vriend van John de Mol
Linda van Laar Music BV.
Bron???
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58063143
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bron???
DAt van haar vaders heeft Amanda zelf verteld.
verder las ik het zelfde stukje ook op Nowlive dus dat zal haar bron danwel zijn
Goedemorgen :W
pi_58064980
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben op Ibiza, maar waar is Thea? Hoe dan ook, in het vliegtuig kon ik 'La Belle Bettien' (over Bettien Martens) van Frank Bovenkerk uitlezen. Op sommige momenten doet het relaas mij denken aan dat van Thea. Wat het voor mij minder interessant maakt is dat ze wel veel Colombianen kent, maar weinig Nederlandse 'topcriminelen'. Het wordt aan het eind, als ze in kringen van 'de Italiaanse maffia' verzeild raakt, wel duidelijk dat dat één grote ongeorganiseerde bende is en zeker niet de strakke organisatie die sommigen daar van maken. Afgelopen zaterdag had Jolande van de Graaf in de Telegraaf daar ook nog een aardige reportage over: de Italiaanse maffiabaas Filippo Cerfeda, die in 2003 in Nederland is opgepakt, zou 'uit liefde' een liquidatie hebben verzonnen, om zijn Nederlandse maîtresse ook in een getuigenbeschermingsprogramma te krijgen.

Met die maffiaverhalen wordt het al gauw ingewikkeld. "Zijn landgenoot Aldo G., een voormalige restauranthouder uit Amsterdam die eerder door de rechtbank in Utrecht levenslang kreeg, is er zeker van dat de Italiaanse misdaadkoning er alles aan was gelegen om zijn Hollandse maîtresse naar zijn thuisland te halen." De maîtresse zou een Nederlandse prostituee met drie kinderen zijn.
Het gaat om een valse verklaring over een schietpartij in het Amsterdamse café The News.

Het verhaal komt uit de koker van Aldo G. (en diens advocaat Willem Anker). Interessant, maar het voert te ver het hier allemaal aan te halen en uit te leggen, dan ben ik vanmiddag nog bezig. Wel een opmerkelijke passage:

"Cerfeda heeft mogelijk nog een moord in Nederland op zijn geweten. Pas nu blijkt dat hij in 2003 na zijn uitlevering naar Italië over dat misdrijf heeft gepraat. Cerfeda noemt een bij De Telegraaf bekende naam van een seksclub in het centrum van Amsterdam die hij ’niet voor zaken, maar voor persoonlijk vertier’ bezocht. De Italiaanse misdadiger vermeldt verder de voornaam van de toenmalige Nederlandse eigenaar van dit bordeel, met wie hij naar eigen zeggen in drugs handelde. ’Verder heb ik voor zijn rekening een moord gepleegd’, aldus Cerfeda. De Amsterdamse justitie zegt van de kwestie op de hoogte te zijn en verwacht dat de Italiaanse autoriteiten actie zullen ondernemen door Cerfeda voor deze zaak te vervolgen."

Ben ik toch weer nieuwsgierig.

dit alles staat hier te lezen http://misdaadjournalist.web-log.nl//
Die vriendin met 3 kinderen woonde in ridderkerk en heeft 0,0 met amanda van doen
  woensdag 16 april 2008 @ 01:35:45 #240
105575 rakkertje
pi_58079885
en als jullie er nou achter zijn met naam toenaam en foto wie amanda´s moeder is,wat dan???
  woensdag 16 april 2008 @ 03:54:26 #241
2018 PC eend
relativist
pi_58080184
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 07:50 schreef bbgirltje het volgende:
Vader van Amanda heeft zich dood gedronken en het is niet bekend of hij gevallen of geduwd is.
Make up your mind
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:58:56 #242
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58081586
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:35 schreef rakkertje het volgende:
en als jullie er nou achter zijn met naam toenaam en foto wie amanda´s moeder is,wat dan???
dan schrijven we een brief aan Balkenende zodat er kamervragen over gesteld kunnen gaan worden.
pi_58082443
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bron???
Amanda's dikke duim en nu???

Kan er al een parlementaire enquete gestart worden of hoe zit dat?
Go hard or go home
  woensdag 16 april 2008 @ 11:38:32 #244
105575 rakkertje
pi_58084797
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef RSie het volgende:

[..]

dan schrijven we een brief aan Balkenende zodat er kamervragen over gesteld kunnen gaan worden.

of je schrijft een brief aan de kamer of balkenende een vraag wil stellen
pi_58085022
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:38 schreef rakkertje het volgende:

[..]

of je schrijft een brief aan de kamer of balkenende een vraag wil stellen
Rakkertje ben jij dat op je avatar???
  woensdag 16 april 2008 @ 16:44:13 #246
105575 rakkertje
pi_58090982
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Rakkertje ben jij dat op je avatar???

Durf ik geen antw op te geven want misschien ben jij t wel op de jouwe
pi_58098440
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:44 schreef rakkertje het volgende:

[..]

Durf ik geen antw op te geven want misschien ben jij t wel op de jouwe
Meestal zijn het de mannen die een plaatje van een chick nemen, hoezo heb jij dan voor een afbeelding van Jordan gekozen?
pi_58100911
Ga eens pm-en ofzo.
Go hard or go home
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:44:47 #249
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_58127176
Dronken vriendin Sammy heeft het met Del over d'r moeder.Ze heet dus op zeker diana !!
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:11:38 #250
105575 rakkertje
pi_58144784
quote:
Op woensdag 16 april 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Meestal zijn het de mannen die een plaatje van een chick nemen, hoezo heb jij dan voor een afbeelding van Jordan gekozen?

Sprak me gewoon aan,t is mooi toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')