Wat een gay, hij komt maar naar Groningen toe!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee hoor, toen ik nog met Tom had, zou ik Siemen ookal meeten, maar mams gooide toen roet in het eten.Dat was concert. Dit keer kwamen we er voor de lol op, en blijkbaar gaan we het nog uitvoeren ook.
We kunnen alleen geen geschikte plek tussen Leiden en Grunn vinden.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een gay, hij komt maar naar Groningen toe!
Word jij ook altijd zo nat?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef JH87 het volgende:
En waarom word ik altijd zo nat van afwassen? ^$%#@, moet bijna droge kleren aan gaan trekken zeg.
Omdat ?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:24 schreef JH87 het volgende:
Officieel is het deze topic en de topic. Niet dit en het.
Heeft meneer Van Dale ooit besloten.quote:
Is Arnhem leuk?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Heeft meneer Van Dale ooit besloten.
Enne, Arnhem is wel redelijk 'tussen' Leiden en Groningen. Vanaf beide plaatsen ong. twee uur treinen.
Dat wordt dan toch amersfoort of zwolle als je naar de tijd in de trein kijkt dan is dat het midden, is amersfoort niet het overstap station? Dan zou dat wel een logische plek zijn, gewoon even intikken op 92920v.nlquote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
TUSSEN Leiden en Grunn.Utrecht word m niet, want ligt toch meer bij Leiden, beetje midden plz.
Haj maok
Ja, absoluut. Het kent z'n pauperwijken, maar je hebt een leuk winkelcentrum, leuke - goedkope - eetkroegen en natuurlijk park Sonsbeek, één van de mooiste stadsparken die Nederland rijk is.quote:
That's the spirit.quote:
Da's niet zo'n probleem. Rond Korenmarkt/Varkensstraat zitten massa's leuke tentjes.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Er moet een leuk goedkoop restaurantje zijn.
We gaan namelijk, jawel, uit eten.!!
Die in de tijd dat NUON er nog hoofdsponsor was, gesponsord werd met noordelijk geldquote:Op zondag 2 maart 2008 21:40 schreef JH87 het volgende:
En Arnhem heeft ook nog eens de mooiste voetbalclub ter wereld.
ik heb het centrum nooit kunnen vinden maar er zit wel een dierentuin valk bij het stationquote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Amersfoort.. is dat leuk?
Ik ben er nooit geweest?
Ik zal natuurlijk morgen oid ook nog even met Siempje overleggen.
En naast de dierentuin zit ook een restaurant; de kabouterhut ofzo, met pannekoekenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het centrum nooit kunnen vinden maar er zit wel een dierentuin valk bij het station
Wellicht een ernstig domme vraag, maar wat is er te zien in dat openluchtmuseum ?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef JH87 het volgende:
Arnhem heeft een veel toffere dierentuin. Moet je alleen wel ff de bus pakken vanaf 't station. Meteen naast de dierentuin zit het Openluchtmuseum, da's ook tof.
Nee?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof.
Alex, wel eens in de Wonder Wereld geweest? Vast ook iets voor jou.Is super tof daar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_Openluchtmuseumquote:Op zondag 2 maart 2008 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wellicht een ernstig domme vraag, maar wat is er te zien in dat openluchtmuseum ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |