Het is een complot!~!@#!@#~``@!!11~!#!EINS!@#$12;(quote:Op zondag 2 maart 2008 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Sure, nu kan het wel 2 minuten later, huh.
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is een complot!~!@#!@#~``@!!11~!#!EINS!@#$12;(
Ja, ja. Ik weet.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel goed komen Harajuku.Hij moet 't stukje ook nog schrijven, hè.
Het is nu wel een kwartier te laat. Komt er een heel boekwerk?quote:8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
Nee, hij zou m om 1300 afmaken.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:59 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Bartaz(7) Tinkepink, PrincePolly, -SG-, Wouser, Harajuku., SuperHarreGarre, Induhskaai
Tinkepink(1) Bartaz
8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
gekozen voor geen dubbele dus 13:00quote:Op zondag 2 maart 2008 00:59 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Bartaz(7) Tinkepink, PrincePolly, -SG-, Wouser, Harajuku., SuperHarreGarre, Induhskaai
Tinkepink(1) Bartaz
8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
Jep ik ga ook ff eten en ik hoop ook dat als ik terug ben dat we kunnen terug lezen dat Bartaz dood is een mafia was.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kom ook net m'n bed uitrollen dus ik ga maar eens douchen.Hopelijk is er bij terugkomst ene Bartaz naar gene zijde geholpen.
Krijg net door dat ze bezig zijn voor hemquote:Op zondag 2 maart 2008 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kom ook net m'n bed uitrollen dus ik ga maar eens douchen.Hopelijk is er bij terugkomst ene Bartaz naar gene zijde geholpen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Krijg net door dat ze bezig zijn voor hem
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |