Jep ik ga ook ff eten en ik hoop ook dat als ik terug ben dat we kunnen terug lezen dat Bartaz dood is een mafia was.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kom ook net m'n bed uitrollen dus ik ga maar eens douchen.Hopelijk is er bij terugkomst ene Bartaz naar gene zijde geholpen.
Krijg net door dat ze bezig zijn voor hemquote:Op zondag 2 maart 2008 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kom ook net m'n bed uitrollen dus ik ga maar eens douchen.Hopelijk is er bij terugkomst ene Bartaz naar gene zijde geholpen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Krijg net door dat ze bezig zijn voor hem
[ afbeelding ]
quote:O , wat was 't 'r vol
Maar we hadden een lol
Aan de Costa, de Costa del Sol
Waar de zon altijd schijnt
Je misere verdwijnt
Aan de Costa, de Costa del Sol
Waar 't bloot absoluut minder bloot is dan thuis
Want de regen in Holland houdt iedereen kuis
Daarom val je in Spanje meteen uit je rol
Aan de Costa... De Costa del Sol
Smerige backstabbers ehquote:Op zondag 2 maart 2008 13:50 schreef Wackyduck het volgende:
Een beetje mij 's-nachts lopen te vermoorden.
Goed hequote:Op zondag 2 maart 2008 14:05 schreef tha_one het volgende:
ben een nacht weg hebben jullie al weer een topic vol gespamd.
Eej burgermeestertje, neem nou is een keer het voortouw en wacht niet de heletijd af!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
zo.. en nu ben ik net mn nest uit gekropen![]()
![]()
was te verwachten, bartaz dood..
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eej burgermeestertje, neem nou is een keer het voortouw en wacht niet de heletijd af!
Ik kan weinig doen nu hè? behalve hopen dat het dorp veilig de nacht door komt..quote:Velddoctor, Nachtwaker, en Mafia, stuur me jullie hits! Hierna kan dag weer getriggered worden.
Is dat zo?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ik kan weinig doen nu hè? behalve hopen dat het dorp veilig de nacht door komt..
we moeten wachten op de dagpost van morgen met daarin nieuwe hints die naar de mafia leiden denk ik..
Pas op! Achter je!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu komen alle originele replies over mijn username.. dát zag ik niet aankomen hoor jongens
Niet datzo, maar ditzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
oh nu komen alle originele replies over mijn username.. dát zag ik niet aankomen hoor jongens
ZWIJG, VROUWMENS!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Jaaa, en die kleding van Winehouse, geen porem man!
Iedereen die actief deze ronde meedeed wordt automatisch doorgeschreven naar ronde 2 tenzij ze dat niet willen.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:59 schreef tha_one het volgende:
aah nu ben ik dood, zou graag in ronde 2 weer meedoen.
Ah oke, thnx. Ik zou dus wel weer mee willen doen!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Iedereen die actief deze ronde meedeed wordt automatisch doorgeschreven naar ronde 2 tenzij ze dat niet willen.
Is het bij een Double lynch niet de bedoeling dat er twee mensen gelynchd worden?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
ik denk dat het wijs is om deze keer een dubbele lynch uit te voeren, en mijn dubbele stem gaat naar Superharregarre.. ik heb het gevoel dat de aanwijzingen naar hem wijzen (posthistory..)
Ik ben benieuwd
Nevermind, ik denk dat ik em snap. Je wil dat je stem die dubbel telt naar SHG gaatquote:Op zondag 2 maart 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het bij een Double lynch niet de bedoeling dat er twee mensen gelynchd worden?
Ehm, wtf? Iedereen heeft twee stemmen, ik verander de mijne alleenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
't Heeft ook zoveel nut. Wat, ga je een tweede stem uit je arse trekken Hawaii_Tim?
Ik bedoel like een dubbele stem zoals de burgemeesterquote:Op zondag 2 maart 2008 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ehm, wtf? Iedereen heeft twee stemmen, ik verander de mijne alleen
Hoe moet ik weten dat hij een mafia lid neergeschoten had? Julie vertrouwen mij niet en daarom moest ik een gok nemen.. kreeg ook geen antwoord op pm's dus ja.. Foute gok, helaas.. en nee ik kan niet bewijzen dat ik geen mafia ben, dat is ook niet mogelijk..kunnen julie ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Isdatzo, kun jij dat? Want waarom zou één van ons degene lynchen die net mafia heeft geschoten
Wel toevallig dat jij gekozen bent als burgemeester door je mede mafialeden.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat hij een mafia lid neergeschoten had? Julie vertrouwen mij niet en daarom moest ik een gok nemen.. kreeg ook geen antwoord op pm's dus ja.. Foute gok, helaas.. en nee ik kan niet bewijzen dat ik geen mafia ben, dat is ook niet mogelijk..kunnen julie ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |