dat dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef Rossdale het volgende:
de_dust uiteraard.
Counter-Strike natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Welk spel ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:37 schreef Sickert het volgende:
Een map uit Battlefield 2
Strike at Karkand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk DM-Hyperblaster.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alle varianten van deck 16, , Curse, ONS-Torlan/ ONS-Articstronghold uit de UT series
Absoluut. Toen ik dat spel nog speelde, sjezus wat heb ik die map vaak gedaan.. Moeten wel honderen zo niet duizenden uren zijn geweest..quote:
Ja ik ook volgens mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:08 schreef Black-Death het volgende:
Absoluut. Toen ik dat spel nog speelde, sjezus wat heb ik die map vaak gedaan.. Moeten wel honderen zo niet duizenden uren zijn geweest..
[ afbeelding ]
Ik was persoonlijk meer fan van Trooper, maar Rapid Waters was idd ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:16 schreef Burner2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Rapid Waters van het spel Tactical Ops.
Die 2 (met Trooper aan top)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik was persoonlijk meer fan van Trooper, maar Rapid Waters was idd ook niet verkeerd.
Facing Worlds bedoelt ie denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
... 2 torens?
quote:
Die is ook erg tof jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef iuvenis het volgende:
Last resort van Halo 3 (Zanzibar in halo 2)!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |