abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:58:49 #51
84009 girllover
You had me at hello
pi_57087970
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef Neverending het volgende:

[..]

Vind deze op zich wel mooi geformuleerd
Ja, ik ook, was al bang dat iemand het anders ook zou opvallen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:29:11 #52
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57088889
Mag ik een tvp plaatsen?
vind dit toch wel een super hilarisch topic
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:44:40 #53
84009 girllover
You had me at hello
pi_57089440
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:29 schreef DeSnelkiezer het volgende:
Mag ik een tvp plaatsen?
Jazeker.
quote:
vind dit toch wel een super hilarisch topic
Dank je wel. Ik vind het ook leuk. Het grappige is dat ik me ziek lach als ik dit topic lees en dat ik er juist ziek van word als ik op Relatieplanet sommige van die profielen lees.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:04:25 #54
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57090066
Ik vind dat reizen nog wel meevallen, maar wat ik irritanter vind zijn die vrouwen die zich als "lekker gek" voordoen of "prettig gestoord".
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:06:48 #55
84009 girllover
You had me at hello
pi_57090125
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind dat reizen nog wel meevallen, maar wat ik irritanter vind zijn die vrouwen die zich als "lekker gek" voordoen of "prettig gestoord".
Da's ook vrij irritant. Volgens mij schrijven bijna alle vrouwen dat die niet motorrijden, parachutespringen of diepzeeduiken.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:15:28 #56
84009 girllover
You had me at hello
pi_57090410
Ook deze tekst wil ik jullie niet onthouden. Mijn favoriete passages heb ik vet gemaakt:

"Ik ben puur, ongekunsteld, niet-manipulatief, recht-door-zee, betrouwbaar, humorvol, intelligent, sensitief, stoer, lief, beschouwend, zorgzaam, betrokken, capabel, ongeduldig (maar niet met dieren, danwel kleine of oude mensjes), veelzijdig, enthousiast & spiritueel. Geen one-size-fits-all type, geen potje waar allerhande dekseltjes maar op passen. Ik wil me bovendien wel graag ooit weer veilig genoeg voelen om met een fijne vent lepeltje-lepeltje te liggen, in plaats van mesje-mesje (dank je, Sara Kroos!). Ik hecht me niet snel, maar áls ik het doe, doe ik het goed, en volledig. Wat het voor het loslaten uiteindelijk niet makkelijker maakt overigens. Ben trouwens geenszins claimend of jaloers van aard. Ik gun mensen die me dierbaar zijn erg veel.

Wat ik vooral nodig heb is iemand waar ik mezelf mag en kan zijn, die interesse in me heeft, met me meeleeft, waar ik onbedaarlijk mee kan lachen, moeiteloze gespreksstof heb, hemelbestormende nachten mee beleef, záááálig mee kan zoenen. Iemand die me uit eigen beweging aanhaalt, een kus op mijn kruin of in mijn nek plant, eens een spontane knuffel geeft. Iemand die zijn (positieve) gevoelens kan verwoorden en die niet alleen weet wat reflecteren is maar dat ook toepast. Empathie is een zeer gewenste eigenschap, veelzijdigheid en een gezonde eigenwaarde een vanzelfsprekend iets. Daarbij hoort een brede belangstelling: niet oordelend en open minded, al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d. Relativeringsvermogen en een goeie dosis humor zijn zeker gewenst. Makkelijk in de omgang, de gebruiksaanwijzing is goed leesbaar en liefst niet al te langdradig.Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven, maar een stevige betrokkenheid in dat van de ander. Bindingsangst is gelul, want je angsten ga je aan en daar deal je mee, die veeg je niet onder het kleed. Geen laffe acties voor ‘my man’ ;-). Dus ook niet eerst mijn hart nemen, en dan de benen! "

Zouden er nu echt mannen zijn die denken "Ja, dat is de ware voor mij."? Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
pi_57091019
k vindt ut atijdt wel kut as dr geen fotoos bijstaan :S
wursjip technojunk _O_
pi_57091083
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:32 schreef technojunk het volgende:
k vindt ut atijdt wel kut as dr geen fotoos bijstaan :S
ik denk dat het in een hoop gevallen maar beter is ook...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:00:17 #59
84009 girllover
You had me at hello
pi_57092082
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef nightfall het volgende:

[..]

ik denk dat het in een hoop gevallen maar beter is ook...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:57:31 #60
205868 DeSnelkiezer
Snelkeuze Toets!
pi_57094094
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
Ook deze tekst wil ik jullie niet onthouden. Mijn favoriete passages heb ik vet gemaakt:

ongeduldig (maar niet met dieren, danwel kleine of oude mensjes),
Ik hecht me niet snel, maar áls ik het doe, doe ik het goed, en volledig.
Wat het voor het loslaten uiteindelijk niet makkelijker maakt overigens. Ben trouwens geenszins claimend of jaloers van aard. Ik gun mensen die me dierbaar zijn erg veel.

niet oordelend en open minded[/b], al doel ik hier niet op een open relatie o.i.d.

Zouden er nu echt mannen zijn die denken "Ja, dat is de ware voor mij."? Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
wat me ook zo opvalt is dat ze alleen positieve eigenschappen noemt, en als er dan al 1 voorbij komt die niet alleen maar positief uitgelegd kan worden, dat er dan ook even bij gezegd wordt dat het niet om de negatiefe variant gaat
Kapitein van de keuze en meester van de mogelijkheid.
pi_57094580
Geweldig Cliche topic!
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:55:39 #62
111843 Cassius
Something's fucky
pi_57095832
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:15 schreef girllover het volgende:
[..]
Het lijkt bovendien wel een vacaturetekst.
Inderdaad

Voeg ergens het zinnetje "Je bent in het bezit van rijbewijs B." toe en het zou niet eens opvallen
  zondag 2 maart 2008 @ 01:05:49 #63
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_57097080
ik vind het altijd zo irritant die Oost-blok vrouwen die dan allemaal studeren voor dierenarts, en altijd social drinkers zijn
  zondag 2 maart 2008 @ 01:17:42 #64
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_57097266
Grappig topic. .

Vind de spaarzame profielen waarin Nederlandse dames Engelse quotes cq. teksten opnemen (Om nog meer als kosmopoliet over te komen ofzo?) die dan volstaan met spelfouten...
Als communicatie al problemen oplevert, houdt het dan minstens bij Nederlands ofzo. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_57097627
Ach, het kan altijd erger.
Dat het zo begint van:

"Ik ben een vlotte hollandse meid"

_!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 2 maart 2008 @ 01:55:31 #66
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_57097629
Deze doet 't ook erg leuk:
quote:
Hellup!! Ik ben kansloos op de mannenmarkt!

de verklaring: ik ben te intelligent, heb een te goede en te leuke baan, te mooi appartementje in de binnenstad van een te leuke stad midden in het land, te kapitein op eigen schip (letterlijk en figuurlijk), veel te zelfstandig en tot overmaat van ramp ook nog techneutisch te hoogopgeleid...

Kortom: ik lijk je niet nodig te hebben!

Maar da's dus nie waar! Want ik houd heeeel erg veel van gezelligheid. Knus op de bank, met een biertje in de kroeg, of een wijntje op de boot. Met vrienden of familie, of liever met jou als vlinders eenmaal zijn gaan fladderen. Doe je mee??
onder 't motto: "Ik ben niet arrogant, dat lijkt maar zo, hoor."
pi_57097665
"wijntje op de boot"
Zal ik de rode broek maar aantrekken dan?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57097726
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]

Godverdomme wat een stom wijf zeg
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 2 maart 2008 @ 02:14:43 #69
207566 GwenSteffani
Get stupid, jump up go crazy
pi_57097782
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Hijacking het volgende:

[..]

Ik man 31 knap en goed gebouw zoek vrouw om strandwandelingen mee te maken
Een goed gebouw, heb je een leuk huis dan
I'm feeling Yummy head to toe
Wanna spend the night? Don't bring pajamas
I have 2 ff's just like i have 2 tits!
pi_57097808
quote:
Op zondag 2 maart 2008 01:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]

Dat is nou vrouwen humor, leuk he
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_57097908
Eigenlijk zou een van die vrouwen gewoon eens precies het tegenovergestelde moeten doen;
Ik ben een ietwat slome, 45-jarige vrouw met 3 kinderen en ik ben op zoek naar een man met ongeveer dezelfde interesses als mij. Ik hou van bridge in het buurtcentrum met een kopje koffie en een koekje, lekker op de bank zitten en naar de televisie kijken terwijl mijn kroost met me meekijkt. Ik ben een paar kilootjes zwaarder dan 'het ideaal' maar ik vind dat dat niets uit hoeft te maken, want natuurlijk is het innerlijk belangrijker. Verder ben ik niet echt een reistype omdat mijn bijstand dat niet toestaat. Ik hou ook van motorcross en diepzeeduiken.

Laat een berichtje achter!
Ga weg
pi_57099028

oh ja tvp geinig topic
pi_57099052
Geweldig
† The 3 Kings †
pi_57099394
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef girllover het volgende:

[..]

Goed gezegd.
[..]

Ja, inderdaad.
[..]

Ja, ik misschien ook. Maar het is wel teleurstellend vind ik.

Ik ben ook bij Parship ingeschreven. Maar dat wordt automatisch verlengd, terwijl ik wilde opzeggen. Zit ik er weer een jaar aan vast voor 174,50 euro.
Teleurstellend vond ik het niet, ik had het gedaan om iemand zijn ongelijk te bewijzen. ik zei dat er op dating sites voor 90 % vrouwen staan die niet weten wat ze willen, waar het nooit goed genoeg is en die nog niet door hebben dat ze net zoals mij de boot gewoon gemist hebben. en dat er op elke vrouw 50 mannen waren dus dat de kans op succes erg klein werd

Ik heb er zelfs eens over gedacht om mijn wachtwoord aan vrienden te geven zodat er 30 man mailtjes konden sturen in mijn naam ipv van 1 kijken of dat succes had.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 09:43:20 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_57099494
Ze zijn ook altijd spontaan, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Dat ze in de kroeg spontaan op tafel springen om te dansen of zo?

tvp dus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')