Ben jij even blij, is je dag weer goed?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:57 schreef Cairon het volgende:
PS
Muahahahahahahaa geen Madonna-oriented topic titel!
Yep.quote:
Love it, vanochtend op fitnesschool zag ik een JT type kwijl, hij deed zelfs eff zijn t-shirt uit hehe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:11 schreef MisterO het volgende:
4 minutes for the world!
Madonna ft Justin Timberlake & Timbaland
http://www.zshare.net/audio/8287911cde2023/
Deed hij gewoon in de zaal zn shirt uit of ben je hem stiekem gevolgd richting de kleedkamersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Love it, vanochtend op fitnesschool zag ik een JT type kwijl, hij deed zelfs eff zijn t-shirt uit hehe.
gebeurt bij mij op de sportschool ook geregeld, maar nu ik veel sóchtends sport zijn het allemaal 50+ JT'squote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Love it, vanochtend op fitnesschool zag ik een JT type kwijl, hij deed zelfs eff zijn t-shirt uit hehe.
quote:
Ieuw wat een engerd...quote:
Hoe zijn de vorderingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gebeurt bij mij op de sportschool ook geregeld, maar nu ik veel sóchtends sport zijn het allemaal 50+ JT's
ik dacht dat jij vorige maand op je streefgewicht moest zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe zijn de vorderingen?
Ik moet tip top uitzien wanneer ik in de zomer op vakantie ga.
gaan we er een wedstrijdje van maken ja? Jij eerst!quote:
Ik ben niet meer dik maar 70 ben ik nog niet heb wel vandaag gewogene n weer 2 kilo afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vorige maand op je streefgewicht moest zitten
Mijn streefgewicht is 70quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is je streefgewicht en wat weeg je nu?
Ben almost 82 en ik ben 1.84quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn droomgewicht is ook 75 of minder
mijn eerste stap is 85, ik weeg nu 94
en jij?
is dan 70 niet erg weinig voor jou om te wegen danquote:
Ik wil geen grammetje vet op mijn buik en dan hoort 70 bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dan 70 niet erg weinig voor jou om te wegen dan
Nee ik ben 180 en 68 en dat is echt niet ongezond, goedenavond trouwensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja ik vind 70 wel dun voor jou lengte eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nikki!quote:Op zondag 2 maart 2008 00:42 schreef MisterO het volgende:
Oh trouwens:
Kut dat Nathalie niet gewonnen heeft zeg. Ze was vanavond zoveel beter... wat een tof persoontje is zij ook
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
11 t/m 15 augustus zit ik aan de voet van de berg van de Sacre Coeur in een hotelletje.
Jemig waarom ga je dan niet gewoon 's middags of 's avondsquote:Op zondag 2 maart 2008 12:48 schreef samjustme het volgende:
Het valt niet mee tot een uur of 4 eerst palacen en daarna in de ochtend te gaan fitnessen maar ja mooi uitzien gaat niet vanzelf.
Omdat ik met vriendinnnen om 9 uur s'ochtens had afgesproken en was eerst niet eens van plan om te palacen. Trouwens heb nog die danser gezien en er was een Bulgaarse jongen omg hij was zo knap vooral toen ie zijn t-shirt uittrok kwijl all over the place hehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jemig waarom ga je dan niet gewoon 's middags of 's avonds
Mensen die hun shirt uittrekken in een clubquote:Op zondag 2 maart 2008 13:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat ik met vriendinnnen om 9 uur s'ochtens had afgesproken en was eerst niet eens van plan om te palacen. Trouwens heb nog die danser gezien en er was een Bulgaarse jongen omg hij was zo knap vooral toen ie zijn t-shirt uittrok kwijl all over the place hehe.
Dan verzet je dat toch, gekquote:Op zondag 2 maart 2008 13:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat ik met vriendinnnen om 9 uur s'ochtens had afgesproken en was eerst niet eens van plan om te palacen. Trouwens heb nog die danser gezien en er was een Bulgaarse jongen omg hij was zo knap vooral toen ie zijn t-shirt uittrok kwijl all over the place hehe.
Ik zit een wijkje verder,maar dicht bij de sacre coeur, nog 3 nachtjes slapen en dan zit ik er!!! Heb er zo veel zin in!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
11 t/m 15 augustus zit ik aan de voet van de berg van de Sacre Coeur in een hotelletje.
preciesquote:Op zondag 2 maart 2008 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die hun shirt uittrekken in een club
Niemand behalve de dansers (evt.) zou dat moeten doen, ongeacht het lijf wat er onder zit.
Showen. René (je weet wel, mijn husband) zei het op Friso zelfs "Waarom heeft hier niemand z'n shirt uit? Ik wil het UIT!"quote:Op zondag 2 maart 2008 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies. snap niet waar dat voor nodig moet zijn .
ja, dat zei hij ook tegen mij op msn... hij moet het zelf weten maar het botst wel met zijn verwachtingspatroon wat hij wilt dat anderen van hem denkenquote:Op zondag 2 maart 2008 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Showen. René (je weet wel, mijn husband) zei het op Friso zelfs "Waarom heeft hier niemand z'n shirt uit? Ik wil het UIT!"
Showpikkie!
Precies.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, dat zei hij ook tegen mij op msn... hij moet het zelf weten maar het botst wel met zijn verwachtingspatroon wat hij wilt dat anderen van hem denken.
Waar was je!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wasn't me.
schandaaaal dat je er bent!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was thuis moe aan het zijn en heerlijk aan het slapen volgens mij.
Royal Club mango rode peper beter dan? *drink*quote:Op zondag 2 maart 2008 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krijg letterlijk kippevel als ik eraan denk. Idem met die geglazuurde koffiekoekjes.
*ril*
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:06 schreef Cybart het volgende:
mmmm, Afghanen die nederlandse vlaggen in de fik steken op tv
gaat gezellig worden binnenkort in NL
jeps, vaag idee hequote:
haha, goed bezigquote:..............
*Milow - Born in the 80's aanzet*
M'n beste vriendin (die vandaag gaat auditeren voor een band) en ik kunnen You don;t know echt 9al zeg ik het zelf) heel mooi tweestemmig zingen
Volgend jaar? Ga je niet voor die tijd nog een keer stappen danquote:Op zondag 2 maart 2008 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
schandaaaal dat je er bent!
Denk eraan... als je volgend jaar niet gaat sleur ik je ernaartoe hoor, kids of geen kids thuis, dan maar een keer oppas regelen. Voor een goed doel...
Nahquote:Op zondag 2 maart 2008 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je doet er goed aan om jezelf maar helemaal te verwijderen uit die jongerencultuur hoor. Als zelfbescherming.
Verstandig ja. Daar zou je alleen maar ongelukkig van worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nah. Ga gewoon niet uit met types zoals jij en welcome back @p.
wordt jij 25? ik dacht dat je ouders wasquote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef samjustme het volgende:
pff wat is het toch verschrikkelijk om 25 te worden, bijna op alle profielen ben je dan opa.
Van types zoals jij iddquote:Op zondag 2 maart 2008 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verstandig ja. Daar zou je alleen maar ongelukkig van worden.
Yep wordt zelfs soms 30 ingeschat hangt vanaf of ik geschoren ben en welke kleding ik draag enz.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wordt jij 25? ik dacht dat je ouders was
quote:
Erik=liefquote:
Ik dacht ook zoiets rond de 30, maar goed dat hoeft geen verkeerd iets te zijn, wellicht kom jij gewoon heel volwassen en evenwichtig over.quote:Yep wordt zelfs soms 30 ingeschat hangt vanaf of ik geschoren ben en welke kleding ik draag enz.
Zolang ze het maar afbranden tijdens mijn afwezigheid, zodat als ik terug kom alles prima in orde is.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:02 schreef Cybart het volgende:
thx voor de tip @ HIW
of gewoon een oude kop hebben...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef hierissieweer het volgende:
Ik dacht ook zoiets rond de 30, maar goed dat hoeft geen verkeerd iets te zijn, wellicht kom jij gewoon heel volwassen en evenwichtig over.
Ik was vrijdag echt bijna beledigd toen een meisje mijn leeftijd schatte. Ze was met een man die me nogal best wel heel erg leuk vind (hij's wel schattig) en toen hij me aan haar voorstelde zei ze in z'n oor "Jezus man! Wat is ie?! 16 of zo?!"quote:Op zondag 2 maart 2008 19:33 schreef samjustme het volgende:
pff wat is het toch verschrikkelijk om 25 te worden, bijna op alle profielen ben je dan opa.
ik las dit volgende ergens en dat vond ik wel mooi:quote:Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
Zolang ze het maar afbranden tijdens mijn afwezigheid, zodat als ik terug kom alles prima in orde is.
Ome Geert mag dan wel een lamlul zijn van hier tot tokyo, maar we hebben van hem niets te vrezen, het feit dat moslims zich als apen gedragen en krijsen en met stront naar elkaar gooien om wat er in een land ergens ver weg nog niet eens gedaan is, dat is pas verontrustend.
Hoe meer ik Geert haat, hoe meer ik het met hem eens ben dat moslims niet bepaald een productieve, redelijke groep vormen...
ghe ghequote:Op zondag 2 maart 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was vrijdag echt bijna beledigd toen een meisje mijn leeftijd schatte. Ze was met een man die me nogal best wel heel erg leuk vind (hij's wel schattig) en toen hij me aan haar voorstelde zei ze in z'n oor "Jezus man! Wat is ie?! 16 of zo?!"
PARDON?!
Had haar bijna m'n rijbewijs in d'r smoel gedouwd "Nee blidne kip! Ik ben 13 jaar ouder, dus ik ben helemaal niet te jong voor 'm!!"
Ja oke, dat wel. Maar 16 vind ik dan wel weer héél erg overdreven he! Ik ben 23 nog wel gewend, maar 16?! Moest wel lachen toen een kennis van me (schatting: 42) me uitlachte toen ik zei dat we helemaal niet zo heel veel scheelden qua leeftijd. "Ik had je vader kunnen zijn!" Nee hoor, ik word dit jaar 30. "Geef me NU het merk van je dagcreme!"quote:Op zondag 2 maart 2008 20:52 schreef Cybart het volgende:
kom op Steph, zolang ze je jonger schatten...
Heeft ie vanmiddag gedaanquote:en nu moet ie wel iets goeds voor jou doen omdat zn vriendin je heeft beledigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woeiquote:Op zondag 2 maart 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, dat wel. Maar 16 vind ik dan wel weer héél erg overdreven he! Ik ben 23 nog wel gewend, maar 16?! Moest wel lachen toen een kennis van me (schatting: 42) me uitlachte toen ik zei dat we helemaal niet zo heel veel scheelden qua leeftijd. "Ik had je vader kunnen zijn!" Nee hoor, ik word dit jaar 30. "Geef me NU het merk van je dagcreme!"![]()
[..]
Heeft ie vanmiddag gedaan
Shhhht!quote:
maar aandacht krijgen is gewoon leukquote:Op zondag 2 maart 2008 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shhhht!
3 van de 5 berichtjes op Friso waren trouwens van hem. Blijkbaar ook degene die ik niet thuis kon brengen. Ik moet er eigenlijk dan ook niet mee verdergaan, aangezien ie duidelijk meer ziet in mij dan ik in hem.
Niks mis met dertigersquote:Op zondag 2 maart 2008 21:00 schreef samjustme het volgende:
over dertigers gesproken een vriend van me wou me aan hem koppelen
True.quote:
Even more true.quote:en een beetje de rand opzoeken is gewoon leuk
Uhm...... er is wel wat meer gebeurd dan alleen maar zoenen. En al 3x.quote:en dan zoen je toch maar, en dan baal je want dan heb je een stalker
dat valt niet meer onder "over het randje gaan"quote:Op zondag 2 maart 2008 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm...... er is wel wat meer gebeurd dan alleen maar zoenen. En al 3x.
pics........pics.....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:04 schreef Cairon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ontdekt heb dat een fatsoenlijke kledingstijl heel wat verschil maakt. Als ik straks thuis ben dan houd ik heel braaf mijn nieuwe, nette stijl aan.
Leeft Deceit nog trouwens hehequote:Op zondag 2 maart 2008 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met dertigersSebas (je weet wel, de jongen die ik liet zien en die jij op Stefan vond lijken) is ook 31
Ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef samjustme het volgende:
Natuurlijk niks mis mee ik ben gewoon niet gewend te daten met iemand die ouder is dan ik.
Gewoon heel bescheiden hoor, getailleerd wit overhemd, zwart giletje, stropdas, broek met krijtstrepen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef Cybart het volgende:
pics........pics.....
Cai goes Posh...
we want to see!!!!!!!!!!!!
klinkt in ieder geval erg goed !quote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
Gewoon heel bescheiden hoor, getailleerd wit overhemd, zwart giletje, stropdas, broek met krijtstrepen.
I knooooow!!! But it's gooooooooood!! Hottdamn!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat valt niet meer onder "over het randje gaan"
dat is bewust, vol gas, een ravijn in rijden!
we zijn almost twinsquote:
even een paar dagen celibaat leven....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I knooooow!!! But it's gooooooooood!! Hottdamn!![]()
Ik hou er mee op. Bij deze. Pfff.
Sebas komt trouwens vrijdag terug uit Australië.
Hierissieweer misschien iets voor jou.quote:
door de schotse straten banjeren....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef Cairon het volgende:
of nouveau yup, een donker blauwe spijkerbroek, met de zoom eenmaal omgeslagen zodat je een lichtblauw rand onder hebt, met van die afgetrapte oude basketball schoenen, een zwart shirt met bescheiden v-hals en een wit jasje...
like some 80s reject.
Klinkt tofquote:Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef Cairon het volgende:
of nouveau yup, een donker blauwe spijkerbroek, met de zoom eenmaal omgeslagen zodat je een lichtblauw rand onder hebt, met van die afgetrapte oude basketball schoenen, een zwart shirt met bescheiden v-hals en een wit jasje...
like some 80s reject.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
even een paar dagen celibaat leven....
je kan het....
haha, ik ben ook net aan het eerste nummer van ze bezigquote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnen. Ben benieuwd. Eind april ga ik ze weer zien, samen met Milow als voorprogramma
Cyb, ga jij nou naar Milow met Racoon in 't voor programma?
makes two of us...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Cairon het volgende:
Door de straten banjeren doe ik met mijn striped hoody, net als damn near every other 20-something-year-old.
Overigens, ik heb nog geen schot gezoend!
Vind het eerste nr meteen heel mooi, maar de rest... (zit nu bij nr 5) is allemaal wel heel erg kabbelend rustig. Maar goed, ff afluisteren en laten groeienquote:Op zondag 2 maart 2008 21:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ik ben ook net aan het eerste nummer van ze bezig
Ja voor mij is de 013 wel het meest ideale. Nee da's niet waar, de Effenaar is idealer (5 min lopen) maar daar staan ze niet. Ik zou al naar racoon gaan, en om dan ineens te ontdekken dat Milow het voorprogramma is is natuurlijk ff feest voor 2!quote:heb nog niets op het oog waar ik Milow & Racoon wil gaan zien (maar het liefst wel in vlaanderen idd),
moet het nog even in de gaten houden
Diekenniknie.quote:zelfde met de fixkes, die moet ik ook nog zien te gaan checken...
Klopt. En ook al is ie mijn vriendje niet, het voelde toch een beetje lullig van vanmiddag op de één of andere manierquote:Op zondag 2 maart 2008 21:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's toch te leuk?
dan moet je op safe spelen!
quote:
Behalve dat het een man is en de goede leeftijd heeft, is er echt helemaal niets aan hem waar ik op kan vallen. KATTEN=BAH! die ene foto met die tiet is wel leuk, dat vind ik ook wel leuk voor Annalies!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hierissieweer misschien iets voor jou.
ja, ik mis een "hero's in town", "happy family" en "kingsize"quote:Op zondag 2 maart 2008 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind het eerste nr meteen heel mooi, maar de rest... (zit nu bij nr 5) is allemaal wel heel erg kabbelend rustig. Maar goed, ff afluisteren en laten groeien
wat dat betreft tref je het idd wel, 2 voor de prijs van 1quote:Ja voor mij is de 013 wel het meest ideale. Nee da's niet waar, de Effenaar is idealer (5 min lopen) maar daar staan ze niet. Ik zou al naar racoon gaan, en om dan ineens te ontdekken dat Milow het voorprogramma is is natuurlijk ff feest voor 2!
euhm,quote:Diekenniknie.
ziede, da oew hart toch al een bietje vur'm klopt !quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. En ook al is ie mijn vriendje niet, het voelde toch een beetje lullig van vanmiddag op de één of andere manier
everybody is snogging and having sex these days !!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Bijna net zo goed als Amerikaanse jongens
het woord alleen al is al gaaf.....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:40 schreef Cairon het volgende:
The sex part is none of your business young man!
But yeah... snogging... hmmmmm I sure do fancy a good snog every now and again...
Ik geloof dat ik oprecht mag zeggen dat ik goed ben in "snogging".
Practice makes perfect.
al zweer ik wel de irritante lip-ring-dingen af, jebus wat zijn die dingen verslavend. Als je zo'n ding in je giecheltje hebt dan ga je er automatisch mee spelen met je tong, of je tanden... en ook al vinden ze het niet erg, ik vind het irritant dat ineens mijn aandacht naar dat metalen kreng gaat.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik mis een "hero's in town", "happy family" en "kingsize"
Andere dingen met een piercing is al helemáál niksquote:
als het gaat waar over ik denk dat dit gaatquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Andere dingen met een piercing is al helemáál niksGelukkig weet ie inmiddels dat ie'm eruit moet halen voor ie hierheen komt.
wist je trouwens dat.....quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch blijven mijn favorieten Smoothly en Lose another day
dat komt omdat ze zo cool trashy zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
nee zeker geen pluspunt, geef mij maar au naturelle snogging, nothing beats a good old fashioned snog.
Snog, ik vond het een spuuglelijk woord, maar ik ben er aan gewend geraakt. Vooral door de Engelsen hier. (Amerikanen gebruiken het niet... die hebben het over "making out" of als het een beetje ruiger er aan toe gaat "phew, you sure went to town"). Engelsen zijn over het algemeen het happigst wat betreft een snog.
Daar gaat het inderdaad over ja. Ach ja, weer een ervaring rijker, maar ik kan je wel vertellen dat het erg onhandig is (zeker zo'n grote). Dus: Eruit met dat ding! (Wat dus blijkbaar gewoon kan.... het terug in doen zag er alleen heeeeeel pijnlijk uitquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het gaat waar over ik denk dat dit gaat
[ afbeelding ]
dan zeg ik helemaal iew!!!!
Seconded!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Cybart het volgende:
als het gaat waar over ik denk dat dit gaat
dan zeg ik helemaal iew!!!!
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
wist je trouwens dat.....
Bart van Racoon een kind gemaakt heeft met "Cora van Mora"
en vertel eens hoe trashy jij de laatste tijd geweest bentquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad over ja. Ach ja, weer een ervaring rijker, maar ik kan je wel vertellen dat het erg onhandig is (zeker zo'n grote). Dus: Eruit met dat ding! (Wat dus blijkbaar gewoon kan.... het terug in doen zag er alleen heeeeeel pijnlijk uit).
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Seconded!
Als ik daar tegenaan mag lopen, dan zeg ik toch heel vriendelijk bedankt geef mijn portie maar aan fikkie. Die dingen zijn me te freaky, ik krimp ineen bij de gedachte alleen al!
sinds ik vorig jaar juni vrijgezel ben geworden:quote:Op zondag 2 maart 2008 21:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
en vertel eens hoe trashy jij de laatste tijd geweest bent
(subtiel de aandacht verschuiven noemen ze deze techniek)
sort ofquote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef Cairon het volgende:
You're the epitome of stylishness?
en hij heeft iets weg van?????quote:Op zondag 2 maart 2008 22:16 schreef Cairon het volgende:
Ik bekijk mijn nieuwe flatgenoot met net een tikkeltje te veel lust in m'n ogen... dus ik denk dat ik ff buiten wat ga afkoelen... ff een blokje om in de regen en kou.
He's bleedin' GORGEROUS!
nee...quote:Op maandag 3 maart 2008 08:54 schreef Cairon het volgende:
issie al uitgezonden dan?
ja is toch wel weer een typische Geert actie, zelf iets roepen in een opwelling, en de rest van het land houdt dan wel het vuurtje brandend. Vooral als Balk er dan zoals afgelopen vrijdag in zijn wekelijkse persconferntie hel en verdoemenis over uit gaat spreken.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee...
vraag me stiekem af of er al iets opgenomen is btw
Is dat zo? Nou dat gaat me een tijd worden als ik in Arnhem woon :/quote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
Wilders heeft een film gemaakt?
(ja ik weet het het, hier op de Veluwe komt het nieuws 2 maanden later aan)
nee hij heeft alleen begin november geroepen dat hij Theo van Gogh/Ayaan wil imiteren en ook een film wil gaan makenquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
Nou sorry hoor, maar als je zelfs DAT niet meegemaakt hebt dan leef je echt onder een steen of in een middeleeuws dorp waar de omroeper dood is. Da's al veeeel langer dan 2 maanden aan de gangquote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
Gaat Nederland dan ook per direct de beveiliging van Geert opheffen als die film wordt uitgezonden ?quote:
Steekt er hier eindelijks eens iemand met kop en schouder boven het maaiveld uit, raken we die weer kwijt aan het buitenlandquote:
precies!quote:Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Steekt er hier eindelijks eens iemand met kop en schouder boven het maaiveld uit, raken we die weer kwijt aan het buitenland
nouja, ze was toch redelijk one issue...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Steekt er hier eindelijks eens iemand met kop en schouder boven het maaiveld uit, raken we die weer kwijt aan het buitenland
maar het is ook heel stoer om vanuit de opositiebankjes te roepen dat het allemaal verkeerd isquote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, ze was toch redelijk one issue...
aan de andere kant innitieerde ze geen eigen partij/beweging te willen starten...
wat dat betreft +1 voor Ayaan
Het probleem wat ik heb met Wilders/Verdonk/Fortuijn is dat ze "groot" worden door 1 issue te bombarderen, maar een compleet programm kent niemand. je hoort ze nooit over een hypotheek rente aftrek. maar Nederland klootjesvolk zegt wel op de partijen van ze te gaan stemmen.
het is zo sneu
Jap klopt, Jan Klompenboer is 3 maanden geleden overleden en hij was de enige met een tv in de kelder...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als je zelfs DAT niet meegemaakt hebt dan leef je echt onder een steen of in een middeleeuws dorp waar de omroeper dood is. Da's al veeeel langer dan 2 maanden aan de gang
SP= is gewoon een goede/serieuze opp. partij totaal niet te vergelijken met de andere 2.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het is ook heel stoer om vanuit de opositiebankjes te roepen dat het allemaal verkeerd is
maar het volgende kabinet moet de SP maar eens samen met Rita en Geert gaan formeren, zodat ze leren dat regeren ook compromissen sluiten betekend
Hoe gaat het nu met Jan van Schaftelaar ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap klopt, Jan Klompenboer is 3 maanden geleden overleden en hij was de enige met een tv in de kelder...
Maar ik vind het idd wat Stroekie zegt wel een beetje na-aperij. Volgens mij is die geert alleen maar mediageil en naar mijn idee zegt hij alleen maar dingen om te kwetsen, niet om de dialoog aan te gaan. überhaupt heeft hij geen kennis waarover hij praat als ik hem zo zijdelings wat hoor zeggen. Het zijn loze kreten die hij nooit en te nimmer kan en zal onderbouwen. Volgens mij zijn de mensen die op hem stemmen de zelfde domme mensen die Tokkie-TV-6 kijken...
de kiezers zijn in Nederland ook op drift geraakt en zijn compromis moe en zoeken daarom hun heil in partijen die verder van het midden afstaan omdat ze verwachten meer van hun standpunten zo gerealiseerd denken te krijgen. Maar dat gaat nog tegenvallen wanneer ze zelf aan de knoppen mogen gaan zittenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
SP= is gewoon een goede/serieuze opp. partij totaal niet te vergelijken met de andere 2.
Rita= Ik denk dat het best een goede politica is, maar zich alleen heeft laten meeslepen in een hele hype en mediacircus waardoor ze niet best uit de verf is gekomen.
Geert=gewoon een zielig aftreksel van een pim fortuin, een nobody die doormiddel van oneliners aandacht probeert te krijgen, maar totaal niets toevoegt aan het hele politieke gebeuren
Je bent ook echt een mongool als je als best leuk uitziende gozer in alleen een string actie gaat voeren in de show van Paul de Leeuw. Dan kun je er gewoon op wachten dat zoiets gebeurt natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Weemz het volgende:
Die streaker... Was niet eens echt aan het streaken, ja later pas, toen Paul zijn broek uitdeed...
Zag hij er best leuk uit dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent ook echt een mongool als je als best leuk uitziende gozer in alleen een string actie gaat voeren in de show van Paul de Leeuw. Dan kun je er gewoon op wachten dat zoiets gebeurt natuurlijk
ik vond die jongen die de vriend was van de stofzuigerverzamelijk een ontzettend leuk guitig hoofd hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lichaam was best leuk, het hoofd wel een beetje dommig
neeej man, die leek er net op of ie in een boyband gezeten had en nog te krampachtig hetzelfde image wilde aanhouden zoveel jaar na datoquote:Op maandag 3 maart 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond die jongen die de vriend was van de stofzuigerverzamelijk een ontzettend leuk guitig hoofd hebben
daarom ook guitig en niet knap of zoquote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef Cybart het volgende:
nee
[..]
neeej man, die leek er net op of ie in een boyband gezeten had en nog te krampachtig hetzelfde image wilde aanhouden zoveel jaar na dato
Ik heb Mooi weer de Leeuw niet gezien zaterdag, en de day after ook nog nietquote:Op maandag 3 maart 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond die jongen die de vriend was van de stofzuigerverzamelijk een ontzettend leuk guitig hoofd hebben
zulke dingen leveren voor mij dan direct ook een hoge aaibaarheidsfactor opquote:Op maandag 3 maart 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Guitig. Dat valt in de woordencategorie bij koddig en nuffigEN dikwijls!
Poeppieeeee? Mag ik naar huuuuiiiis?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mawnin
Schijnbaar wel?quote:
Hij was er toevallig.quote:
Wat had ik dan moeten vragen? "Poeppieeee, kom je ff de keukentafel legen?"quote:
Zodat jij er met 2 geile hunks op kan gaan liggen zeker?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat had ik dan moeten vragen? "Poeppieeee, kom je ff de keukentafel legen?"
Neeeeeee johquote:Op maandag 3 maart 2008 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zodat jij er met 2 geile hunks op kan gaan liggen zeker?
La Vie Boheeeeeeeeeemeeee!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeee joh
Zodat we er op kunnen staan tijdens de RENT-sing-a-long
Die eerste hoort op de tafel jaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
La Vie Boheeeeeeeeeemeeee!
Of ging je Today for You, Tomorrow for Me doen incl kerstpakje?
Take Me Or Leave Me op de biljart-tafel kan ook?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Die eerste hoort op de tafel ja
Maar ik zat meer te denken aaan "Let's go ouuuhhhhhooouuut to night... miaauwww!"
Moeten we ff naar de kroeg. Is niet zo ver!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Take Me Or Leave Me op de biljart-tafel kan ook?
Of we gaan met ballen spelen op jouw keukentafel. Rolt vast net zo goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Moeten we ff naar de kroeg. Is niet zo ver!
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of we gaan met ballen spelen op jouw keukentafel. Rolt vast net zo goed.
Zo was hij ook bedoeld? Want ik had het stiekem niet over biljartballen, maar gehaktballen voor de soep!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Klonk dat ff dubbelzinnig!
Stiekem was hij ook zo bedoeldquote:
Ik wil de N73quote:
Deze was in de aanbieding bij de Phone House en ik ben zooo blij! whoei, hij is zo mooiquote:
Waar zitten de toetsen?quote:
Ooow, gaan we kokkerelnichten?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo was hij ook bedoeld? Want ik had het stiekem niet over biljartballen, maar gehaktballen voor de soep!
[..]
Mijn gehaktballen?quote:Stiekem was hij ook zo bedoeld
Ik ook niet, dus dat gaat leuk worden!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ooow, gaan we kokkerelnichten?
Ik waarschuw vast: Ik kan niet koken
Da's niet 1 van mijn specialiteiten
Ik ga er heel voorzichtig mee kneden, mag dat?quote:Mijn gehaktballen?Zolang je er maar geen gehakt van maakt!
Da maak ik nog steeds wel, maar daar verveel ik jullie nie meer meequote:Op maandag 3 maart 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l maakte vrûger altijd salades met geitenkaas en honing. Tenminste, daar had ie het altijd over.
ja met pasta en thijmquote:Op maandag 3 maart 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l maakte vrûger altijd salades met geitenkaas en honing. Tenminste, daar had ie het altijd over.
Ik denk dat de zooi tot aan het plafond te vinden zal zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat gaat leuk worden!
Mag. Maar dan wel met je handen he, niet met een deegroller of zoquote:[..]
Ik ga er heel voorzichtig mee kneden, mag dat?
Ach, de schoonmaak is af en toe net zo hilarischquote:Op maandag 3 maart 2008 20:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat de zooi tot aan het plafond te vinden zal zijn.
Zeg, zó'n bulldozer ben ik nu ook weer niet. Kan best gevoelig en zachtaardig met dingen omgaan.quote:Mag. Maar dan wel met je handen he, niet met een deegroller of zo
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent wel de reden dat ik weer geitenkaas ben gaan eten (en met smaak) sinds het traumatische geitenkaasincident een jaar of 10 geleden in Frankrijk.
Pas je wel op voor de spierwitte muren? Ik heb er laatst al knalrode aanlenglimondade tegenaan gekwaktquote:Op maandag 3 maart 2008 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, de schoonmaak is af en toe net zo hilarisch
Ook weer niet TE zachtaardig hequote:[..]
Zeg, zó'n bulldozer ben ik nu ook weer niet. Kan best gevoelig en zachtaardig met dingen omgaan.
Bijna wel. En geloof me, dat is beter dan de herinnering aan een oud Frans boertje wat mij en mijn gezinnetje wel eens blij zou maken met zelfgemaakte geitenkaas. En hij stond er op dat we het gingen opetenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je dan bij iedere hap steeds aan mij?
Aftapen anders?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:06 schreef Ang3l het volgende:
Pas je wel op voor de spierwitte muren? Ik heb er laatst al knalrode aanlenglimondade tegenaan gekwakt
Het is geen porseleinen servies inderdaad.quote:Ook weer niet TE zachtaardig heZachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Mij of de keuken?quote:
Nee het is gewoon van de Bijenkorfquote:[..]
Het is geen porseleinen servies inderdaad.
De keuken? Wil niet weten wat ik op me afroep als ik jou van je bewegingsvrijheid ontdoe.quote:
Whehehe. Mag je zelf bepalen waar het over gaat.quote:Of hebben we het nog steeds dubieus niet over keukengerei?
Da's ook niet van porcelein nee.
Oow het is een slide phone... dat verklaart een boelquote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=U-PxHUdur9Q
Whoei, ik kan niet wachten tot ik hem thuis heb
Misschien vind ik dat helemaal niet ergquote:Op maandag 3 maart 2008 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De keuken? Wil niet weten wat ik op me afroep als ik jou van je bewegingsvrijheid ontdoe.
Moeten we snel zijn. Vrijdag komt Sebas terugquote:[..]
Whehehe. Mag je zelf bepalen waar het over gaat.
Ik zie het iig graag door mn handen gaan.
*neemt tape mee* Proeven doe je toch met je handen.quote:
Ja hela, ik ga geen 2e viool spelen.quote:Moeten we snel zijn. Vrijdag komt Sebas terug
1 ding: Weet waar je aan begint. Secretaris is one HELL of a job.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:36 schreef MisterO het volgende:
COC just called, ze willen mij als secretaris hebben
Thnx for the warning... Ja ze zoeken ook nog een voorzitter, maar dat past minder goed bij mij.. Ik ga ze wel flink uithoren hoor! ik wil precies weten wat ik allemaal zou moeten gaan doen!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 ding: Weet waar je aan begint. Secretaris is one HELL of a job.Maar tof
![]()
Pas je wel op voor m'n haar!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*neemt tape mee* Proeven doe je toch met je handen.
Ik zal het hem voorstellen.quote:[..]
Ja hela, ik ga geen 2e viool spelen.
Ik welquote:
Gezellig!quote:Ik zal het hem voorstellen.
Zeker aangezien ik nu lange blonde krullen hebquote:
Dat is ie wel jaquote:[..]
Gezellig!
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wie mag dan de rotzooi weer schoonmaken?
ja dat dacht ik wel weer....
Geen glimpje krijg ik van de spanning krijg ik mee en de afterparty is geen feestje
Maak me gek.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Zeker aangezien ik nu lange blonde krullen heb
Schattig.quote:Dat is ie wel ja
Ik vind dat ie maar mijn vriendje moet worden of zo.
Ja blijkbaar vinden mensen dat wel leuk om daar aan te trekkenquote:
Zal ik eerst maar eens ff polsen wat ie van mij vindt?quote:[..]
Schattig.En stel het maar voor. Ik hoor het wel
D'awww.. en ik heb wel wat met krullen blijktquote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik eerst maar eens ff polsen wat ie van mij vindt?
Verder dan sexy, lief, creatief, gek, sociaal, mooi, slim en leuk was ie nog niet gekomen met z'n complimenten.
Het was mijn trapje. maar waarom ze nou de binnenkant van de schuur maar weer hebben overgeslagen is me een raadsel. Komen ze daar dan wéér een andere dag voor terug?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
echt waar ik heb nog nooit zo'n bende losgeslagen hersencellen in 1 filmpje gezien
http://www.youtube.com/watch?v=QpNHDWQmi9E
en dat zijn dan Universiteitsstudenten...
Krullen zijn leukquote:Op maandag 3 maart 2008 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
D'awww.. en ik heb wel wat met krullen blijkt. Mijn huidige crush heeft ze ook.
Een beetje dom zijn ze wel he. Een afspraak maken voor de voordeur.... maar dan wel zomaar verwachten dat je thuis bent voor de schuurdeurquote:Op maandag 3 maart 2008 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet niet of ze de binnenkanten ook doen
nu is er alleen nog maar gegrond en geschuurd
i KNOW.quote:
Je stond zeker weer met de werklui te flirten!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ik moest op het balkon iets in je vuilniszak doen, toen zagen ze me en vroegen of ik de deur open wilde doen
Trustenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Werken van 7 tot 21 is geen pretje.... *valt om*
ik ga naar bed...........
Ook niet een beetje genant zo millioenen mensen die je kaalgeschoren garnaaltje zien.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Streaker eist excuses van De Leeuw.
Weet je ook hoe ik me voel als ik m'n favo artiesten ontmoet.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:03 schreef Cybart het volgende:
OMG
Lieverd,quote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit hier op m'n werk bijna uit m'n neus te vreten
Overwerken omdat "we op maandag van de afsluiting altijd gezamenlijk overwerken" is erg frustrerend en chagrijnigmakend
en ik ook.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Werken van 7 tot 21 is geen pretje.... *valt om*
ik ga naar bed...........
dan voel je je hip en coolquote:Op maandag 3 maart 2008 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik me voel als ik m'n favo artiesten ontmoet.
Dat is toch juist het hele idee van "streaken".quote:Op maandag 3 maart 2008 23:13 schreef xman het volgende:
[..]
Ook niet een beetje genant zo millioenen mensen die je kaalgeschoren garnaaltje zien.
Ja maar hij Strook, Striek, Streakte niet echt. Daarom hield hij z'n string nog aan.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele idee van "streaken".
En het was niet eens live.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ja maar hij Strook, Striek, Streakte niet echt. Daarom hield hij z'n string nog aan.
blijf dan thuis, of helemaal of niksquote:Op maandag 3 maart 2008 23:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ja maar hij Strook, Striek, Streakte niet echt. Daarom hield hij z'n string nog aan.
Gamen in een tent?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:28 schreef picobyte het volgende:
Campzone 2008 wordt erg gezellig voor clan Helden op Modderige Ondergrond iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |